is dit dan één van je beter grappen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
Inderdaad, alles dichthouden. Buitenlucht, brrrr, das eng
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Mams wil dat je achter je computertje uit komt in dat donkere hol van je...
Koud? Woon op je noordpool ofzo? Ik vind het niet zo fijn dat het hier in huis rond de 28 graden is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef zout-droppie het volgende:
Ik vind het juist lekker dat de warmte in huis komt anders heb ik het in de avond weer zo koud doordat ik de hele dag buiten in de warmte ben geweest. Maar in de slaapkamer vind ik het wel minder.
Ja, dat tochten is misschien lekker, maar wat je dan niet beseft is dat de warmte dan ook naar binnen komt. Dus jij zit vrijdag nog steeds met een warm huis. Dus zijn klacht is geheel terecht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:11 schreef HugoBaas het volgende:
Ik zet altijd alles open dat tocht het lekker door.
Als ik alles dichtdoe wordt het juist warmer dan met alles open.
Dus je klacht is onterecht.
Ik heb het geprobeerd, maar het is warmer met alles dicht. Ook eind van de weekquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, dat tochten is misschien lekker, maar wat je dan niet beseft is dat de warmte dan ook naar binnen komt. Dus jij zit vrijdag nog steeds met een warm huis. Dus zijn klacht is geheel terecht.
Mijn kamer is een dakkapel met een groot raamquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, dat tochten is misschien lekker, maar wat je dan niet beseft is dat de warmte dan ook naar binnen komt. Dus jij zit vrijdag nog steeds met een warm huis. Dus zijn klacht is geheel terecht.
ha naamgenootquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef Ro_bin het volgende:
[..]
Mijn kamer is een dakkapel met een groot raamDat wordt heel erg warm zonder ontluchting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |