Wat een onzin werken zal die miljonairquote:Edwin Evers is al geruime terug van vakantie, maar neemt ook de rest van de maand augustus vrijaf. De best betaalde dj van Nederland is moe van een jaar lang vroeg opstaan. “Aan het werk ben ik inderdaad nog niet“, laat Evers weten. “Goed uitrusten en de batterij weer helemaal opladen duurt bij mij even als je altijd middenin de nacht opstaat, zoals ik. Daarom mag ik van de baas nog heel eventjes van mijn vrije tijd genieten om de tuin te schoffelen, uit te slapen en leuke dingen te doen.“
Evers zegt ‘al tijden’ terug te zijn van vakantie, maar nu gewoon thuis te zitten. “Maar aan alles komt een eind, zo ook aan mijn vrije dagen. En dat is maar goed ook, want na een lange vakantie kan ik niet wachten om weer achter de microfoon te kruipen! Op maandag 31 augustus ben ik er weer en dan gaan we er een gezellige boel van maken in de vroegte!“
(bron: Mediacourant)
En zo is het, en niet anders!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een onzin werken zal die miljonair
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
En op 31 augustus begint dat domme gelul dus weer.
Onzin. Als je elke dag vroeg op staat dan ga je ook maar fijn op tijd naar bed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:49 schreef Wupppie het volgende:
ik snap het wel, vanuit het oosten elke dag heen en weer rijden.
Dan ben je moe, of je nou 1000 euro verdiend of 10.000
quote:
Evers gaat niet vroeg naar bed. Staat normaal gesproken een paar keer per week op te treden met z'n band.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. Als je elke dag vroeg op staat dan ga je ook maar fijn op tijd naar bed.
En anders verhuis je maar. Met dat dom gelul heeft die kerel meer dan genoeg centen gevangen en kan dus echt wel een dikke villa in de buurt kopen
En daarna slaap je weer verder?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:53 schreef tong80 het volgende:
Dat bedoel ik
Ik hoor de vuilnismannen ook om 7 uur 's ochtends
Nee zet het vuil buitenquote:
Da's wel slim om dan doordeweeks daar te gaan wonen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:52 schreef monic27 het volgende:
Evers woont doordeweeks in Hilversum. Las net een interview met hem dat hij iedere dag om 05,.30 uur opstaat. Dus dat vind ik nou niet echt heeeeel vroeg. Ik sta iedere dag om 05.00 uur op om naar mijn werk te gaan..
Bijna alle DJ's van 3FM wonen in Hilversum en omstrekenquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:49 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Da's wel slim om dan doordeweeks daar te gaan wonen.
Michiel Veenstra, die oorspronkelijk ook uit het Oosten komt (Almelo) woont sowieso in Hilversum. En hij zit doordeweeks van 19:00-22:00 op 3FM.
zo is t! als je veel geld verdiend ben je geen mens meer!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. Als je elke dag vroeg op staat dan ga je ook maar fijn op tijd naar bed.
En anders verhuis je maar. Met dat dom gelul heeft die kerel meer dan genoeg centen gevangen en kan dus echt wel een dikke villa in de buurt kopen
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef Meike26 het volgende:
Hmm, Evers vind ik juist een beetje overschat.
Vooral als hij gaat "bellen" met zichzelf aka met zijn typetjes. Dan hakkelt hij er wat doorheen, schreeuwt aan het eind iets van: "Heren...Frank...dit kan niet hoor" en ze hangen weer op. Ook heeft hij altijd een hele duidelijke mening, maar als zijn sidekick dan een duidelijkere mening heeft, draait hij zijn mening al snel weer een beetje bij.
Nee sorrie, ik vind Evers helemaal niet de Koning van de Ochtend. Dat is Gerard Ekdom al
Evers zou als straf de helft van zijn salaris inleveren, die hypochondrische faalhaas.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:42 schreef Remzz het volgende:
Sorry hoor maar elke keer als ik denk goh ik luister een keer naar Evers is er een vervanger. Heeft die kerel 3 maand vakantie per jaar ofzo.
Giel is 3 weken per jaar weg.
Evers 7 wekenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:42 schreef Remzz het volgende:
Sorry hoor maar elke keer als ik denk goh ik luister een keer naar Evers is er een vervanger. Heeft die kerel 3 maand vakantie per jaar ofzo.
Giel is 3 weken per jaar weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |