Er stond al een verslaggever in nota bene Numansdorp. Te wachten op wat komen gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dat God's machtige scheppingswerk vooral op de biblebelt gaat vallen..
Groot Biddinghuizenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dat God's machtige scheppingswerk vooral op de biblebelt gaat vallen..
EN 2008quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Waxxer het volgende:
Het is toch dé binnenstad van 2009??
dat gaat er toch komen.....................in 2013 nu ze toch weer een aannemer gevonden hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu nog een goed station.En een minder enge kiss&ride.
hoop wel dat ze een tentje hebben staan mocht het los gaan barstenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:00 schreef Stroekie het volgende:
Zouden de LWL gangers al voorzien zijn van polsbandje en nu op weg zijn naar de camping ?
Nah!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Je ziet dat ene wolkje ook gewoon aankomen, en op het allerlaatste moment links afslaan. "Oh kut nee, dat is NL, daar moet ik niet zijn.".
Ik voorzie een lekkere ramp, doden & gewonden, een afgelast lowlands, allemaal mensen die griep krijgen. Een scenario voor een film.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoop wel dat ze een tentje hebben staan mocht het los gaan barsten
Zwemmen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!Kan ik tóch nog even doen wat ik moest doen. Maar sporten durf ik niet. Maar ja, met deze hitte...
Blikseminslagen, gillende mensen, brandende tentjes en roze opblaastronen, drijfzand, wegzakmodder, noem maar op!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik voorzie een lekkere ramp, doden & gewonden, een afgelast lowlands, allemaal mensen die griep krijgen. Een scenario voor een film..
Allemaal tentstokken die door de lucht vliegen en dan mensen spiesenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik voorzie een lekkere ramp, doden & gewonden, een afgelast lowlands, allemaal mensen die griep krijgen. Een scenario voor een film..
Toen ik nog een jong Waxje was, begonnen ze al met dat busstation om daarna te kunnen beginnen met het station.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef Xiance het volgende:
arnhem's station is echt een prestige project, maar het m0oet gewoon af! punt!
Zeg! Het is 't veenmuseum niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Allemaal tentstokken die door de lucht vliegen en dan mensen spiesen
achja.. later xzeg ik tegen mijn kleinkinderen "Jongens, ik heb nog gezien hoe het station feestelijk geopend werd!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toen ik nog een jong Waxje was, begonnen ze al met dat busstation om daarna te kunnen beginnen met het station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |