en verplicht een maand in quarantainequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik voorzie een lekkere ramp, doden & gewonden, een afgelast lowlands, allemaal mensen die griep krijgen. Een scenario voor een film..
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Voorspelling:
[ afbeelding ]
Situatie tot nu toe:
[ afbeelding ]
Dus het KNMI voorspelt een buiengolf die van West naar Oost over ons land trekt. God daarentegen heeft andere plannen, en laat de buiingolf op de Noordzee van Zuid naar Noord langs ons land trekken..
Flood lands, Blow up lands, Oh-no lands.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Blikseminslagen, gillende mensen, brandende tentjes en roze opblaastronen, drijfzand, wegzakmodder, noem maar op!
en weer volop zilveren thermodekens zoals tig jaar geleden de nacht na plensvalleyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Blikseminslagen, gillende mensen, brandende tentjes en roze opblaastronen, drijfzand, wegzakmodder, noem maar op!
Goed idee!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhou....
Met zijn meerderen is dat veel leuker!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Flood lands, Blow up lands, Oh-no lands..
12 jaar terug kwam ik regelmatig op het station dat toen al een bouwput was met de aanleg van die tunnel voor het verkeerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
achja.. later xzeg ik tegen mijn kleinkinderen "Jongens, ik heb nog gezien hoe het station feestelijk geopend werd!
Maar dan moeten die anderen mij niet uitlachen en vernederen om mijn omvang.quote:
jaar daarop ging ik ook, want ik wil ook zo'n modieus zilveren thermo dekentjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef Xiance het volgende:
jaaaaa plensvalley!! dat was mega gaaf!
tot je er een vlammetje bij houdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jaar daarop ging ik ook, want ik wil ook zo'n modieus zilveren thermo dekentje
volgende keer geen ijsje voor Xiancequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Xiance het volgende:
jaaaa zilver is helemaal het nieuwe goud
ik ben ook weer 2kg aangekomen
meteen maar een sonja bakker voor dummies gekocht
Awww, word je gepest met je lovehandles?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar dan moeten die anderen mij niet uitlachen en vernederen om mijn omvang.
(heerlijk, iets erger maken dan het is)
volgende keer graag een Martijn zonder kleding voor mijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer geen ijsje voor Xiance
PM me zijn adres maar even, dan regel ik dat voor jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgende keer graag een Martijn zonder kleding voor mij
Jóh.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Awww, word je gepest met je lovehandles?
ach welneequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
PM me zijn adres maar even, dan regel ik dat voor je
ik bespaar ons beide de desillusie.. ja..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je wil ook gewoon niet geholpen worden
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik begin juist langzamerhand iets te krijgen wat lijkt op biceps en zelfs iets wat heel vaag aan buikspieren doet denken..
http://www.nu.nl/overig/2(...)pen-om-noodweer.htmlquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Stroekie het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Ang3l
hij is al helemaal gelukkig te Biddinghuizen omdat alle mannen shirtloos rondlopen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/overig/2(...)pen-om-noodweer.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |