abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72462801
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik sluit me bij Shmoopy aan . Hoe combineer je dat met student zijn? .

*jaloers
Mja mn vriend is een stuk ouder, die heeft een hele goede baan... Als je af zou gaan op mijn student-zijn is het ook niet logisch dat ik in een huis met 4 slaapkamers woon hm (tenzij er dan 3 andere studenten zouden wonen LOL). Ik draag aan ons huishouden qua geld alleen alle boodschappen bij, verder betaal ik natuurlijk mn eigen dingen zoals studie, verzekeringen, kleding, bioscoop etc. maar het huis zelf betaal ik niet aan mee. Wel heeft mn vriend geen werkster meer en besteed ik dus in plaats daarvan de nodige tijd aan dat enorme huis poetsen. Zo hebben we het verdeelt, als het eerlijk had gemoeten hadden we gewoon niet kunnen samenwonen want mn vriend vertikt het in een tweekamerappartement te gaan wonen dus we betalen ieder een bepaald percentage van ons inkomen mee, wat dat betreft is het wel eerlijk. Maar ja dus ook best wel enorm luxe voor mij idd.

Hier zit trouwens relatief weinig bij wat ik voor de normale prijzen heb gekocht... Als ik wat koop is het uit engeland en vaak deel ik dan de verzendkosten met o.a. mn moeder en ik heb stapels 10% kortingsbonnen. Die komen uit de stápels New Year Offer kerstcadeaus die ik bij mn eerste echt grote bestelling kreeg - ik heb qua kerstproducten alleen 1 magic echt voor de normale prijs gekocht. De rest komt van de New Year Offer en uit de (engelse, dus veel betere) grab bags. Zoals je ziet is vrij veel van mn badspul kerstig verder heb ik bij de vorige party een aantal cadeaus voor de helft van de prijs gekocht, en ik heb laatst een Tropical Showers gewonnen dus dat is ook al een flink deel van mn stash. En als ik in nederland koop is het op de VIP avonden, daar komen o.a. mn glitterbugs en een deel van mn zepen vandaan. En bij bestellen uit de UK let ik ook op acties... Die 8 sample potjes lotion van de lotion offer laten zo'n foto ook meteen een heel stuk belachelijker ogen
pi_72463093
Ik lees net een roddel op het IF van een MO lid dat er 13 nieuwe retro producten zullen zijn op tijd voor de party
pi_72463238
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_72463239
*pesterig stemmetje*

Dip heeft meer dan mij-hij!

Neh-neh-neh-neh-neh-neh!

Smoopy: prachtige beginnersstash! Zo ben ik ook ooit begonnen.

Dit topic is bijna vol. Ik vind dat we de stash foto's ook in het nieuwe deeltje moeten zetten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72463366
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:18 schreef Cat22 het volgende:
*pesterig stemmetje*

Neh-neh-neh-neh-neh-neh!

Ik ben mijn mentor voorbijgestreefd *stil* *mooi*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: