Net als Ajuu, Timmah, Dennismoore, Nathan, Nuvole, Dave, Twoflower, error, Fulco, Gboy, Waik, Jerruh, XMN8R en Beaverhausen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow.
Die namen klinken trouwens wel als "heeeeelll lang geleden"
waar is de Mieke optie ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: Als ik hier mijn BMI check, danBen ik veel te licht Heb ik een gezond gewicht Ben ik te zwaar Ben ik veel te zwaar Ik ben jonger dan 19
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
in dit leven vind ik niet meer de rust die ik zoek..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eindelijk de rust gevonden waar je zo lang, al dan niet samen met Stroekie, naar gezocht hebt?
Davidov, Blubberzwijn, Xman.......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Net als Ajuu, Timmah, Dennismoore, Nathan, Nuvole, Dave, Twoflower, error, Fulco, Gboy, Waik, Jerruh, XMN8R en Beaverhausen..
6.2quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:
En als ik mijn IQ deel door m'n BMI, dan krijg ik ehm... *nadenk*
De vernathanisering van de topicreeks!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef Desmonkey het volgende:
Nathan en waxxer waren de beste maatjes van elkaar![]()
.
komt er aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Nou, meid wat een noodweer! De enige plek waar het hier drupt is mijn voorhoofd.
Oh, ik zal eea dan wel melden, het komt eerst hier en dan gaat het namelijk via Drouwenerzand en Tweede Exloėrmond jouw kant op...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt er aan
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef MisterO het volgende:
Jaaaaa, ik mag volgende week een studio bezichtigen in Amsterdammm
neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef MisterO het volgende:
Mn BMI is rond de 22, krijg ik nu een prijsje?
hier nu ook onweerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt er aan
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |