WINquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:00 schreef herzberg het volgende:
het lijkt mij ontzettend opwindend om stukjes metaal in te slikken die heel veel mensen in hun vieze vettige wriemelende vingers gehad hebben. misschien krijg ik er zelfs wel maagkramp van!!! mijn angst is voornamelijk: komt het er ook weer uit?
jij ook, anders weet je dat nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:05 schreef Rakkatje het volgende:
Overduidelijk te veel family guy gekeken:')!
Nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:07 schreef herzberg het volgende:
goed... ik heb er spijt van... kan de mod dit topic verwijderen...?? please???
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:00 schreef herzberg het volgende:
zeg, ik vroeg mij zo af, zijn er mensen die ervaring hebben met het inslikken van kleingeld?
het lijkt mij ontzettend opwindend om stukjes metaal in te slikken die heel veel mensen in hun vieze vettige wriemelende vingers gehad hebben. misschien krijg ik er zelfs wel maagkramp van!!! mijn angst is voornamelijk: komt het er ook weer uit?
ik wil het dolgraag proberen maar ik ben bang dat het in mijn maag blijft hangen. toen ik klein was vertelde mijn vader wel eens over een vriend van een kennis van hem die naar het ziekehuis moest omdat hij een heleboel kleingeld in zijn maag had waardoor zijn maag was verzakt. blijkbaar bleef dat spul dus in zijn maag steken. ik weet alleen niet hoeveel daarvan waar is, daarom... wie heeft hier ervaring mee???
family guy?? ik kijk geen tv... (gereformeerd weet u wel...)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:05 schreef Rakkatje het volgende:
Overduidelijk te veel family guy gekeken:')!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.
Het zal je MyAT voor eeuwig vervuilen en je herinneren aan deze gruwelijke misstap.
net zoals hahaha's kledingrek zeker?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.
Het zal je MyAT voor eeuwig vervuilen en je herinneren aan deze gruwelijke misstap.
Zo zie je maar, Fok! = Evilquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
net zoals hahaha's kledingrek zeker?
je bedoelt... 't is er nooit meer uit gekomen??? of alleen nooit teruggevonden?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:09 schreef ruud.nl het volgende:
Ik heb vroeger wel ooit per ongeluk een dubbeltje ingeslikt.![]()
Nooit meer teruggezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |