same shit difrent dayquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]SSDD?
"Ja naja, ach, es-es dee-dee he..."
Sorry.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat ze netjes rechtop zitten en niet praten als de grote mensen aan het praten zijn.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:02 schreef Waxxer het volgende:
Dat gezeur over die aankomende regen steeds... Zul je zien dat alles wel weer meevalt of dat er überhaupt geen regen zal vallen.Ik bedoel: niet zal gaan regenen.
Dat het dus hartstikke droog blijft.
geilquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:21 schreef Stroekie het volgende:
Was Wisje nu gisteravond bij Peter op bezoek geweest ?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)tript_in_tram__.html
Nee, die stript alleen binnenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:21 schreef Stroekie het volgende:
Was Wisje nu gisteravond bij Peter op bezoek geweest ?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)tript_in_tram__.html
Het is ook alweer eeuwen geleden dat ik hem gezien hebquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, die stript alleen binnen
En hij is geen 52
Ik dacht dat jij daar geen TRAM voor nodig hadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:52 schreef Desmonkey het volgende:
Daar heb ik geen alcohol voor nodig![]()
Ik print ze wel uit in meervoudquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef Peter het volgende:
ik ga mijn tas volstoppen en opweg naar biddinghuizen
Des wil ji voor de zekerheid ook de tickets voor dinsdag uitprinten?
Ik weet niet in hoeverre mijn inkt dat nog toestaat, anders moek dat elders printen maandag..
Je hebt ze al in de mail
veel plezier, doe de rest de groetenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef Peter het volgende:
ik ga mijn tas volstoppen en opweg naar biddinghuizen
Des wil ji voor de zekerheid ook de tickets voor dinsdag uitprinten?
Ik weet niet in hoeverre mijn inkt dat nog toestaat, anders moek dat elders printen maandag..
Je hebt ze al in de mail
Als jij een zin met puntje-puntje-puntje eindigt, betekent dat dan straks, laat ik het zeggen op een manier die hier past in de omgeving, de hel losbarst?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:47 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Warm + straks een koudefront, wind, en gedwongen stijgende lucht...
[ afbeelding ]
Pas maar op, straks valt God's machtige scheppingswerk uit de lucht. Schijnt. Voorlopig puf ik met je mee (en hoop ik dat de zon nog even blijft, dan is mijn was lekker snel droog en kan ik er vaart mee maken).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik voel me als een wegsmeltend waterijsje..
Volgens buienradar valt dat de rest van de middag nog wel mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pas maar op, straks valt God's machtige scheppingswerk uit de lucht. Schijnt. Voorlopig puf ik met je mee (en hoop ik dat de zon nog even blijft, dan is mijn was lekker snel droog en kan ik er vaart mee maken).
jij laat ook vlekken achter die er met goed wassen niet meer uit gaan ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik voel me als een wegsmeltend waterijsje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |