je weet niet wat een wandelaar isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:21 schreef Adelante het volgende:
En wat is er nou weer mis met wandelen?
Iemand die wandelt, neem ik aan. Maar er zal vast een dubbele NL betekenis aan zitten?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
je weet niet wat een wandelaar is
Blijkbaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iemand die wandelt, neem ik aan. Maar er zal vast een dubbele NL betekenis aan zitten?!
Ehm???quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:31 schreef dreugkleut het volgende:
In Nederland iis dat misschien niet cool omdat hier geen natuur is maar in landen als Duitsland e.d is dat heel normaal.
Zitten ze ook al in de bergen tegenwoordig?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:32 schreef Exoteria het volgende:
jij bent nog nooit met een wandelvakantie mee gegaan?
Geweldig in de bergen!
Ach ja we hebben de veluwe, maar daarvan is 75% omheint. Het is ofwel een leger basis daar, of een vliegveld, of het is een nationaal park waar je alleen tegen betaling in mag.quote:
Idd. Pal naast mijn huis, Utrechtse Heuvelrug, wandel er vaak genoeg eens een uurtje doorheen als ik niks te doen heb. Lekker verfrissond.quote:
nee, ik fiets meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:33 schreef Nikmans het volgende:
Ben jij een wandelaar Adelante?
Ja, zelfs als je de 10e bent blijft het lekker fris?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:34 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd. Pal naast mijn huis, Utrechtse Heuvelrug, wandel er vaak genoeg eens een uurtje doorheen als ik niks te doen heb. Lekker verfrissond.
Lijkt me best lastig te vinden. Ik prefereer dan ook wandelvakanties in de stad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:33 schreef jordeeeh het volgende:
Zitten ze ook al in de bergen tegenwoordig?
Maar is daar wel een beetje een goed aanbod te vinden?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:34 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Ach ja we hebben de veluwe, maar daarvan is 75% omheint. Het is ofwel een leger basis daar, of een vliegveld, of het is een nationaal park waar je alleen tegen betaling in mag.![]()
![]()
In Duitsland heb je tientallen bos gebieden zoals de Veluwe en daar is het ook niet omheint maar gewoon geheel vrij toegankelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |