hmmmquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Desmonkey het volgende:
Hot hotAlleen er valt niks meer uit te trekken
![]()
.
Als er niets meer uit kan, dan maar er aan. Of zoiets.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Desmonkey het volgende:
Hot hotAlleen er valt niks meer uit te trekken
![]()
.
Waarmee?quote:
Of af. Ga je zweten, koel je ook af.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als er niets meer uit kan, dan maar er aan. Of zoiets..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
IK STA ZATERDAG OP HET HOOFDPODIUM VAN LOWLANDS
Goedemorgen,
Jawel, gefeliciteerd!
Je bent geselecteerd om op zaterdag 22 augustus vanaf 13.00 uur je uit te leven op het Alpha podium.
Je kunt dit alleen bevestigen door per omgaande, op deze mail te reageren met jouw (mocht dit ontbreken) volledige naam en mobiele telefoonnummer.
Meer info zal dan spoedig volgen!
Oh stoer!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goedemorgen,
Jawel, gefeliciteerd!
Je bent geselecteerd om op zaterdag 22 augustus vanaf 13.00 uur je uit te leven op het Alpha podium.
Je kunt dit alleen bevestigen door per omgaande, op deze mail te reageren met jouw (mocht dit ontbreken) volledige naam en mobiele telefoonnummer.
way to go!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goedemorgen,
Jawel, gefeliciteerd!
kust xiance goedennachtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:41 schreef Xiance het volgende:
ik ga slapen!
laat je het wel vastleggen zodat het op jijbuis kan ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat is nog een verassing wat ik ga doen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goedemorgen,
Jawel, gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |