abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72448205
Maar het meest toch baddingen, Cat?

*geen bad heeft*
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_72448208
Nieuwjaarsuitverkoop en koelkast. Check.
pi_72448249
Die ruilen we hier gewoon voor douche en smeerspullen smoep.

[sub]ik ben ZUU .[sub]
pi_72448265
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:46 schreef shmoopy het volgende:
Maar het meest toch baddingen, Cat?

*geen bad heeft*
Veel baddingen inderdaad, maar ook solid perfume, zeep, lipbalm, douchegel, soms een massagebar en ze gooien in de grijpzakken vaak spullen die tegen de datum aangaan.

Ook badlozen kunnen lol hebben van grijpzakken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72448340
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Die ruilen we hier gewoon voor douche en smeerspullen smoep.

[sub]ik ben ZUU .[sub]
Oeh, slimme zet, clums.

En je was al ZUUr, nu dan echt.
(en ik heb een kopie van Donkey van een maand of 2, zomaar op straat gevindt. ik pm je een feuteu)
pi_72448374
Toch handig om hier mee te lezen.

Het plan is om in november/december sowieso nog wel een winkeldagje in te plannen, maar goed te weten dat ik beter ook nog wat achter de hand hou voor een januari bestelling.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_72448563
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Veel baddingen inderdaad, maar ook solid perfume, zeep, lipbalm, douchegel, soms een massagebar en ze gooien in de grijpzakken vaak spullen die tegen de datum aangaan.

Ook badlozen kunnen lol hebben van grijpzakken.
Okee, even resumé, want mijn voordeellampjes branden op volle sterkte nu.

Je krijgt grabbags als je in de winkel wat koopt, ook als je maar 1 of 2 dingetjes koopt bijv?
Hoe meer je koopt, hoe groter de bag?
En online geven ze je dingen bij je bestelling gratuit? Zijn dat ook grabbags of een paar artikelen, en is dat ook afhankelijk van je bestede bedrag, en zie je dat pas als het aankomt of al bij het bestellen?

Ja, ik wil nu alles weten, ik hou me helemaal aan jou vast.
pi_72448760
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:50 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Oeh, slimme zet, clums.

En je was al ZUUr, nu dan echt.
(en ik heb een kopie van Donkey van een maand of 2, zomaar op straat gevindt. ik pm je een feuteu)
We zijn helemaal op de Hollandse aanbiedingentoer .

En nu ben ik weer zoet heur, Lush helpt. Ik zal zo trouwens even een schreeuwfilmpje van Noah maken, jammer dat ik daar net toen ik thuiskwam niet aan dacht. Kijken of Donkey ook zoveel geluid kan produceren
pi_72448803
Nee, er zijn twee losse dingen

Grab bags zijn zakken van bijv. 25 euro waar voor 50 euro aan spullen in zit (verrassing wat er dan precies in zit, meestal losse kerstdingen en kerstcadeaupakketten maar ik heb er ook soap stacks uit gehaald). Dit is in de nederlandse winkels en de engelse winkels maar niet online.

New Year Offer is koop [bedrag] krijg [bedrag aan gratis spul, ook verrassing wat] gratis. Bijvoorbeeld geef 50 pond uit in de Lush webshop en krijg voor 20 pond aan kerst spullen en kerstcadeaus gratis er bij. Dit is online bij de engelse webshop.
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben zo panisch voor bederf dat ik stukjes afsnijd en de rest in de koelkast bewaar.
Mijn stash past niet in de koelkast
pi_72448872
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:56 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Okee, even resumé, want mijn voordeellampjes branden op volle sterkte nu.

Je krijgt grabbags als je in de winkel wat koopt, ook als je maar 1 of 2 dingetjes koopt bijv?
Hoe meer je koopt, hoe groter de bag?
En online geven ze je dingen bij je bestelling gratuit? Zijn dat ook grabbags of een paar artikelen, en is dat ook afhankelijk van je bestede bedrag, en zie je dat pas als het aankomt of al bij het bestellen?

Ja, ik wil nu alles weten, ik hou me helemaal aan jou vast.
Kijk Smoop: Dipkip steunt je aan de andere kant.
Komt helemaal goed.

De echte die hard fan moet trouwens op tweede kerstdag in de UK zijn. Dan ga je uren voor openingstijd voor een winkel liggen en dan naar binnen stormen en hatboxen grijpen. Je kunt bij voorbeeld een GRATIS Lush Legends of andere kado krijgen per besteding van 20 pond (gleuf ik).
Bij iedere 20 pond een kado dus he? Daar wandelen mensen met 5 hatboxes naar buiten.

*wil naar de UK verhuizen*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72449124
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:02 schreef Dipkip het volgende:
Nee, er zijn twee losse dingen

Grab bags zijn zakken van bijv. 25 euro waar voor 50 euro aan spullen in zit (verrassing wat er dan precies in zit, meestal losse kerstdingen en kerstcadeaupakketten maar ik heb er ook soap stacks uit gehaald). Dit is in de nederlandse winkels en de engelse winkels maar niet online.

New Year Offer is koop [bedrag] krijg [bedrag aan gratis spul, ook verrassing wat] gratis. Bijvoorbeeld geef 50 pond uit in de Lush webshop en krijg voor 20 pond aan kerst spullen en kerstcadeaus gratis er bij. Dit is online bij de engelse webshop.
[..]

Mijn stash past niet in de koelkast
Bedankt voor je heldere uitleg.

Heb jij zoveel?
Hebben jullie wel eens foto's hier geplaatst van je stash, zou ik best eens willen zien, zeker qua verpakking.
pi_72449160
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:

*wil naar de UK verhuizen*
Ik koop nú een slaapzak en ga m'n paspoort verlengen!
  vrijdag 4 september 2009 @ 23:13:28 #263
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72449196
Ik ga ook pas weer met dat new years offer in de UK bestellen
Vorig jaar echt meesterlijk veel geluk gehad met onze dubbele levering
En grabbags ,I loooooove grabbags
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72449386
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:11 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Bedankt voor je heldere uitleg.

Heb jij zoveel?
Hebben jullie wel eens foto's hier geplaatst van je stash, zou ik best eens willen zien, zeker qua verpakking.
Januari van dit jaar - geloof ik-. Daarna heb ik het niet meer op de foto durven te zetten.
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:12 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik koop nú een slaapzak en ga m'n paspoort verlengen!
Ik ga met je mee.
pi_72449472
Holy Mozes.

Ik zou er oprecht de ruimte niet voor hebben in m'n studioootje .

[ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2009 23:21:01 ]
pi_72449610
Oh my, respect!

Ik zit nu ongeveer op een kwart daarvan, en ik hou jullie daar deels verantwoordelijk voor.
pi_72449659
Soms komen bestellingen uit de UK niet heelhuids aan.

Netjes opgelost door Lush trouwens.
pi_72449712
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:24 schreef shmoopy het volgende:
Oh my, respect!

Ik zit nu ongeveer op een kwart daarvan, en ik hou jullie daar deels verantwoordelijk voor.
Goed bezig!

Ach meiden, dit is nog niks. Ik heb stashes gezien... daar word je bang van.
Ik heb veel badspul, dat gaat er gauw genoeg doorheen. Maar ik heb sinds de nieuwjaarsinkopen niks meer gekocht en ben nu hevig op aan het maken en te verkopen ter voorbereiding op het nieuwe seizoen.
pi_72449735
WTFBBQ is daar mee gebeurd dan?
De hele bovenkant is eraf gesmolten?
pi_72449806
Als ik een bad zou hebben zou het echt *niet* goedkomen ook hoor. Ik probeer bij hotelletjes een kamer met bad te fixen, en neem dan genoeg lush mee om een weeshuis mee te baden .
pi_72449858
Afgebroken.

Waardoor mijn heerlijke FIB door de hele doos verspreid lag en over een aantal andere produkten was gedropen. Ik heb een lijstje aangeleverd bij Lush inclusief deze foto en heb alles opnieuw verzonden gekregen. En de andere spullen zowat allemaal lekker opgemaakt. Mijn groeporders zijn wat dat betreft soms dramatisch. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad met een fles Happy 4 Sad. Dopje los.
pi_72450037
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:

Januari van dit jaar - geloof ik-. Daarna heb ik het niet meer op de foto durven te zetten.
[ afbeelding ]

Ik ga met je mee.
Oh my...! Jij hebt een aparte Lush-koelkast nodig.
* HaveANiceDay Stiekem toch een beetje jaloers is.

Is dit slechts het resultaat van de New Years offers en grab bags of gewoon je totale stash en ben je erg zuinig? Niet dat mijn voorraadje ook maar enigszins in jouw schaduw kan staan, maar het krijgt hier niet eens de kans om op te bouwen. Dochterlief heeft de badliefde van mij geërfd en samen aan de BBSen en bruisballen gaat hard.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_72450157
Iedereen moet een foto maken!

Please?
pi_72450420
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Iedereen moet een foto maken!

Please?
Jij ook!

Dit was mijn totale stash, op een verdwaald tinnetje solid perfume na wellicht. Maar veel is via de kerst- en nieuwjaarsacties mijn huis ingekomen. Zeker de zepen, badderspul en solid perfumes. En met mijn proefjesenveloppen heb ik nu mooi waar een aantal zaken weggespeeld.

Ik heb trouwens nauwelijks spul in de koelkast staan. De maskertjes uiteraard, mijn pot Gorgeous en een pot Dream Cream. Kouwe creme was wel lekker deze zomer. Maar de rest woont in mijn badkamerkast of mijn badspuldozen.
Oh ja, de jellies die ik niet gebruik en de maskers die ik teveel heb liggen in de diepvries. Naast de kitten poedermelk.
pi_72450680
Voor wie denkt dat ik veel heb: copy paste van het UK forum. Onder een spoiler want het is een laaaange lijst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ziet er dan ongeveer zo uit:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')