Ze hebben allemaal een zonnesteek, dus krijgen we dit soort topicsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:35 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is dat met al die zonnebriltopics
Dat verbaasd me niks.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
Nee, ik ken het niet eerlijk gezegt.
ik draag meestal wel een zonnebril in de autoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:35 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Je kent het wel, je loopt gewoon rustig je ding te doen en dan ineens zie je zo'n halve snee lopen met een dikke pilotenbril en een uitgemergelde rotbek, vervolgens kijk je naar de lucht en dan zie je alleen maar wolken.
Dat is opzich natuurlijk al zeer triest maar het kan nog erger; gasten van meestal in de 30 met een zonnebankkop en dan zo'n zonnebrilletje in het haar als een haarband, een typisch voorbeeld van een verwijfde flikker.
Deze klacht geld alleen voor mannen.
Wat is jou beeld van een normaal iemand?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:35 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Je kent het wel, je loopt gewoon rustig je ding te doen en dan ineens zie je zo'n halve snee lopen met een dikke pilotenbril en een uitgemergelde rotbek, vervolgens kijk je naar de lucht en dan zie je alleen maar wolken.
Dat is opzich natuurlijk al zeer triest maar het kan nog erger; gasten van meestal in de 30 met een zonnebankkop en dan zo'n zonnebrilletje in het haar als een haarband, een typisch voorbeeld van een verwijfde flikker.
Deze klacht geld alleen voor mannen.
Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:40 schreef renedis het volgende:
[..]
ik draag meestal wel een zonnebril in de auto![]()
ook als er wolkjes zijn, behoor ik nu ook tot die groep?
Als je goed kijkt zie je de zon in mijn gezicht, dat rechtvaardigd het feit dat ik een mooie zonnebril droeg die dag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:41 schreef Dynastic het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen misbruik wil je zeggen?
Je dient je zonnebril direct af te doen zodra het zonlicht geblokkeerd wordt door de wolken. Dus ja, je bent een verwijfde flikker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:40 schreef renedis het volgende:
[..]
ik draag meestal wel een zonnebril in de auto![]()
ook als er wolkjes zijn, behoor ik nu ook tot die groep?
Dus als iemand een pilotenbril opheeft terwijl de zon in z'n gezicht schijnt is het geen probleem omdat dat dan een 'mooie zonnebril' is aangezien het voor de functie wordt gebruikt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:42 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je de zon in mijn gezicht, dat rechtvaardigd het feit dat ik een mooie zonnebril droeg die dag.
Juist, het product straalt alleen als het gebruikt wordt waarvoor het bedoeld is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:46 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Dus als iemand een pilotenbril opheeft terwijl de zon in z'n gezicht schijnt is het geen probleem omdat dat dan een 'mooie zonnebril' is aangezien het voor de functie wordt gebruikt?
En hoe zit het dan met de haarband? Alleen bij sporters of zo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:50 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Juist, het product straalt alleen als het gebruikt wordt waarvoor het bedoeld is.
Nou, mooie zonnebril hoor...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:42 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je de zon in mijn gezicht, dat rechtvaardigd het feit dat ik een mooie zonnebril droeg die dag.
Als je een haarband nodig hebt ben je sowieso al een wijf, als je dan ook nog een zonnebril gebruikt als haarband ben je gewoon een zwijn dat dood moet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:51 schreef Dynastic het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met de haarband? Alleen bij sporters of zo?
You bet your fucking ass.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, mooie zonnebril hoor...
WAT!?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Dlocks het volgende:
Een aantal jaar geleden was ik op een Grieks eiland met de naam Ios. Daar waren aardig wat Italianen met slechte standaard tattoos die hun haar fohnden bij de toiteltten op de camping.
Wat ik echter nog triester vond was dat ze minimaal twee zonnebrillen op hun kop hadden. Eén in het haar en één voor de ogen.
Er liepen zelfs gasten bij die nog een derde zonnebril onder hun kin droegen.
Geen probleem, heb ik al aangegeven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik draag anders ook een zonnebril soms ook al schijnt de zon niet, omdat de lucht gewoon toch te fel is om naar te kijken, maar ik krijg dan ook snel koppijn van fel licht.
In Spanje zijn dat Afrikanen die hebben hun hele armen vol met die dingenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Dlocks het volgende:
Een aantal jaar geleden was ik op een Grieks eiland met de naam Ios. Daar waren aardig wat Italianen met slechte standaard tattoos die hun haar fohnden bij de toiteltten op de camping.
Wat ik echter nog triester vond was dat ze minimaal twee zonnebrillen op hun kop hadden. Eén in het haar en één voor de ogen.
Er liepen zelfs gasten bij die nog een derde zonnebril onder hun kin droegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |