Een bal met lucht zinkt niet zomaar denk ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef OldJeller het volgende:
Grip aan de binnenkant hebben?
Een manier hebben om eruit te komen, als hij plots zou zinken?
Maar toch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een bal met lucht zinkt niet zomaar denk ik.
Hoe kom je er uberhaupt in/uit?
Ik lig nu op bedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef JefAlberts het volgende:
Moet jij niet eens op bed liggen? Ik zal je vader eens bellen.
En een grote ook nogquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zo te zien (op de foto) zit er een rits in
En wat nou als je in het water ergens tegenaankomt en de bal langzaam leeg loopt...offuhhh vollooptquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een bal met lucht zinkt niet zomaar denk ik.
Hoe kom je er uberhaupt in/uit?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef JefAlberts het volgende:
Moet jij niet eens op bed liggen? Ik zal je vader eens bellen.
En dan van tevoren een heel klein gaatje erin prikken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Piemelkut het volgende:
Daar zouden ze criminelen in moeten stoppen en een flinke duw de oceaan opgeven. Dagdag.
Als de hanger van de rits alleen aan de buitenkant zitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Kings het volgende:
[..]
En wat nou als je in het water ergens tegenaankomt en de bal langzaam leeg loopt...offuhhh volloopt
met water....? En jij snel die rits moet zien te openen anders zul je een pijnlijke verdrinkingsdood sterven...
......verder top dingetje hoor...
Er zit een maximum op volgens mij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:19 schreef agentstarling het volgende:
maar als er luchtgaten in zitten dan zinktie toch? hoe ademen ze dan in die bal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |