18.00 houd het leven daar toch op?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof dat oord na 20.00 uur nog bereikbaar is met openbaar vervoer
uit betrouwbare 1e hand informatie kan ik opbiechten dat er in de gemeente Dronten uberhaupt geen leven isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
18.00 houd het leven daar toch op?
dat geloof ik!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uit betrouwbare 1e hand informatie kan ik opbiechten dat er in de gemeente Dronten uberhaupt geen leven is
Mjah, dat is hier ook een Gevoelig Onderwerp. Weegschalen zijn verboden objecten (Vade retro satanas!) en als ik ook maar iets zeg over calorieën, minder eten (wel gewoon ontbijten enzo, maar minder tussendoortjes ) of wat meer bewegen, dan ehm... onweert het hier in huis, zeg maar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jóh.
Ik wil ook buikspieren en alles, maar er moeten heeeeeeeeeeeeeelllll wat kilo's af wil ik een béétje....
geen tijdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
Word er nog geneukt hier? hoe zit dat?
Regen is net afgelopen in A'dam, maar ik denk dat het ergste nog moet komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen tijd
heel nederland kijkt alleen nog maar naar www.buienradar.nl om te weten waar het naderende onheil blijft
Grote_Liefde dreigt te groot te worden ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ga gewoon een keer een weegschaal onder de deurmat verstoppen, met een verkeersbordje erbij:
[ afbeelding ]
en dan een alarm dat afgaat als-ie meer dan 90 kg aangeeft.
Eindhoven nog steeds stralend zonnigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:22 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Regen is net afgelopen in A'dam, maar ik denk dat het ergste nog moet komenals ik zo op buienradar.nl kijk.
Ja nou, het is er wel zo aan, maar het kleeft aan je lijf als hete teer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, dat is hier ook een Gevoelig Onderwerp. Weegschalen zijn verboden objecten (Vade retro satanas!) en als ik ook maar iets zeg over calorieën, minder eten (wel gewoon ontbijten enzo, maar minder tussendoortjes ) of wat meer bewegen, dan ehm... onweert het hier in huis, zeg maar..
En als ie nou net boodschappen in zijn handen heeft?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ga gewoon een keer een weegschaal onder de deurmat verstoppen, met een verkeersbordje erbij:
[ afbeelding ]
en dan een alarm dat afgaat als-ie meer dan 90 kg aangeeft.
Heb je echt zo'n weegschaal onder de deurmat gezet???quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Kwart over acht vanavond breekt hier de hel los..
Of zijn winterjas idd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als ie nou net boodschappen in zijn handen heeft?
Hey Waxquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of zijn winterjas idd?
Ik heb bijvoorbeeld een Hele Zware Winterjas. Niet dat ik hem nu draag, maar toch...
Hey maar je bent wakker! Mogguh!
Nee, ik zou niet durven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je echt zo'n weegschaal onder de deurmat gezet???
Vooruit, dan stel ik 'm af op 100 kg. Als je dan een normaal gewicht hebt, is het een alarm dat je te zware dingen draagt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als ie nou net boodschappen in zijn handen heeft?
http://www.caloriechecker.nl/quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, het is er wel zo aan, maar het kleeft aan je lijf als hete teer.Dat train je er niet in een maandje allemaal af.
Ik wil het evt wel laten wegzuigen, maar de arts die ik raadpleegde wuifde het weg met een "ach kom!!!"
Dat klinkt beter jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vooruit, dan stel ik 'm af op 100 kg. Als je dan een normaal gewicht hebt, is het een alarm dat je te zware dingen draagt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |