Veel baddingen inderdaad, maar ook solid perfume, zeep, lipbalm, douchegel, soms een massagebar en ze gooien in de grijpzakken vaak spullen die tegen de datum aangaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:46 schreef shmoopy het volgende:
Maar het meest toch baddingen, Cat?
*geen bad heeft*
Oeh, slimme zet, clums.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Die ruilen we hier gewoon voor douche en smeerspullen smoep.
[sub]ik ben ZUU.[sub]
Okee, even resumé, want mijn voordeellampjes branden op volle sterkte nu.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel baddingen inderdaad, maar ook solid perfume, zeep, lipbalm, douchegel, soms een massagebar en ze gooien in de grijpzakken vaak spullen die tegen de datum aangaan.
Ook badlozen kunnen lol hebben van grijpzakken.
We zijn helemaal op de Hollandse aanbiedingentoerquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oeh, slimme zet, clums.![]()
En je was al ZUUr, nu dan echt.
(en ik heb een kopie van Donkey van een maand of 2, zomaar op straat gevindt.ik pm je een feuteu)
Mijn stash past niet in de koelkastquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben zo panisch voor bederf dat ik stukjes afsnijd en de rest in de koelkast bewaar.
Kijk Smoop: Dipkip steunt je aan de andere kant.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:56 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Okee, even resumé, want mijn voordeellampjes branden op volle sterkte nu.
Je krijgt grabbags als je in de winkel wat koopt, ook als je maar 1 of 2 dingetjes koopt bijv?
Hoe meer je koopt, hoe groter de bag?
En online geven ze je dingen bij je bestelling gratuit? Zijn dat ook grabbags of een paar artikelen, en is dat ook afhankelijk van je bestede bedrag, en zie je dat pas als het aankomt of al bij het bestellen?
Ja, ik wil nu alles weten, ik hou me helemaal aan jou vast.
Bedankt voor je heldere uitleg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:02 schreef Dipkip het volgende:
Nee, er zijn twee losse dingen
Grab bags zijn zakken van bijv. 25 euro waar voor 50 euro aan spullen in zit (verrassing wat er dan precies in zit, meestal losse kerstdingen en kerstcadeaupakketten maar ik heb er ook soap stacks uit gehaald). Dit is in de nederlandse winkels en de engelse winkels maar niet online.
New Year Offer is koop [bedrag] krijg [bedrag aan gratis spul, ook verrassing wat] gratis. Bijvoorbeeld geef 50 pond uit in de Lush webshop en krijg voor 20 pond aan kerst spullen en kerstcadeaus gratis er bij. Dit is online bij de engelse webshop.
[..]
Mijn stash past niet in de koelkast
Ik koop nú een slaapzak en ga m'n paspoort verlengen!quote:
Januari van dit jaar - geloof ik-. Daarna heb ik het niet meer op de foto durven te zetten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:11 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere uitleg.![]()
Heb jij zoveel?
Hebben jullie wel eens foto's hier geplaatst van je stash, zou ik best eens willen zien, zeker qua verpakking.
Ik ga met je mee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik koop nú een slaapzak en ga m'n paspoort verlengen!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:24 schreef shmoopy het volgende:
Oh my, respect!![]()
Ik zit nu ongeveer op een kwart daarvan, en ik hou jullie daar deels verantwoordelijk voor.
Oh my...! Jij hebt een aparte Lush-koelkast nodig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:
Januari van dit jaar - geloof ik-. Daarna heb ik het niet meer op de foto durven te zetten.![]()
[ afbeelding ]
Ik ga met je mee.
Jij ook!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Iedereen moet een foto maken!
Please?
En dat ziet er dan ongeveer zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |