Neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:15 schreef Magneet het volgende:
we kunnen er ook een Efteling meet met kindjes van maken???
Zo duurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:15 schreef Magneet het volgende:
we kunnen er ook een Efteling meet met kindjes van maken???
Gijs ik kreeg een SMS van een vriend van me die op GC loopt. Brutal Legend schijnt SUPER te zijnquote:
Tim Shafer heeft me nog nooit teleurgesteld Gijs.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik kreeg een SMS van een vriend van me die op GC loopt. Brutal Legend schijnt SUPER te zijn![]()
Ff de demo downen zo!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, ga Shadow Complex gamen joh! Dat is echt een spel voor jou!![]()
Mijne is net begonnen,... ik laat het je morgen weten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:24 schreef murp het volgende:
hoi Gijsjes, allemaal een leuke avond gehad?
ja, is goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijne is net begonnen,... ik laat het je morgen weten!
Net als Metroid wordt het spel wel gaandeweg steeds leuker, als je nieuwe power ups krijgt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Chocobo het volgende:
Ff de demo downen zo!
Wat zijn de uitblinkers?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef gijsje79 het volgende:
Groetes uit Keulen
Ze kunnen beter een MP only game maken en hem Halo: ADHD noemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Halo ODST of hoe dat ook heet schijnt een Wii game te zijnHet zag er niet uit las ik!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een MP only game maken en hem Halo: ADHD noemen.
Slecht leveldesign, one trick to rule them all (je voet omhoog doen). 120 euroquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ging die op dat laatste plaatje nou door een hek heen?![]()
Kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |