wat hij zegt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:03 schreef bluebit het volgende:
eens met klacht, vooral omdat die goedheid je doorgaans geen flikker oplevert.
Dat komt omdat mannen goed rijden en vrouwen niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:25 schreef qwertymafkees het volgende:
Mannen.
Mannen toeteren altijd als je een klein foutje maakt in het verkeer.
Wat is volgens jou een realistische neukkans? Waar ligt de grens? Als ik bijvoorbeeld al met mijn handen klaar sta om uit te halen en ineens zie ik dat ze durex heeft liggen, moet ik dan stoppen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:28 schreef Grimmbeard het volgende:
Gewoon patsen geven op het oog tot het vuur eruit spat bij zulke. Tenzij je een realistische neukkans hebt.
Knip jij eerst maar even je haar af, dan praten we verder.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef CasB het volgende:
Maakt me geen reet uit of het een vrouw is of niet. Als je niet kan rijden moet je het ook niet doen.
da's sneu - dan komen de vrouwen in Nederland (tenminste het overgrote deel) nergens meer....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef CasB het volgende:
Maakt me geen reet uit of het een vrouw is of niet. Als je niet kan rijden moet je het ook niet doen.
Goede vraag, dat moet je toch op gevoel doen denk ik, misschien dat ze je snel een aanbod doet voordat je uit wil halen ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:30 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een realistische neukkans? Waar ligt de grens? Als ik bijvoorbeeld al met mijn handen klaar sta om uit te halen en ineens zie ik dat ze durex heeft liggen, moet ik dan stoppen?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:30 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een realistische neukkans? Waar ligt de grens? Als ik bijvoorbeeld al met mijn handen klaar sta om uit te halen en ineens zie ik dat ze durex heeft liggen, moet ik dan stoppen?
Juist, duidelijke taal. Zolang mijn hand haar wang nog niet heeft geraakt heeft ze nog de kans om een seks aanbod te doen, daarna ook nog wel maar dan wordt het wel moeilijker voor haar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:36 schreef Grimmbeard het volgende:
[..]
Goede vraag, dat moet je toch op gevoel doen denk ik, misschien dat ze je snel een aanbod doet voordat je uit wil halen ofzo. Verder geen medelijden hebben met die succubussen
vrouwen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:25 schreef qwertymafkees het volgende:
Mannen.
Mannen toeteren altijd als je een klein foutje maakt in het verkeer.
Veel te lui voor dude, zij moet het werk doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:39 schreef bluebit het volgende:
[..]
nou, ik denk dat je zelf wel weet dat dat nog steeds geen enkele garantie biedt. persoonlijk zou ik wachten totdat ze KO is, dan is de kans 'significant' geworden.
Ja, want met lang haar kun je natuurlijk geen autorijden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:35 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Knip jij eerst maar even je haar af, dan praten we verder.
En wie de fak ben jij dan weer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:35 schreef zomaareennaam het volgende:
ook knappe vrouwen lopen bij mij de kans flink onder uit de zak te krijgen - gisteren liepen nog een stel van die dozen op het fietspad - terwijl de stoep ernaast geheel vrij was. Ik belde - ze mopperden "we mogen heir lopen". IK heb ze gewoon verteld: als jullie NU niet op de stoep gaan lopen stap ik af en geef jullie allebei een flinke trap onder jullie achterwerk - stelletje stomme dozen. Echt wel knappe wijven - maar nee - regels zijn regels!
Laat jij maar lekker over je heen lopen en blijf vooral lief doen tegen huppelkutjes, dan neuken wij echte mannen ze wel voor je terwijl jij hun verhalen aanhoort.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:13 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En wie de fak ben jij dan weer?![]()
Ik hoop echt niet dat jij (later) tegen je kinderen ook zo dat
Sorry je bent een vrouw, never mind.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:12 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Laat jij maar lekker over je heen lopen en blijf vooral lief doen tegen huppelkutjes, dan neuken wij echte mannen ze wel voor je terwijl jij hun verhalen aanhoort.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:35 schreef _Led_ het volgende:
Ik had 'm vol in d'r achterkant geknald !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |