wat is u hier vroeg vandaagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:17 schreef Xiance het volgende:
ik ben cadeautjes kopen voor mn nichtjes!
ben zooooooooo blij dat ze weer thuis zijn
Dat wordt dan een NOS cameraman omkopen cq dingen beloven als hij opnames maakt van TMM ?quote:
ik ben altijd vroeg wakkerquote:
Hoe laat zal je PA je elke ochtend gaan wekken ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, ik zweet me al de tering met het insnoeren van de backpack, maar we gaan er voor!
Tot over een paar dagen!
have fun shatz!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, ik zweet me al de tering met het insnoeren van de backpack, maar we gaan er voor!
Tot over een paar dagen!
doe je wel voorzichtig en kalmpjes aan vandaag, dat je geen hitte stress krijgt ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben altijd vroeg wakker
maar vandaag is echt zo'n dag... weet je wel?
ik kan wel springen, en dansen, en juichen, en rennen, en wild hossen, en heeeeeeeeeeeel actief kletsen!
en vooral zingen, HEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEL en HAAAAAAAAARD zingen
en nu gaan we de stad in!
Let je wel op Keukenkast dat die niet te veel stroekie momenten gaat meemaken ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Tot over een paar dagen!
daar heb ik nooit last vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je wel voorzichtig en kalmpjes aan vandaag, dat je geen hitte stress krijgt ?
maar wel of geen zon, staat los van temperaturen boven de 35 gradenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
daar heb ik nooit last van
ik BEN de zomer he
ik ben de zon, de warmte, de vrolijke mensen op de boulevart..
nee het is als een groot koor.quote:
veel plezier en helaas kan ik dus niet ook voor jou PA taken verrichtenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee het is als een groot koor.
maar goed ik ben er nu ook weg van
ik sta mn hele leven al in vuur en vlamquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel of geen zon, staat los van temperaturen boven de 35 graden![]()
Kwist helemaal niet dat haar echtgenoot heel veel ouder is dan zijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik sta mn hele leven al in vuur en vlam
ik BEN passie!
dus een beetje hitte ben ik wel gewend
en ze.. ZE IS ZWANGERRRRRRRRRR!!![]()
![]()
III DROOOOOOOVEEEEEEE ALLL NIIIIIIIGGGHHHTTTTTTTTT
iedereen al een goed heenkomen gezocht door het weeralarm ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is gewoon rustig in de stad.
Ja het is hier in Eindhoven alsnog helemaal opgeklaard en zonnig geworden terwijl het om 9.00 uur nog helemaal grijs en grauw en bewolkt was, en daardoor ook minder warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |