quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef Rosbief het volgende:
Dat dikke wijf met hangtieten? Als ze naakt voorover bukt raken haar nippels de vloer.
Ja preciesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef Rosbief het volgende:
Dat dikke wijf met hangtieten? Als ze naakt voorover bukt raken haar nippels de vloer.
Wat een normale huisvrouw! Ik kan mij helemaal met haar identificeren!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Aestivate het volgende:
Die van de super de boer vind ik ergerlijker.Weet niet of die nog steeds draaien.
[ afbeelding ]
Harry Piekema = BAASquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:09 schreef jordeeeh het volgende:
Dan kan je beter die kerel van AH hebben.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Hij heeft tenminste nog humor. Dat kan je van die C1000 en Super de Hoer-snollen niet zeggenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef classpc het volgende:
Ik vind dat wijf juist lekker
Vooral wanneer ze dan in haar spionnenpakje naar beneden komt en je haar lekkere decollete zien kunt
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:09 schreef jordeeeh het volgende:
Dan kan je beter die kerel van AH hebben.
[ afbeelding ]
wtf!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vind haar wel lekker, en ze heeft grote tieten ook![]()
Van haar krijg ik wurgneigingen. Zo'n "lekkergekvlotpittig"kutwijf.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Aestivate het volgende:
Die van de super de boer vind ik ergerlijker.Weet niet of die nog steeds draaien.
[ afbeelding ]
Zij is cutequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Aestivate het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |