In principe zit er geen verschil kwaliteit tussen XBLA en de normale games natuurlijk. Er is zelfs een verplichte demo voor elke XBLA-game. Ze zijn altijd wat kleiner in game-duur en niet zo complex als de normale games, maar ze zijn ook wel goedkoper. Echter worden de XBLA-games steeds groter (Battlefield 1943, Shadow Complex, etc).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet het niet Kep,.... koop ze gewoon bijna niet. Heb gewoon niks met XBLA titels,... OK ik heb de Banjo's voor Daan, maar that's it. En ik heb Uno in het begin geprobeerd,.... dat was wel leuk in de beginfase. Maar verder boeit het me niet. Heb ook maar een DLC geloof ik,.... die van Mass Effect. Trek dat kopen via het dashboard niet zo denk ik.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb ook niets met Shadow Complex
Vind het een beetje een fallout 3 kloon
Gijs, ik heb hem gister gekocht en een paar uurtjes gespeeld, en het is erg cool! Het is gewoon Super Metroid, maar dan met een next-gen engine! Gameplay is erg leuk, alleen een beetje (te) makkelijk op Normal. De basis en de vijanden doen me nog het meest denken aan Metal Gear Solid/Shadow Moses.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:53 schreef Chocobo het volgende:
Zal de demo eens proberen, maar ik voelt als een quick-fix aan! Ik heb het gewoon niet zo op XBLA games
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb ook niets met Shadow Complex
Vind het een beetje een fallout 3 kloon
Geen verschil,...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:13 schreef kepler het volgende:
[..]
In principe zit er geen verschil kwaliteit tussen XBLA en de normale games natuurlijk. Er is zelfs een verplichte demo voor elke XBLA-game. Ze zijn altijd wat kleiner in game-duur en niet zo complex als de normale games, maar ze zijn ook wel goedkoper. Echter worden de XBLA-games steeds groter (Battlefield 1943, Shadow Complex, etc).
Ik zou gewoon eens meer demo's proberen
Ik heb de Eurogamer review ook gelezen gisteren. Spel wordt terecht goed gewaardeerd. Heb alleen niks met tussendoortjes,... wacht liever op het hoofdgerecht!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik heb hem gister gekocht en een paar uurtjes gespeeld, en het is erg cool! Het is gewoon Super Metroid, maar dan met een next-gen engine! Gameplay is erg leuk, alleen een beetje (te) makkelijk op Normal. De basis en de vijanden doen me nog het meest denken aan Metal Gear Solid/Shadow Moses.
Maar als tussendoortje is het erg tof. Gemiste kans van Nintendo dat ze dit nooit met Metroid hebben gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nee een keer een nachtje alleen.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb de Eurogamer review ook gelezen gisteren. Spel wordt terecht goed gewaardeerd. Heb alleen niks met tussendoortjes,... wacht liever op het hoofdgerecht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo'n zin in!
De komende 10 dagen vermaak ik met prima met Shadow Complex denk ik."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:
Vergeet niet dat de meeste normale games ook troep zijn, Je moet gewoon weten wat je koopt, net zoals met XBLA games. Maar als het je niet ligt, dan ligt het je nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen verschil,...de meeste games vind ik digitale troep. Uitzonderingen zijn die poker games, Uno, Castlevania SotN, de Banjo games en nu Shadow Complex. Ik heb geen 360 gekocht voor XBLA games,....
Gijs...het is de Bioshock van 2009quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:54 schreef Chocobo het volgende:
Zag Noot ook twijfelen,... zelf zie ik ook een gat in releases. Wil heel graag een nieuw spel gamen en Batmen lijkt me heel cool. De demo inmiddels al 3x uitgespeeld! Dat zegt wel wat,.......
Eens. Zitten echt een paar juweeltjes tussen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
XBLA_O_ Serieus een geweldige service! Ik heb echt onwijs veel van die games en het zijn bijna allemaal hits!
Mijn hype wordt genegeerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Batman besteld. En dat eigenlijk puur omdat B me opdroeg de demo te gaan spelen![]()
Mooie avond was dat eigenlijk
5 sept @ Annies trouwens, is dat definitief?
Ja sorry Gijs, maar jij en ik zijn niet helemaal compatible qua games. Uncharted heb ik ook pas besteld nadat ik 'm gespeeld heb bij een vriend van mequote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn hype wordt genegeerd.
Hadden we een datum dan?Heb ik wat gemist?
Wat mij betreft primaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Batman besteld. En dat eigenlijk puur omdat B me opdroeg de demo te gaan spelen![]()
Mooie avond was dat eigenlijk
5 sept @ Annies trouwens, is dat definitief?
Zit toch echt te twijfelen of het echt is of het spelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:20 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forza 3
Er zitten nog steeds geen coureurs in de auto'squote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit toch echt te twijfelen of het echt is of het spel
Je bent blind of wat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zitten nog steeds geen coureurs in de auto's
Oh wachtquote:
Dirt 2 ook voor de xbox.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Wessiej het volgende:
PS3 krijgt vandaag demo's van Dirt 2 en WET, ben naar alle 2 erg benieuwd
Durf die games weg te gooien die je niet meer speelt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Op de Xbox heb ik nog maar 23 mb ruimte over dankzij de XBLA games
Ook maar tot een uur of 22 vanavond geloof ik. Daarna weer onweerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:39 schreef kepler het volgende:
Lekker weer in Nederland zie ik! 30 graden en meer
Verschil in smaak moet er wezen. Het is meer hoe je bv Mass Effect laatst gamede,.... je eerste indrukken en vragen die je had leken erop alsof je er eigenlijk geen tijd en geen zin in had. Spel staat hoooog op mijn lijst en laaaaag op de jouwe. Maar,... verschil moet er wezen. Tevens zweer ik bij een hoop andere games die jij totaal niet trekt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja sorry Gijs, maar jij en ik zijn niet helemaal compatible qua games. Uncharted heb ik ook pas besteld nadat ik 'm gespeeld heb bij een vriend van meIk ben trouwens wel degene die het meest open staat voor andere games. Als ik tegen jullie zeg dat Splosion Man een gave game is die iedereen moet spelen krijg ik
![]()
en
reacties waarschijnlijk
En nee, volgens mij geen datum, maar ik roep 'm nu gewoon omdat ik dan zeker weten vrij ben
Tot slot. De crisis is voorbij. De werkeloosheid is nauwelijks gestegen het afgelopen kwartaal en AHOLD maakt wéér dikke winst. Daarnaast groeien Japan en Duitsland weer. Dus. Vertel het even verder, dan kunnen we dat ook weer achter ons laten
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh wacht![]()
Britse auto's.
Hier, ik doe 'm zelf wel:
[ afbeelding ]
Dat klopt ook wel gedeeltelijk denk ik. Ik heb Mass Effect nooit interessant gevonden, het doet me niets. Maar ja, ik wil het dan wel een kans geven als er niets anders te gamen is. Ik begin dan al sceptisch aan een game, maar goed, bij de Batman demo had ik dat ook en die heb ik nu in pre-order staanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verschil in smaak moet er wezen. Het is meer hoe je bv Mass Effect laatst gamede,.... je eerste indrukken en vragen die je had leken erop alsof je er eigenlijk geen tijd en geen zin in had. Spel staat hoooog op mijn lijst en laaaaag op de jouwe. Maar,... verschil moet er wezen. Tevens zweer ik bij een hoop andere games die jij totaal niet trekt.
Alleen qua RPG's zitten we op Tales na op dezelfde lijn! Vind het wel heerlijk je te zien gamen,... van alles en nog wat, maar daar heb ik geen tijd voor Gijs. Zoals Strol ook al zei,... geen tijd voor middelmatigheid
Zo waar!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel gedeeltelijk denk ik. Ik heb Mass Effect nooit interessant gevonden, het doet me niets. Maar ja, ik wil het dan wel een kans geven als er niets anders te gamen is. Ik begin dan al sceptisch aan een game, maar goed, bij de Batman demo had ik dat ook en die heb ik nu in pre-order staan![]()
Het kan vriezen en het kan dooien
Nee ik ga niet.. vind het teveel geld om even een biertje te komen happen, prijstechnisch helemaal prima als je daar zoveel kan drinken en eten als je wilt met overnachting, maar niet voor mij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:22 schreef Magneet het volgende:
5 sept zitten B& ik allebei op de FOK! 10-jaar meet
ah ok, reden minder voor mij dus om te gaan ( heb ook nog niet betaald )quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik ga niet.. vind het teveel geld om even een biertje te komen happen, prijstechnisch helemaal prima als je daar zoveel kan drinken en eten als je wilt met overnachting, maar niet voor mij.
Goed plan!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
ah ok, reden minder voor mij dus om te gaan ( heb ook nog niet betaald )
5 september smiddags/savonds annies danmaar?
Moet er niet aan denken Gijs!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:22 schreef Magneet het volgende:
5 sept zitten B& ik allebei op de FOK! 10-jaar meet
Direct in mijn agenda gezet,... lijkt me cool!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed plan!
- Noot
- Neet
- B
Sjo? Strol? Gijsje? Wessie? Kom op jongens
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:15 schreef Magneet het volgende:
we kunnen er ook een Efteling meet met kindjes van maken???
Zo duurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:15 schreef Magneet het volgende:
we kunnen er ook een Efteling meet met kindjes van maken???
Gijs ik kreeg een SMS van een vriend van me die op GC loopt. Brutal Legend schijnt SUPER te zijnquote:
Tim Shafer heeft me nog nooit teleurgesteld Gijs.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik kreeg een SMS van een vriend van me die op GC loopt. Brutal Legend schijnt SUPER te zijn![]()
Ff de demo downen zo!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, ga Shadow Complex gamen joh! Dat is echt een spel voor jou!![]()
Mijne is net begonnen,... ik laat het je morgen weten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:24 schreef murp het volgende:
hoi Gijsjes, allemaal een leuke avond gehad?
ja, is goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijne is net begonnen,... ik laat het je morgen weten!
Net als Metroid wordt het spel wel gaandeweg steeds leuker, als je nieuwe power ups krijgt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Chocobo het volgende:
Ff de demo downen zo!
Wat zijn de uitblinkers?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef gijsje79 het volgende:
Groetes uit Keulen
Ze kunnen beter een MP only game maken en hem Halo: ADHD noemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Halo ODST of hoe dat ook heet schijnt een Wii game te zijnHet zag er niet uit las ik!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een MP only game maken en hem Halo: ADHD noemen.
Slecht leveldesign, one trick to rule them all (je voet omhoog doen). 120 euroquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ging die op dat laatste plaatje nou door een hek heen?![]()
Kansloos.
Afgezien van het feit dat zoiets volledig subjectief is, vind ik GTAIV heel leuk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
trouwens, omdat jullie van die game liefhebbers zijn... Wat is nou een echt goed PC spel?
die zijn er geenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
trouwens, omdat jullie van die game liefhebbers zijn... Wat is nou een echt goed PC spel?
http://www.metacritic.com/games/pc/quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
Inderdaad, zat pas bij een heel cool stukje met zo'n mijnkarretje!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, Cho, ga Shadow Complex gamen joh! Dat is echt een spel voor jou!![]()
Excel 2007quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
Je kent ons nog niet zo goed lees ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
Si, laat je 2 races doen, een soort van inhaal race in Marokko, en een parcour race op Baja. Het menu scherm is gewoon het beste wat je ooit hebt gezien. Vind nog wel steeds dat er weinig gewicht zit aan de auto's, maar het is ook niet 100% een sim, ik heb echt genoten van de demo, heerlijk die incar view. Ziet er prachtig uit, en als je door een plas water gaat zie je helemaal NIETS meerquote:
FreeCellquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
Kee, ga hem NU downen dan!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Si, laat je 2 races doen, een soort van inhaal race in Marokko, en een parcour race op Baja. Het menu scherm is gewoon het beste wat je ooit hebt gezien. Vind nog wel steeds dat er weinig gewicht zit aan de auto's, maar het is ook niet 100% een sim, ik heb echt genoten van de demo, heerlijk die incar view. Ziet er prachtig uit, en als je door een plas water gaat zie je helemaal NIETS meerWat ervoor zorgde dat ik een berg raakte en 12x doorrolde
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kee, ga hem NU downen dan!!
Oh damm zat net het NeoGaf draadje bij te lezen over Forza3.. echt schitterend! Zoveel updates in 2 jaar tijd tov Forza2!
Die dashboard cam, iedere auto heeft zn eigen cockpit natuurlijk, maar als je ook nog eens weight reduction doet en een rollbar installeert zie je dat ook terug op je cockpitview.. insane!!
Die game is toch ook gewoon pure sex?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kee, ga hem NU downen dan!!
Oh damm zat net het NeoGaf draadje bij te lezen over Forza3.. echt schitterend! Zoveel updates in 2 jaar tijd tov Forza2!
Die dashboard cam, iedere auto heeft zn eigen cockpit natuurlijk, maar als je ook nog eens weight reduction doet en een rollbar installeert zie je dat ook terug op je cockpitview.. insane!!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die game is toch ook gewoon pure sex?
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die game is toch ook gewoon pure sex?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn bij lange na niet de leukste mapsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar net die demo gespeeld van Dirt2... het mooiste, coolste, beste menu OOOOIIITTT!!Ik bedoel.. ongeloofelijk, dat zouden ze vaker moeten doen.
Wilde dat ik hem niet had gespeeld, ziet er echt heel erg goed en sexy uit, jammer van dat terugspoelen, zie dat ook in Forza3 jammer nieuwe game feature. Maar alles ziet er zo strak uit, die replays zijn om van het scherm te likken!
Spel ga ik halen verdomme
Tering, zet je avatar eens uit malloot. Anders hoef je hier niet meer te komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
quote:Entertainment Weekly will have a video player feature in their future issue.
The first ever video advertisement will be printed in Entertainment Weekly magazine. In the upcoming magazine issue, there will be a video player embedded in the print magazine, the first of its kind ever made.
The Associated Press reported that the video player will be a small, 2-inch screen inserted in heavy-stock paper, similar to that of greeting cards which play music. Like the cards, the video will play as soon as readers open the magazine.
The ads, which will appear in the mid-September magazine’s TV preview issue, will be for Pepsi and CBS. However, the ads will not be in all of the copies. Entertainment Weekly said the ad issues will only be sold in New York and Los Angeles areas.
The video made by Americhip, an L.A. company, will also include a small speaker. The ads will first show the cast of “The Big Bang Theory,” followed by the ad for Pepsi Max diet soda.
Geniaal! Maar ook weer zo eenvoudig als je het ziet !quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sbedieningtafel.html
_________O________
Ik ga voor NFS Shifffftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:22 schreef Magneet het volgende:
hmmmz ik suck in racen maar mss haal ik Forza toch wel weer, lekker racen met B.
KLAAR!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sbedieningtafel.html
_________O________
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga voor NFS Shifffft
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ah jammerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. je plaatjes hebben deze url : preview_FM3
ForzaMotorsport 3
Ziet er uit als dragrace
Slapen zequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. je plaatjes hebben deze url : preview_FM3
ForzaMotorsport 3
Ziet er uit als dragrace
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Sowieso Noot,.... Dirt 2 en Forza 3 komen uit,.... en jij gaat voor een NFS titel? Weet je zeker dat dat de juiste keuze is?
Dat geluidquote:
Leuke arcade racer.. maar Forza kan arcade zijn als je wilt.. of de diepte in gaan als je wilt.quote:
Ja precies! Racegame of the Year!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat geluid
Maar dat level up gaan is ook erg cool gedaan!
Gamehubs ja. Met Fable moest ik lang wachten omdat UPS 'm bij de douane achter hield, nu gewone levering gekozen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:59 schreef Chocobo het volgende:
Noot heb jij Betmen bij Gamehubs besteld? Wat zijn de normale levertijden daar,... jij moest toch een keer een jaar op Fable 2 wachten?
Ach, ze kunnen in de party mode toch met elkaar kletsen? Sowiezo zie je B. toch alleen bij de start als je tegen hem raced.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Sowieso Noot,.... Dirt 2 en Forza 3 komen uit,.... en jij gaat voor een NFS titel? Weet je zeker dat dat de juiste keuze is?
Welneee, je kan nu zelfs iemand voorsprong geven of in een mini laten rijden en jij in een racemonster, alles kan nuquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen in de party mode toch met elkaar kletsen? Sowiezo zie je B. toch alleen bij de start als je tegen hem raced.
quote:Kontekstueel
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:42 schreef Chocobo het volgende:
Eurogamer Batman review
However, most of the gameplay concerns are minor when taken in the context of how much Arkham Asylum gets so gloriously right. Rarely does a game do a character justice in such a satisfying way. Arkham Asylum finds room for every major aspect of Batman's enduring appeal, and it does so in a game compelling enough to work even without its masked star. Fans of the caped crusader really shouldn't hesitate - this isn't just the best grown-up Batman game, it's the best superhero game, bar none.
9/10
http://www.eurogamer.net/articles/batman-arkham-asylum-review
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:24 schreef Wessiej het volgende:
http://ps3.ign.com/articles/101/1016585p1.html
IGN review Betmen, 9,3!
Demo net gespeeld,... leuk voor even denk ik. Een quick fix zoals ik al dacht. Ben echt gierig op dat gebied. De demo was leuk maar ga er geen 1200 punten voor neerleggenquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Demo net gespeeld,... leuk voor even denk ik. Een quick fix zoals ik al dacht. Ben echt gierig op dat gebied. De demo was leuk maar ga er geen 1200 punten voor neerleggen
neequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je kent ons nog niet zo goed lees ik
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tering, zet je avatar eens uit malloot. Anders hoef je hier niet meer te komen.
Idem hier. 800 punten was beter geweest. Splosion Man is meer waarde voor je geldquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Demo net gespeeld,... leuk voor even denk ik. Een quick fix zoals ik al dacht. Ben echt gierig op dat gebied. De demo was leuk maar ga er geen 1200 punten voor neerleggen
Heb hier betere 2D games liggen. Net een ook al uitgespeeld op de PS2. Ben er een beetje klaar mee! Beetje zonde van het geld zeg maar. Vaar gerust zonder mijquote:
Buffer duurt lang!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier: http://video.xnxx.com/video73863/vera_and_sophie_moone
Thanks for your order, old Gijsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:04 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk al die hoge review cijfers van Batman.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks for your order, old Gijs
Delivery estimate: 1 Sep 2009 - 2 Sep 2009
Dispatch estimate for these items: 27 Aug 2009
1 "Batman: Arkham Asylum (Xbox 360)"
Dan ga we hem tegelijk gamen!quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan ga we hem tegelijk gamen!![]()
360 versie?
Forum Opties | |