hmmmquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Desmonkey het volgende:
Hot hotAlleen er valt niks meer uit te trekken
![]()
.
Als er niets meer uit kan, dan maar er aan. Of zoiets.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Desmonkey het volgende:
Hot hotAlleen er valt niks meer uit te trekken
![]()
.
Waarmee?quote:
Of af. Ga je zweten, koel je ook af.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als er niets meer uit kan, dan maar er aan. Of zoiets..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
IK STA ZATERDAG OP HET HOOFDPODIUM VAN LOWLANDS
Goedemorgen,
Jawel, gefeliciteerd!
Je bent geselecteerd om op zaterdag 22 augustus vanaf 13.00 uur je uit te leven op het Alpha podium.
Je kunt dit alleen bevestigen door per omgaande, op deze mail te reageren met jouw (mocht dit ontbreken) volledige naam en mobiele telefoonnummer.
Meer info zal dan spoedig volgen!
Oh stoer!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goedemorgen,
Jawel, gefeliciteerd!
Je bent geselecteerd om op zaterdag 22 augustus vanaf 13.00 uur je uit te leven op het Alpha podium.
Je kunt dit alleen bevestigen door per omgaande, op deze mail te reageren met jouw (mocht dit ontbreken) volledige naam en mobiele telefoonnummer.
way to go!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goedemorgen,
Jawel, gefeliciteerd!
kust xiance goedennachtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:41 schreef Xiance het volgende:
ik ga slapen!
laat je het wel vastleggen zodat het op jijbuis kan ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat is nog een verassing wat ik ga doen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goedemorgen,
Jawel, gefeliciteerd!
wat is u hier vroeg vandaagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:17 schreef Xiance het volgende:
ik ben cadeautjes kopen voor mn nichtjes!
ben zooooooooo blij dat ze weer thuis zijn
Dat wordt dan een NOS cameraman omkopen cq dingen beloven als hij opnames maakt van TMM ?quote:
ik ben altijd vroeg wakkerquote:
Hoe laat zal je PA je elke ochtend gaan wekken ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, ik zweet me al de tering met het insnoeren van de backpack, maar we gaan er voor!
Tot over een paar dagen!
have fun shatz!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, ik zweet me al de tering met het insnoeren van de backpack, maar we gaan er voor!
Tot over een paar dagen!
doe je wel voorzichtig en kalmpjes aan vandaag, dat je geen hitte stress krijgt ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben altijd vroeg wakker
maar vandaag is echt zo'n dag... weet je wel?
ik kan wel springen, en dansen, en juichen, en rennen, en wild hossen, en heeeeeeeeeeeel actief kletsen!
en vooral zingen, HEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEL en HAAAAAAAAARD zingen
en nu gaan we de stad in!
Let je wel op Keukenkast dat die niet te veel stroekie momenten gaat meemaken ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Tot over een paar dagen!
daar heb ik nooit last vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je wel voorzichtig en kalmpjes aan vandaag, dat je geen hitte stress krijgt ?
maar wel of geen zon, staat los van temperaturen boven de 35 gradenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
daar heb ik nooit last van
ik BEN de zomer he
ik ben de zon, de warmte, de vrolijke mensen op de boulevart..
nee het is als een groot koor.quote:
veel plezier en helaas kan ik dus niet ook voor jou PA taken verrichtenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee het is als een groot koor.
maar goed ik ben er nu ook weg van
ik sta mn hele leven al in vuur en vlamquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel of geen zon, staat los van temperaturen boven de 35 graden![]()
Kwist helemaal niet dat haar echtgenoot heel veel ouder is dan zijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik sta mn hele leven al in vuur en vlam
ik BEN passie!
dus een beetje hitte ben ik wel gewend
en ze.. ZE IS ZWANGERRRRRRRRRR!!![]()
![]()
III DROOOOOOOVEEEEEEE ALLL NIIIIIIIGGGHHHTTTTTTTTT
iedereen al een goed heenkomen gezocht door het weeralarm ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is gewoon rustig in de stad.
Ja het is hier in Eindhoven alsnog helemaal opgeklaard en zonnig geworden terwijl het om 9.00 uur nog helemaal grijs en grauw en bewolkt was, en daardoor ook minder warmquote:
ALLEBEI!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik denk eerder een glas verkoelend ijswater
huilliequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Steve het volgende:
Warm.
Uit een Australian ijsje ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
ALLEBEI!!!
*gnif*
mn moeder snapt niet waar ik al die energie vandaan haal "met deze hitte"![]()
IDDquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:36 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou!Ik ben de kalmte zelf geloof ik he, met jou in de buurt!
we gaan snel in herhaling vallenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef Xiance het volgende:
WAXXXEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
JAAAAAAA AUSTRIAL ICE!!!
we hebben wel genoten he stroeks
Die zit vast en zeker met zijn foto's te patsen op de verjaardag van Yvonnequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
IDD
ik doe mijn vroeger stuiter eer aan
AHHHHHHHHHHHHHH IK MIS BEAVERHOUSEN
Die leest vast mee!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
IDD
ik doe mijn vroeger stuiter eer aan
AHHHHHHHHHHHHHH IK MIS BEAVERHOUSEN
Arnhem is er kapót van....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:39 schreef Xiance het volgende:
yuri
stroeks:
jaaaaaa volgende week? dit weekend ben ik namelijk niet in de provincie
ja ja je hebt een verhaardagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:39 schreef Xiance het volgende:
yuri
stroeks:
jaaaaaa volgende week? dit weekend ben ik namelijk niet in de provincie
vast nietquote:
SSDDquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:39 schreef Waxxer het volgende:
Yurid'nasser!
Hoe gaat het in go-des-naam met jou dan???
Regenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:02 schreef Waxxer het volgende:
Dat gezeur over die aankomende regen steeds... Zul je zien dat alles wel weer meevalt of dat er überhaupt geen regen zal vallen.Ik bedoel: niet zal gaan regenen.
Dat het dus hartstikke droog blijft.
regenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:02 schreef Waxxer het volgende:
Dat gezeur over die aankomende regen steeds... Zul je zien dat alles wel weer meevalt of dat er überhaupt geen regen zal vallen.Ik bedoel: niet zal gaan regenen.
Dat ze netjes rechtop zitten en niet praten als de grote mensen aan het praten zijn.quote:
maar heb jij door het weeralarm wel besloten vandaag niet met openbaar vervoer te gaan reizen ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:02 schreef Waxxer het volgende:
same shit difrent dayquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]SSDD?
"Ja naja, ach, es-es dee-dee he..."
Sorry.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat ze netjes rechtop zitten en niet praten als de grote mensen aan het praten zijn.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:02 schreef Waxxer het volgende:
geilquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:21 schreef Stroekie het volgende:
Was Wisje nu gisteravond bij Peter op bezoek geweest ?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)tript_in_tram__.html
Nee, die stript alleen binnenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:21 schreef Stroekie het volgende:
Was Wisje nu gisteravond bij Peter op bezoek geweest ?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)tript_in_tram__.html
Het is ook alweer eeuwen geleden dat ik hem gezien hebquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, die stript alleen binnen
En hij is geen 52
Ik dacht dat jij daar geen TRAM voor nodig hadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:52 schreef Desmonkey het volgende:
Daar heb ik geen alcohol voor nodig![]()
Ik print ze wel uit in meervoudquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef Peter het volgende:
ik ga mijn tas volstoppen en opweg naar biddinghuizen
Des wil ji voor de zekerheid ook de tickets voor dinsdag uitprinten?
Ik weet niet in hoeverre mijn inkt dat nog toestaat, anders moek dat elders printen maandag..
Je hebt ze al in de mail
veel plezier, doe de rest de groetenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef Peter het volgende:
ik ga mijn tas volstoppen en opweg naar biddinghuizen
Des wil ji voor de zekerheid ook de tickets voor dinsdag uitprinten?
Ik weet niet in hoeverre mijn inkt dat nog toestaat, anders moek dat elders printen maandag..
Je hebt ze al in de mail
Als jij een zin met puntje-puntje-puntje eindigt, betekent dat dan straks, laat ik het zeggen op een manier die hier past in de omgeving, de hel losbarst?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:47 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Warm + straks een koudefront, wind, en gedwongen stijgende lucht...
[ afbeelding ]
Pas maar op, straks valt God's machtige scheppingswerk uit de lucht. Schijnt. Voorlopig puf ik met je mee (en hoop ik dat de zon nog even blijft, dan is mijn was lekker snel droog en kan ik er vaart mee maken).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik voel me als een wegsmeltend waterijsje..
Volgens buienradar valt dat de rest van de middag nog wel mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pas maar op, straks valt God's machtige scheppingswerk uit de lucht. Schijnt. Voorlopig puf ik met je mee (en hoop ik dat de zon nog even blijft, dan is mijn was lekker snel droog en kan ik er vaart mee maken).
jij laat ook vlekken achter die er met goed wassen niet meer uit gaan ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik voel me als een wegsmeltend waterijsje..
Er stond al een verslaggever in nota bene Numansdorp. Te wachten op wat komen gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dat God's machtige scheppingswerk vooral op de biblebelt gaat vallen..
Groot Biddinghuizenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dat God's machtige scheppingswerk vooral op de biblebelt gaat vallen..
EN 2008quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Waxxer het volgende:
Het is toch dé binnenstad van 2009??
dat gaat er toch komen.....................in 2013 nu ze toch weer een aannemer gevonden hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu nog een goed station.En een minder enge kiss&ride.
hoop wel dat ze een tentje hebben staan mocht het los gaan barstenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:00 schreef Stroekie het volgende:
Zouden de LWL gangers al voorzien zijn van polsbandje en nu op weg zijn naar de camping ?
Nah!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Je ziet dat ene wolkje ook gewoon aankomen, en op het allerlaatste moment links afslaan. "Oh kut nee, dat is NL, daar moet ik niet zijn.".
Ik voorzie een lekkere ramp, doden & gewonden, een afgelast lowlands, allemaal mensen die griep krijgen. Een scenario voor een film.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoop wel dat ze een tentje hebben staan mocht het los gaan barsten
Zwemmen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!Kan ik tóch nog even doen wat ik moest doen. Maar sporten durf ik niet. Maar ja, met deze hitte...
Blikseminslagen, gillende mensen, brandende tentjes en roze opblaastronen, drijfzand, wegzakmodder, noem maar op!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik voorzie een lekkere ramp, doden & gewonden, een afgelast lowlands, allemaal mensen die griep krijgen. Een scenario voor een film..
Allemaal tentstokken die door de lucht vliegen en dan mensen spiesenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik voorzie een lekkere ramp, doden & gewonden, een afgelast lowlands, allemaal mensen die griep krijgen. Een scenario voor een film..
Toen ik nog een jong Waxje was, begonnen ze al met dat busstation om daarna te kunnen beginnen met het station.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef Xiance het volgende:
arnhem's station is echt een prestige project, maar het m0oet gewoon af! punt!
Zeg! Het is 't veenmuseum niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Allemaal tentstokken die door de lucht vliegen en dan mensen spiesen
achja.. later xzeg ik tegen mijn kleinkinderen "Jongens, ik heb nog gezien hoe het station feestelijk geopend werd!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toen ik nog een jong Waxje was, begonnen ze al met dat busstation om daarna te kunnen beginnen met het station.
en verplicht een maand in quarantainequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Voorspelling:
[ afbeelding ]
Situatie tot nu toe:
[ afbeelding ]
Dus het KNMI voorspelt een buiengolf die van West naar Oost over ons land trekt. God daarentegen heeft andere plannen, en laat de buiingolf op de Noordzee van Zuid naar Noord langs ons land trekken..
Flood lands, Blow up lands, Oh-no lands.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Blikseminslagen, gillende mensen, brandende tentjes en roze opblaastronen, drijfzand, wegzakmodder, noem maar op!
en weer volop zilveren thermodekens zoals tig jaar geleden de nacht na plensvalleyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Blikseminslagen, gillende mensen, brandende tentjes en roze opblaastronen, drijfzand, wegzakmodder, noem maar op!
Goed idee!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhou....
Met zijn meerderen is dat veel leuker!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Flood lands, Blow up lands, Oh-no lands..
12 jaar terug kwam ik regelmatig op het station dat toen al een bouwput was met de aanleg van die tunnel voor het verkeerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
achja.. later xzeg ik tegen mijn kleinkinderen "Jongens, ik heb nog gezien hoe het station feestelijk geopend werd!
Maar dan moeten die anderen mij niet uitlachen en vernederen om mijn omvang.quote:
jaar daarop ging ik ook, want ik wil ook zo'n modieus zilveren thermo dekentjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef Xiance het volgende:
jaaaaa plensvalley!! dat was mega gaaf!
tot je er een vlammetje bij houdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jaar daarop ging ik ook, want ik wil ook zo'n modieus zilveren thermo dekentje
volgende keer geen ijsje voor Xiancequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Xiance het volgende:
jaaaa zilver is helemaal het nieuwe goud
ik ben ook weer 2kg aangekomen
meteen maar een sonja bakker voor dummies gekocht
Awww, word je gepest met je lovehandles?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar dan moeten die anderen mij niet uitlachen en vernederen om mijn omvang.
(heerlijk, iets erger maken dan het is)
volgende keer graag een Martijn zonder kleding voor mijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer geen ijsje voor Xiance
PM me zijn adres maar even, dan regel ik dat voor jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgende keer graag een Martijn zonder kleding voor mij
Jóh.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Awww, word je gepest met je lovehandles?
ach welneequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
PM me zijn adres maar even, dan regel ik dat voor je
ik bespaar ons beide de desillusie.. ja..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je wil ook gewoon niet geholpen worden
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik begin juist langzamerhand iets te krijgen wat lijkt op biceps en zelfs iets wat heel vaag aan buikspieren doet denken..
http://www.nu.nl/overig/2(...)pen-om-noodweer.htmlquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Stroekie het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Ang3l
hij is al helemaal gelukkig te Biddinghuizen omdat alle mannen shirtloos rondlopen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/overig/2(...)pen-om-noodweer.html
18.00 houd het leven daar toch op?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof dat oord na 20.00 uur nog bereikbaar is met openbaar vervoer
uit betrouwbare 1e hand informatie kan ik opbiechten dat er in de gemeente Dronten uberhaupt geen leven isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
18.00 houd het leven daar toch op?
dat geloof ik!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uit betrouwbare 1e hand informatie kan ik opbiechten dat er in de gemeente Dronten uberhaupt geen leven is
Mjah, dat is hier ook een Gevoelig Onderwerp. Weegschalen zijn verboden objecten (Vade retro satanas!) en als ik ook maar iets zeg over calorieėn, minder eten (wel gewoon ontbijten enzo, maar minder tussendoortjes ) of wat meer bewegen, dan ehm... onweert het hier in huis, zeg maar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jóh.
Ik wil ook buikspieren en alles, maar er moeten heeeeeeeeeeeeeelllll wat kilo's af wil ik een béétje....
geen tijdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
Word er nog geneukt hier? hoe zit dat?
Regen is net afgelopen in A'dam, maar ik denk dat het ergste nog moet komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen tijd
heel nederland kijkt alleen nog maar naar www.buienradar.nl om te weten waar het naderende onheil blijft
Grote_Liefde dreigt te groot te worden ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ga gewoon een keer een weegschaal onder de deurmat verstoppen, met een verkeersbordje erbij:
[ afbeelding ]
en dan een alarm dat afgaat als-ie meer dan 90 kg aangeeft.
Eindhoven nog steeds stralend zonnigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:22 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Regen is net afgelopen in A'dam, maar ik denk dat het ergste nog moet komenals ik zo op buienradar.nl kijk.
Ja nou, het is er wel zo aan, maar het kleeft aan je lijf als hete teer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, dat is hier ook een Gevoelig Onderwerp. Weegschalen zijn verboden objecten (Vade retro satanas!) en als ik ook maar iets zeg over calorieėn, minder eten (wel gewoon ontbijten enzo, maar minder tussendoortjes ) of wat meer bewegen, dan ehm... onweert het hier in huis, zeg maar..
En als ie nou net boodschappen in zijn handen heeft?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ga gewoon een keer een weegschaal onder de deurmat verstoppen, met een verkeersbordje erbij:
[ afbeelding ]
en dan een alarm dat afgaat als-ie meer dan 90 kg aangeeft.
Heb je echt zo'n weegschaal onder de deurmat gezet???quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Kwart over acht vanavond breekt hier de hel los..
Of zijn winterjas idd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als ie nou net boodschappen in zijn handen heeft?
Hey Waxquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of zijn winterjas idd?
Ik heb bijvoorbeeld een Hele Zware Winterjas. Niet dat ik hem nu draag, maar toch...
Hey maar je bent wakker! Mogguh!
Nee, ik zou niet durven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je echt zo'n weegschaal onder de deurmat gezet???
Vooruit, dan stel ik 'm af op 100 kg. Als je dan een normaal gewicht hebt, is het een alarm dat je te zware dingen draagt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als ie nou net boodschappen in zijn handen heeft?
http://www.caloriechecker.nl/quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, het is er wel zo aan, maar het kleeft aan je lijf als hete teer.Dat train je er niet in een maandje allemaal af.
Ik wil het evt wel laten wegzuigen, maar de arts die ik raadpleegde wuifde het weg met een "ach kom!!!"
Dat klinkt beter jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vooruit, dan stel ik 'm af op 100 kg. Als je dan een normaal gewicht hebt, is het een alarm dat je te zware dingen draagt..
Komt hij heel lief binnen, zo van "Halloooooo..!", en dan stapt hij van de mat af en hoort dan dat geluid van dat veertje van de weegschaal die weer op 0 gaat staan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet durven..
G_E staat dus voor geringe verwachtingenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:34 schreef Desmonkey het volgende:
Dus in principe heeft G_E niks te zeggen thuisen moet alles in het geniep
?
Ya gotta run or you gotta getta bike. Ik heb zondag 30 km gefietst, lekker doortrappen en eergisteren iets meer dan 20. Heer-lijk, als je eenmaal begonnen bent!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hey Wax
*probeert moed op te brengen om te gaan sporten*
Ik sport in de kelder. Maar het is zo warmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ya gotta run or you gotta getta bike. Ik heb zondag 30 km gefietst, lekker doortrappen en eergisteren iets meer dan 20. Heer-lijk, als je eenmaal begonnen bent!![]()
Of heeft het iets met gezamenlijk douchen te maken?
P. zou buienradar.nl nauwlettend in de gaten houden. Doet hij dat nog steeds en: ben jij bang voor onweer?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:34 schreef Desmonkey het volgende:
?
In de kelder?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik sport in de kelder. Maar het is zo warmEn mijn blessure is ook nog niet helemaal over.
Waar leidt jij dat uit af?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:34 schreef Desmonkey het volgende:
?
Eindelijk de rust gevonden waar je zo lang, al dan niet samen met Stroekie, naar gezocht hebt?quote:
Petre86 en Desmonkey zijn eigenlijk zo: ze zeggen iets, en dan reageer je erop, en dan zijn ze er opeens niet. Alsof je zeg maar aanbelt en dan zeggen ze joh hey wat leuk kom binnen en als je dan de deur open wil duwen zit dat kettinkje in het slotje, weet je wel?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waar leidt jij dat uit af?
dat vroeg je net ook alquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
Word er nog geneukt hier? hoe zit dat?
Wat irritant.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:43 schreef Waxxer het volgende:
Petre86 en Desmonkey zijn eigenlijk zo: ze zeggen iets, en dan reageer je erop, en dan zijn ze er opeens niet. Alsof je zeg maar aanbelt en dan zeggen ze joh hey wat leuk kom binnen en als je dan de deur open wil duwen zit dat kettinkje in het slotje, weet je wel?En dan moet je weer een dag wachten en dan zijn ze er weer met een spreuk.
P. hoeft zich toch niet zorgen te makenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
P. zou buienradar.nl nauwlettend in de gaten houden. Doet hij dat nog steeds en: ben jij bang voor onweer?
Ja, lekker koel. Normaal gesprokenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In de kelder?
Nah, anders een paar push-ups ofzo. Hóp! Gįįn!
Goed hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Petre86 en Desmonkey zijn eigenlijk zo: ze zeggen iets, en dan reageer je erop, en dan zijn ze er opeens niet. Alsof je zeg maar aanbelt en dan zeggen ze joh hey wat leuk kom binnen en als je dan de deur open wil duwen zit dat kettinkje in het slotje, weet je wel?En dan moet je weer een dag wachten en dan zijn ze er weer met een spreuk.
Oh ja wacht: deed jij geen sterrenkunde??quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:48 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
P. hoeft zich toch niet zorgen te maken, want hij is toch LL EHBO crew en die hoeven niet in tenten te slapen. Ik ben niet bang voor onweer, ik heb wekelijks contact met het weer daarboven.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja wacht: deed jij geen sterrenkunde??![]()
Oh ja, die blonde jongen met een IKEA klok.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:53 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Euh volgens mij was dat Ikbengeweldig/Elly Florax/Hillary/etc.
Altijd normaal gewicht gehad, maar vroeger ging het meer richting iets te zwaar, tegenwoordig zit ik tegen licht aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: Als ik hier mijn BMI check, danBen ik veel te licht Heb ik een gezond gewicht Ben ik te zwaar Ben ik veel te zwaar Ik ben jonger dan 19
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ow.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:53 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Euh volgens mij was dat Ikbengeweldig/Elly Florax/Hillary/etc.
Net als Ajuu, Timmah, Dennismoore, Nathan, Nuvole, Dave, Twoflower, error, Fulco, Gboy, Waik, Jerruh, XMN8R en Beaverhausen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow.
Die namen klinken trouwens wel als "heeeeelll lang geleden"
waar is de Mieke optie ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: Als ik hier mijn BMI check, danBen ik veel te licht Heb ik een gezond gewicht Ben ik te zwaar Ben ik veel te zwaar Ik ben jonger dan 19
Tussenstand:
[ afbeelding ]
in dit leven vind ik niet meer de rust die ik zoek..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eindelijk de rust gevonden waar je zo lang, al dan niet samen met Stroekie, naar gezocht hebt?
Davidov, Blubberzwijn, Xman.......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Net als Ajuu, Timmah, Dennismoore, Nathan, Nuvole, Dave, Twoflower, error, Fulco, Gboy, Waik, Jerruh, XMN8R en Beaverhausen..
6.2quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:
En als ik mijn IQ deel door m'n BMI, dan krijg ik ehm... *nadenk*
De vernathanisering van de topicreeks!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef Desmonkey het volgende:
Nathan en waxxer waren de beste maatjes van elkaar![]()
.
komt er aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Nou, meid wat een noodweer! De enige plek waar het hier drupt is mijn voorhoofd.
Oh, ik zal eea dan wel melden, het komt eerst hier en dan gaat het namelijk via Drouwenerzand en Tweede Exloėrmond jouw kant op...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt er aan
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef MisterO het volgende:
Jaaaaa, ik mag volgende week een studio bezichtigen in Amsterdammm
neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef MisterO het volgende:
Mn BMI is rond de 22, krijg ik nu een prijsje?
hier nu ook onweerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt er aan
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
O ja, Xman.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Davidov, Blubberzwijn, Xman.......
Waik!!!Hoe kóm je d'r op!!!
Met zijn quotevervalsing!!
Da's echt een klassieker!
Een quote veranderen, commentaar krijgen en vervolgens hebben we hem nooit meer gezien!
bout liedje inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef MisterO het volgende:
Nou vooruit, jullie mogen wel wat leuks krijgen. Speciaal voor jullie een lekkere r&b nummertje (wat toch niemand hier leuk zal vinden btw)
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
O ja, Xman.. Jouw Mango.
.
Met een grote knal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Hčhč... God is ook hier klaargekomen..
Nou, Hij is hier nog dondersgeil.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Hčhč... God is ook hier klaargekomen..
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met een grote knal..
Ik moet er werkelijk echt niet aan dénken!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Great_Expectations het volgende:
En Ang3l schijt nou veertien kleuren in z'n tentje op een groot grasveld..
Wat vind je daar dan erg aan? Dat je oud bent? Dat je ouders oud zijn? Dat je spullen jat van je bejaarde ouders? Of dat je als bejaarde man spullen jat van je nog meer bejaarderenste ouders?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de platen van mijn ouders gejat en daar draai ik er nu een paar van.
Is dat erg?Ik bedoel, ik ben al een echte oude, dat je zegt... Dus kun je nagaan hoe oud mijn ouders dan wel niet zullen zijn.
Ik vind het niet erg, maar misschien is het helemaal niet maatschappelijk verantwoord om naar een plaat van Boudewijn de Groot uit 1975 (Waar ik woon en wie ik ben) te luisteren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat vind je daar dan erg aan? Dat je oud bent? Dat je ouders oud zijn? Dat je spullen jat van je bejaarde ouders? Of dat je als bejaarde man spullen jat van je nog meer bejaarderenste ouders?
Ja, ik was er vroeg bij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat heb je trouwens een laag user-nummer, Waxxer, 6288.
He bah dit is eng!quote:
Nou, het heeft hier echt gemiezerd bijna.. stelde weinig voorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
He bah dit is eng!
Hai!
Waar kom jij opeens vandaan?!
Numansdorp was op televisie, het dorp ligt aan het Zuid-Hollandsdiep of zoiets en het zou één van de startpunten van het noodweer kśnnen zijn geweest!
Hey maar Fokken op je mobiel?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, het heeft hier echt gemiezerd bijna.. stelde weinig voor
Hai!
Geen idee, hoe kun je dat zien?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: Mijn usernummerLigt beneden de 25.000 25.000 - 49.999 50.000 - 74.999 75.000 - 99.999 100.000 - 124.999 125.000 - 149.999 150.000 - 174.999 175.000 - 199.999 200.000 of hoger
Tussenstand:
[ afbeelding ]
UPC heeft het al gefixt... en anders, flat-fee (traag) mobiel internetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey maar Fokken op je mobiel?Dat kost toch een tientje per letter?!
Hoe ga je??
Jij bent 15013quote:
Oke, dan is het goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
UPC heeft het al gefixt... en anders, flat-fee (traag) mobiel internet
Ja, ik ga wel goed, ik ga een huis kopen binnenkort!
Mja, je weet wel.. www.funda.nl daar een huisje zoeken, met de makelaar praten, deal sluiten en dan via een belachelijk dure constructie dat "jouw" huis maken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed.
Wįt zeg je me nu??? Kópen??
Vertel..?
Blunder?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:00 schreef Waxxer het volgende:
Zit jij nu die gigantische blunder van mij van vanmiddag na te lezen?Ik leek idd wel een gestoorde, zoals iemand anders al zei.
Maar het is Internet: gezegd is gezegd, forumposts zijn hardnekkiger dan welk dna-materiaal dan ook.
Oooww je moet nog zoeken en alles!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, je weet wel.. www.funda.nl daar een huisje zoeken, met de makelaar praten, deal sluiten en dan via een belachelijk dure constructie dat "jouw" huis maken?
Uhm.. Rotterdam, Dordrect of Schiedamquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooww je moet nog zoeken en alles!Ik dach, die heb al wat opt oog...!
Dus je wordt pandjesbaas.In Rotterdam of ben je, nu je net als ik gedaan heb de 30 toch behoorlijk aan het naderen bent, toch op zoek naar wat rustigers?
Nee dit was mijn eerste.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je geen ouder account meer dan?
Ik denk dat dit 'm wordt. *klik*quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. Rotterdam, Dordrect of Schiedam
Of ik moet ineens ergens anders een heeeeeeeel leuk huisje zien
Dat is tegenover waar ik woon!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit 'm wordt. *klik*Gewoon doen, lekker in je eigen dorp blijven!
Wat staan er gigantisch veel huizen te koop in de buurt van N.!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. Rotterdam, Dordrect of Schiedam
Of ik moet ineens ergens anders een heeeeeeeel leuk huisje zien
Ik denk dat komt mij bekend voor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is tegenover waar ik woon!![]()
![]()
Echt gewoon, RECHT tegenover
't is dat het donker is, maar anders had ik een foto kunnen maken voor je
Is het stom dat ik niet weet wie het is?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beetje jammer... en ik maar denken dat je een Fokker van het eerste uur was
Heeft Stroekie zes jaar zitten lurken ofzo??!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Stroekie : 5740
Waxxer : 6288
Vlarp : 22358
Great_Expectations : 22429
Xiance : 30365
Ang3l : 61661
wonderer : 71919
Steve : 88233
Peter : 92054
Stuart.Alan.Jones : 101883
TheaterMaMa : 132170
Bartjebart : 146826
Yurithemaster : 152047
MisterO : 182751
Desmonkey : 240686
Keukenkast : 255110.
Ik lurkte vanaf 2000 mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beetje jammer... en ik maar denken dat je een Fokker van het eerste uur was
"Persona Non Grata"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het stom dat ik niet weet wie het is?
En hoeveel van de hogere nummers zijn eerste accounts?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Stroekie : 5740
Waxxer : 6288
Vlarp : 22358
Great_Expectations : 22429
Xiance : 30365
Ang3l : 61661
wonderer : 71919
Steve : 88233
Peter : 92054
Stuart.Alan.Jones : 101883
TheaterMaMa : 132170
Bartjebart : 146826
Yurithemaster : 152047
MisterO : 182751
Desmonkey : 240686
Keukenkast : 255110.
En negen jaar later denk je, joh, ik kom uit de kast?quote:
Ik kan niet tot 2 ton kopen hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat staan er gigantisch veel huizen te koop in de buurt van N.!!
Ik zoek onder de twee ton (daar ga ik gemakshalve maar van uit, qua starterswoning, maar misschien heb ik het mis) en dan N. + 10KM, 828 huizen te koop!Kom ik dan echt van de prairie??
Ik zei het net tegen m'n moeder... ze dreigde dat ik het NIET moest doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk dat komt mij bekend voor!Doen!! Lachen!!
Nee hoor.. als ik het maar weetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het stom dat ik niet weet wie het is?
Nou ja. Dit is toevallig m'n eerste account.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoeveel van de hogere nummers zijn eerste accounts?
Hmmm... en in de buurt van Ooltgensplaat? Ik begin al te trappelen van enthousiasme bij het lezen van die naam.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan niet tot 2 ton kopen hoor1,5 al net niet eens
Maar, euhm, ja.. je komt van de prairie
Ik heb nooit een ander account gehadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoeveel van de hogere nummers zijn eerste accounts?
Wil je me dood hebben? Stuur me dan naar nog dooiere plaatsen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmmm... en in de buurt van Ooltgensplaat? Ik begin al te trappelen van enthousiasme bij het lezen van die naam.
Ow... Laten we dat dan maar niet doen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben? Stuur me dan naar nog dooiere plaatsen..
Oh ja en toen kwam Wizjewazjewoezje, toen Dessie89 en toen dus Desmonkey...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:48 schreef Desmonkey het volgende:
Ik zoveel, ben tel al kwijt.
23115 was/is m'n eerste account denk ik.
Superdragon, Dragonwizard, WorstWhore, etc en een kast vol heteroklonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja en toen kwam Wizjewazjewoezje, toen Dessie89 en toen dus Desmonkey...
Nijmegen ken ik als mijn broekzak..dus dat is niet nodigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En negen jaar later denk je, joh, ik kom uit de kast?
Nou, Stroekie is er voor de introductie en de uitjes naar Nijmegen, als je een momentje hebt dan komt hij vast zo.
Ik wil niet dood zeg ik je toch!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow... Laten we dat dan maar niet doen!Zit je daar in je houten huisje met een vierdagenbaard en een fles Bols aan je lippen.
jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeft Stroekie zes jaar zitten lurken ofzo??!!![]()
Mja, ik dacht, laat ik het klein houden... dan blijft het knusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |