geen idee, is vanuit het werk... maar wel wat luxere plekken, geen plastic stoeltjesquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen idee, is vanuit het werk... maar wel wat luxere plekken, geen plastic stoeltjes
Lekker in de regen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:52 schreef ditisHuub het volgende:
vaag topic dit, maar tukkers rule!
(en ik zou ook wel op het hulsbeek willen liggen)
Hehe, ik was zeker niet ongerust.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga niet klagen, nog nooit op die stoelen gezeten, dus een keer proberenen wees gerust, vanavond zit ik in vak 315 wel op plastic
Qarabaqh mist 3 spelers, appeltje eitje dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga niet klagen, nog nooit op die stoelen gezeten, dus een keer proberenen wees gerust, vanavond zit ik in vak 315 wel op plastic
Hier schijnt de zon nog.quote:
Zelfs de aanvoerder.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Qarabaqh mist 3 speler, appeltje eitje dus.
Nu niet meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het ook altijd beter.
Rot zon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
mij zie je niet meer voor de camera, ik werk nu alweer ruim een jaar bij Talpa, en of ik het "echt" ben of niet, check mijn post historie, zelfs Danny weet dat ik het ben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wanneer gaan we jou weer eens op tv zien dan , ik als Jaap en Huub fan wacht natuurlijk wel op een nieuwe show
FCT - RKC 2-0quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mij zie je niet meer voor de camera, ik werk nu alweer ruim een jaar bij Talpa, en of ik het "echt" ben of niet, check mijn post historie, zelfs Danny weet dat ik het ben.
anyhoe, enough about that!
FCT-RKC hoeveel gaat dat worden?
ik denk 3-1 voor FCTquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mij zie je niet meer voor de camera, ik werk nu alweer ruim een jaar bij Talpa, en of ik het "echt" ben of niet, check mijn post historie, zelfs Danny weet dat ik het ben.
anyhoe, enough about that!
FCT-RKC hoeveel gaat dat worden?
zelfde hier in Goorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb hier geen zon meer, maar het lijkt nog wel droog buiten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |