Dat dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:19 schreef Troeta het volgende:
Na 3x pinnen al je creditcardlimiet bereikt? Dan snap ik dat ze de limiet niet willen verhogen..
Ze doen het echt niet om je te pesten, maar gewoon om hun en jouw geld te beschermen.
En nee, de bel-en pin kosten zal je niet van hun terug krijgen.
Iets met een kapotte bankpas enzo..... Althans ik neem aan dat je bij de Rabo nog steeds je pas in zo'n reader ding moet duwen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:36 schreef sanger het volgende:
Waarom kun je niet bij internetbankieren? Internet werkt in de hele wereld hetzelfde
Ah, zit niet bij de rabo dus dat wist ik nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Iets met een kapotte bankpas enzo..... Althans ik neem aan dat je bij de Rabo nog steeds je pas in zo'n reader ding moet duwen....
Misschien neemt TS grote bedragen op om zo min mogelijk kosten te moeten betalen? Als je met een lage limiet (TS is student, dus zal wel 1K-2.5K zijn) álles moet betalen gaat het snel hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:19 schreef Troeta het volgende:
Na 3x pinnen al je creditcardlimiet bereikt? Dan snap ik dat ze de limiet niet willen verhogen..
Ze doen het echt niet om je te pesten, maar gewoon om hun en jouw geld te beschermen.
En nee, de bel-en pin kosten zal je niet van hun terug krijgen.
Een positief saldo is mogelijk maar ik zou het niet doen.... uitgaven zijn dan niet gedekt. Dus bij fraude met je credit card ben je je positieve deel definitief kwijt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:16 schreef donald_dick het volgende:
Bij de Postbank kan je geld storten op je creditcard zodat je een positief saldo op je rekening hebt. Kan dat bij de Rabobank niet?
Wet van Murphy.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:03 schreef _Flash_ het volgende:
M'n rabo pas is nog nooit kaduuk gegaan. Doe je toch iets verkeerd.
Als je toch ontopic reageert, had je het topic ook mogen lezen.quote:Ontopic: de bank is niet verantwoordelijk voor jouw reisgedrag. Je had je zelf ook beter kunnen voorbereiden.
Wat doe er dan mee? Ik heb 2 bankpassen en een creditcard in mijn portemonnee en daar loop ik al jaren mee rond en ze doen het nog steeds probleemloos. Het is dat de bank een keer in de zoveel jaar de passen vervangt, anders zou ik er waarschijnlijk de rest van mijn leven mee voort kunnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
Spreek uit ervaring dat de passen erg slecht zijn.. heb er in 3 maanden tijd 3 versleten.. werd afgedaan met de opmerking goh wat een hoop maandagmorgenpassen zeg!
Die van mij wel en die ik nu heb ik ook al gescheurd (parallel aan de magneetstrip), heeft alleen nog geen essentiële delen geraakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:03 schreef _Flash_ het volgende:
M'n rabo pas is nog nooit kaduuk gegaan. Doe je toch iets verkeerd.
Ontopic: de bank is niet verantwoordelijk voor jouw reisgedrag. Je had je zelf ook beter kunnen voorbereiden. Wat je nu kan doen is een vriend of je ouders voldoende geld laten wiren via western union o.i.d.
Als ik het wist..volgens hen lag het aan magnetische velden..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat doe er dan mee? Ik heb 2 bankpassen en een creditcard in mijn portemonnee en daar loop ik al jaren mee rond en ze doen het nog steeds probleemloos. Het is dat de bank een keer in de zoveel jaar de passen vervangt, anders zou ik er waarschijnlijk de rest van mijn leven mee voort kunnen.
Niet als TS aan gespreid terugbetalen doet....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:25 schreef fruityloop het volgende:
En die limiet is per maand, dus over een weekje wordt die CC-schuld van deze maand afgeschreven, en kan je weer 2,5k opnemen in de komende maand.
Dus? Dat is de enige voorbereiding die hij kan doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:28 schreef mgerben het volgende:
[..]
Wet van Murphy.
Als jij lang in het buitenland zit zonder mogelijkheid om je pas te vervangen, is de kans dat-ie stuk gaat véél groter dan wanneer je in Nederland woont en hem snel kan fixen.
[..]
Als je toch ontopic reageert, had je het topic ook mogen lezen.
TS heeft toch aan de bank gevraagd om een reservepas.
Dan leeft hij boven z'n stand zou je zeggen, maar dan nog zou hij de CC maatschappij het verschil in 1x aan kunnen laten zuiveren, zodat hij hem weer kan gebruiken. Zoals ik het lees is er nog wel saldo op zijn betaalrekening, maar kan hij het er simpelweg niet af krijgen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:00 schreef Tja... het volgende:
[..]
Niet als TS aan gespreid terugbetalen doet....
2.5K is standaard inderdaad, maar je mag maar 400 euro cash opnemen per maand.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:25 schreef fruityloop het volgende:
Als hij al op de limiet (wat default 2.5k/maand is op een CC dacht ik?) zit, is er meer fout, en is de voorbereiding gewoon slecht te noemen, dat kan je de rabobank niet aan rekenen. Waarom heb je niet een rekening in Amerika geopend, en een automatische overschrijving daar naar toe ingericht voor je stufi/ouderlijke toelage etc?
En die limiet is per maand, dus over een weekje wordt die CC-schuld van deze maand afgeschreven, en kan je weer 2,5k opnemen in de komende maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |