wow wtf man xD Je mag gwn niks eten klaar hoezo zou je dan wel snot en sperma mogen slikken ? En je mag geen seks hebben , je mag niet mastruberen en wat bedoel je met grens ? Je mag gewoon niet te veel denke naan seks enzo : geen geflirt niks gwn....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:56 schreef starla het volgende:
[..]
Ook niet als je MOET eten of drinken vanwege ziektes zoals bijvoorbeeld diabetes?
Hoe zit het met medicatie?
Is lichaamseigen vocht ook drinken? Met andere woorden, moet je je speeksel uitspugen en mogen vrouwen niet slikken na het pijpen? Nog sterker, mag er seks worden bedreven? Masturbatie? Zo nee, waar ligt de grens tussen seks en geen seks?
En lichaamseigen 'voedsel' zoals snotjes dan? Of nagels, huid etc?
Goh, dan heeft mijn ex toch iets verkeerd begrepen van de hele Ramadan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:27 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
wow wtf man xD Je mag gwn niks eten klaar hoezo zou je dan wel snot en sperma mogen slikken ? En je mag geen seks hebben , je mag niet mastruberen en wat bedoel je met grens ? Je mag gewoon niet te veel denke naan seks enzo : geen geflirt niks gwn....
Ik dacht dat jij geen vaste moskee had? Tenminste, dat zei je in het begin van dit topic.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij ons komen er veel Indonesische Moslims en Nederlandse bekeerlingen..
verder bestaat het uit bijna uit 90 % Marokkanen.. ( Marokkaanse moskee ).
Moskee biedt plaats voor geschat op 500 mensen, maar nu zijn er meer dan 1000 tot 1500 mensen..
Ik ga vaak naar wellant college, en ook naar al mohadaine moskee in tussen meer.. en verder waar ik me bevindt ga ik naar moskee...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen vaste moskee had? Tenminste, dat zei je in het begin van dit topic.
De moskee achter Tussenmeer ken ik wel. Vanuit mijn oude woning keek ik er op en mijn broer komt er altijd. Ik had al een vermoeden dat jij er ook wel eens zou komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga vaak naar wellant college, en ook naar al mohadaine moskee in tussen meer.. en verder waar ik me bevindt ga ik naar moskee...
Affelay(PSV), Soltani(ADO) en Ahahaoui (VVV) speelden wel heel goed hoor als Ramadanaren het afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:02 schreef Gratau het volgende:
voetbal en vasten gaat niet zo goed samen
Hetzelfde als daarvoor. We spreken elkaar soms maar lopen de deur niet bij elkaar plat. Hoezo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:03 schreef Meki het volgende:
Is de band tussen jou en je broer goed ? of is het verslechtert ?...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |