Nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:03 schreef jordeeeh het volgende:
Oh, en SBS heeft best leuke programma's.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:03 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:03 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef Ploertendoder het volgende:
SBS6 is een campingzender, dus het is niet bedoeld om het thuis te bekijken
Je moet de groenten van HAK hebbenquote:
Ik vind de documentaires zondagavond laat soms wel boeiendquote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik vind de documentaires zondagavond laat soms wel boeiend
dat is op rtl4quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Palomar het volgende:
sbs is mijn favo zender, vooral dat programma met rene en natas.
Ja tuurlijk geloof je het zelf man.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Sjaaknelis het volgende:
Okee, ik weet dat dit vaker voorbij is gekomen, maar ik moet mijn frustratie kwijt. Ik zat een film te kijken, een redelijk tot goede film. Tijdens de reclame begon ik met zappen, en normaal zou ik het nooit doen, maar ik stopte bij SBS 6. En, met alle respect, maar wat is dat een beschamende zender. Ik dacht serieus aan emigreren toen ik zag wat voor idioten daar voorbij kwamen...
Ik zag in één programma Gerard Joling met z'n lelijke nichtenkop voorbij komen, ik zag een handje vol mensen uit (een wilde gok) de Jordaan voorbij komen, ik zag die aso's van Groeten uit de Rimboe voorbij komen etc, etc. Ik raakte gefrustreert toen ik hiernaar keek, het was nog erger dan de voorkant van de Telegraaf zien...
Klacht: SBS 6 en consorten verkrachten de Nederlandse media.
Mensen die TV kijken op een campingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef Ploertendoder het volgende:
SBS6 is een campingzender, dus het is niet bedoeld om het thuis te bekijken
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Penisbaard het volgende:
Kijk dan gewoon geen SBS6, dan kan je bagger verwachten.
Mensen die naar een camping gaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die TV kijken op een camping
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |