O ja, Xman.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Davidov, Blubberzwijn, Xman.......
Waik!!!Hoe kóm je d'r op!!!
Met zijn quotevervalsing!!
Da's echt een klassieker!
Een quote veranderen, commentaar krijgen en vervolgens hebben we hem nooit meer gezien!
bout liedje inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef MisterO het volgende:
Nou vooruit, jullie mogen wel wat leuks krijgen. Speciaal voor jullie een lekkere r&b nummertje (wat toch niemand hier leuk zal vinden btw)
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
O ja, Xman.. Jouw Mango.
.
Met een grote knal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Hèhè... God is ook hier klaargekomen..
Nou, Hij is hier nog dondersgeil.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Hèhè... God is ook hier klaargekomen..
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met een grote knal..
Ik moet er werkelijk echt niet aan dénken!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Great_Expectations het volgende:
En Ang3l schijt nou veertien kleuren in z'n tentje op een groot grasveld..
Wat vind je daar dan erg aan? Dat je oud bent? Dat je ouders oud zijn? Dat je spullen jat van je bejaarde ouders? Of dat je als bejaarde man spullen jat van je nog meer bejaarderenste ouders?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de platen van mijn ouders gejat en daar draai ik er nu een paar van.
Is dat erg?Ik bedoel, ik ben al een echte oude, dat je zegt... Dus kun je nagaan hoe oud mijn ouders dan wel niet zullen zijn.
Ik vind het niet erg, maar misschien is het helemaal niet maatschappelijk verantwoord om naar een plaat van Boudewijn de Groot uit 1975 (Waar ik woon en wie ik ben) te luisteren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat vind je daar dan erg aan? Dat je oud bent? Dat je ouders oud zijn? Dat je spullen jat van je bejaarde ouders? Of dat je als bejaarde man spullen jat van je nog meer bejaarderenste ouders?
Ja, ik was er vroeg bij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat heb je trouwens een laag user-nummer, Waxxer, 6288.
He bah dit is eng!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |