de rekening tot nu toe staat op een kleine 400 euro, en dat komt na 6 maanden werkeloosheid van Klonkette (die nu gelukkig weer werk heeft) toch hard aan, de spaarrekening is zo goed als leeg, dus elke euro komt heel goed uitquote:
Dat kan gebeuren, vrij rotte tijd nu om zonder werk te hebben moeten zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
de rekening tot nu toe staat op een kleine 400 euro, en dat komt na 6 maanden werkeloosheid van Klonkette (die nu gelukkig weer werk heeft) toch hard aan, de spaarrekening is zo goed als leeg, dus elke euro komt heel goed uit
Dat hoef je niet te beloven, kijk maar gewoon of het doel van de pet je aan staat eerst. Zoals dit doel (Wabbes d'r gezondheid en jullie geluk dat ze weer terug is na zo'n verhaal) ons heel erg aan staatquote:en ik beloof plechtig dat Klonkette en ik vanaf nu bij iedereen hier op FOK! waar met de pet voor rond gaat ook wat aan bijdragen
Jippie!quote:
- Mirjamquote:
ach, zo werkt dat toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
de rekening tot nu toe staat op een kleine 400 euro, en dat komt na 6 maanden werkeloosheid van Klonkette (die nu gelukkig weer werk heeft) toch hard aan, de spaarrekening is zo goed als leeg, dus elke euro komt heel goed uit
en ik beloof plechtig dat Klonkette en ik vanaf nu bij iedereen hier op FOK! waar met de pet voor rond gaat ook wat aan bijdragen
Wow! Ik ben benieuwd hoe ze het over een weekje maakt!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:30 schreef Klonk het volgende:
kleine update (voordat het alleen maar over geld gaat)
we hadden haar troon met kruik en al mee naar boven genomen en op bed gelegd, daar heeft ze een groot deel van de nacht gelegen maar is daarna verhuisd naar een stoel op de slaapkamer. en as we speak zit ze heerlijk te eten.
- Mirjamquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:32 schreef Cat22 het volgende:
Ah, daar is de pet.
* Cat22 gooit er 5 euro in*
[ afbeelding ]
Heeft Wabbes jullie haar vakantiefoto's al laten zien?
Ik word altijd een beetje emo en hyper van dit soort dingen.quote:
ik vind het altijd zo fantastisch om te zien, als dit soort dingen spontaan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje emo en hyper van dit soort dingen.
Jij ook he?
Ze wou zeker weer snel naar binnen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:35 schreef Klonk het volgende:
sodeknetter
ze is net ff buiten in de tuin geweest
quote:
ze heeft even rondgelopen en in het zonnetje gelegenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:58 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ze wou zeker weer snel naar binnen?
Joepiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:36 schreef Judeljuud het volgende:
Oeh!Wat tof weer! Ik word er helemaal emo van!
![]()
Lang leve Fok! Lang leve Wabbes!![]()
Ik doe daarom ook graag wat in de pet!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
En wat tof dat Danny de eindstand verdubbeld!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
En wat tof dat Danny de eindstand verdubbeld!
Meedoenmetdepetisaltijdleukquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:12 schreef Muis006 het volgende:
Ikwilookmeedoenmetdepet!
Ik zie het nu pas!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:54 schreef Klonk het volgende:
hare majesteit op haar kussens
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:37 schreef Klonk het volgende:
ah, mag niet ze stond me binnen aan te kijken met een blik van: als ik een leeuw was geweest, dan, dan had ik je opgevreten
Toch niet meer op de fiets he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag bel ik weer met onze eigen da, even de situatie bekijken, maar ik denk dat deze week nog wel een dierenarts bezoekje (of twee) gepland staan, wil eigenlijk nog wel heel graag weer een bloedonderzoekje laten doen en d´r te laten bekijken.
maar ik wil haar eigenlijk ook zo min mogelijk verplaatsen (geeft stress enzo) dus als de da zegt, lekker thuis laten en bellen als het mis gaat, dan is dat ook een prima idee natuurlijk, maar voor mijn gevoel wil ik sowieso vrijdag met haar naar de da toe, gewoon checken hoe het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |