quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
Daarom is FOK! er ook. Hier is iedereen eerlijk
Wat een bitch-tactiek.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:37 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Daarom moet je ook altijd dirt hebben over iedereen.
Wat een bitch-tactiek.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:34 schreef Drinky het volgende:
Van die mensen die zeggen: "niet doorvertellen hoor" ga ik het juist doorvertellen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
Daarom is FOK! er ook. Hier is iedereen eerlijk
Jij hebt je laatste geheim ook gehoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:34 schreef Drinky het volgende:
Van die mensen die zeggen: "niet doorvertellen hoor" ga ik het juist doorvertellen
Moeten ze er maar niet zo sneaky over doenquote:
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt je laatste geheim ook gehoord.
Sterf eenzaam.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:34 schreef Drinky het volgende:
Waar maak je je druk om....... wat de fok kan jou het schele..........quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:31 schreef Lamon het volgende:
Nee, dit is geen TS kan er niet mee omgaan topic, maar mogen alle mensen die kwaadspreken achter de ruggen van anderen om voor een vuurpeleton a.u.b. ? (..spreekwoordelijk gezien dan, he?)
Iedereen roddelt en zegt wel eens wat achter andermans rug om, maar je hebt van die mensen die hele verhalen en insinuaties maken over iemand, terwijl het volkomen uit de lucht gegrepen is.
Dat is van dat laaghartige tuig, dat ook nog eens zegt, "Niet doorvertellen, hoor!", zodat je nooit de kans krijgt om te vertellen hoe het echt zit.
Als ze je toevallig niet mogen, verzinnen ze hele verhalen om je heen, die nergens op slaan, en ze zijn te laf om hun bullshit recht in je bek te zeggen.
Laf walgelijk volk is het.
Kenser hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:34 schreef Drinky het volgende:
Doe je dat alleen als mensen enorm haatzaaiende bullshitverhalen ophangen? Of gewoon bij elk geheimpje? Indien alleen het eerste:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:34 schreef Drinky het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |