nu ik het lees weer wel inderdaad, maar we gingen inkopen doen... dus ik was niet eens meer in de buurt van een pc (en ik had nooit gedacht dat het goed was, was gewoon de enige die ik kende...)quote:
Wat moest je voor inkopen gaan doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nu ik het lees weer wel inderdaad, maar we gingen inkopen doen... dus ik was niet eens meer in de buurt van een pc (en ik had nooit gedacht dat het goed was, was gewoon de enige die ik kende...)
plantjes...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moest je voor inkopen gaan doen?
Dus uiteindelijk heeft ze alle planten in je tuin betaald?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
plantjes...
mn tuin was nog niet af, en mn tante is binnen de familie een grootheid op het gebied van tuinen... dus die ging mee (en ik had een plantenbon gekregen van haar voor mijn verjaardag! En het was veel duurder en dat heeft zij voor me betaald!)
Wietplantjes?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
plantjes...
mn tuin was nog niet af, en mn tante is binnen de familie een grootheid op het gebied van tuinen... dus die ging mee (en ik had een plantenbon gekregen van haar voor mijn verjaardag! En het was veel duurder en dat heeft zij voor me betaald!)
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk heeft ze alle planten in je tuin betaald?
Ik ben blij dat ik een balkon heb.......scheelt een hoop werk.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bijna wel ja...
mn moeder en stiefvader hebben er een aantal gegeven voor mn verjaardag, van een andere tante heb ik er wat gekregen, er stond al een hazelnotenboompje () en ik heb zelf wat klimop en bramen en frambozenstruiken gekocht...
is wel waar (ik had eerst zoiets van; doe alleen maar tegels!)quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een balkon heb.......scheelt een hoop werk.....
Lekker in je nieuwe plantjes.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is wel waar (ik had eerst zoiets van; doe alleen maar tegels!)
maar het heeft ook wel wat hoor... kan bbq'en... en de rest is vrij (erg) klein dus met verjaardag kan er ook een deel in de tuin anders past het niet...
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lekker in je nieuwe plantjes.....
Ook van je tante gekregen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook wel wat tegels he...
Ik las eerst wat andersquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook wel wat tegels he...
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Laat je nou ook je tante de plantjes bij houden? Of moet je dat zelf gaan doen?
Patch is die tuinman uit Eigen Huis en Tuin.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]dat moet ik zelf gaan doen...
Dit is Patch:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:41 schreef tombolafan het volgende:
oh ja, dat is waar! Patch??
oh nee, hij was toch die klusser met het haar van die tuinman?
dat heb ik niet nodig...![]()
ja, daar heb ik helemaal niks aan...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit is Patch:
[ afbeelding ]
Waarom niet? je weet tenminste zeker dat hij met je tuin bezig blijft en niet achter jou aan gaatquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, daar heb ik helemaal niks aan...
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom niet? je weet tenminste zeker dat hij met je tuin bezig blijft en niet achter jou aan gaat
vrouwen...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuinmannen moeten een lust zijn! Minstens voor het oog!
Dan moet je maar op Wisteria Lane gaan wonen.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuinmannen moeten een lust zijn! Minstens voor het oog!
Als jij een desperate housewive zou zijn, wie was je dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan moet je maar op Wisteria Lane gaan wonen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |