Vrienden tellenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:42 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik heb 7 vrienden en een hoop kennissen.
Tja, als je niets mist, is het de vraag of je eigenlijk wel een probleem hebt. Toch zou ik wel de contacten met je vrienden onderhouden, ook al heb je er niet altijd zin in. Misschien dat je ze later nog eens nodig hebt en wel behoefte hebt aan contact; bijvoorbeeld als je ontslagen wordt om maar eens een noodscenario te noemen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik 'houd' m'n vrienden nog wel, maar in periodes waarin ik 5 dagen per week werk, en al de hele dag onder de mensen ben, ben ik 's avonds/in het weekend vaak maar wát blij dat ik in m'n eentje op de bank kan zitten zonder sociaal gedoe.
[..]
Je hebt toch ook inspiratie nodig? Of haal je die allemaal uit boeken of dvd's? Misschien is een schrijfcursus iets of naar optredens gaan (van dj's of andere muziek). Als je een bepaalde muziekstijl leuk vindt, kun je misschien gelijkgestemden vinden om ervaringen uit te wisselen. Wat monteer je als ik vragen mag?quote:De meeste dingen die ik leuk vind zijn nogal 'solistische' dingen, zoals schrijven, monteren, muziek luisteren, dj-en.. Niet echt dingen om samen te doen zeg maar.. Meestal gaat daar ook mijn voorkeur naar uit boven 'iets met vrienden doen' omdat ik vrijwel alle 'groeps-activiteiten' saai vindt![]()
Bij veel mensen wel ja, bij mij heeft het meestal een negatief effect.quote:
Ga bij een hobby- of sportvereniging. Ik ben een aantal weken terug op salsales gegaan. Na de 2e les ben ik met een meid wat wezen drinken en na de 4e les zijn we met een groepje dingen gaan doen. En ik ben echt geen enorme hunk ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef dataman het volgende:
Helaas is het voor mij geen kwestie van mezelf ergens uitnodigen of via via mensen leren kennen.....
Ik ken echt he-le-maal niemand hier (op 1 gast na, die verder ook niemand kent). Dat maakt het juist lastig.
Sport doet 't inderdaad meestal erg goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef dataman het volgende:
Helaas is het voor mij geen kwestie van mezelf ergens uitnodigen of via via mensen leren kennen.....
Ik ken echt he-le-maal niemand hier (op 1 gast na, die verder ook niemand kent). Dat maakt het juist lastig.
Inderdaad, sluit je aan bij een sportvereniging. Wees sportief (succesvol in je sport), hartelijk, en drink na een potje voetbal/basketbal/whatever met de rest mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:36 schreef zquing het volgende:
[..]
Sport doet 't inderdaad meestal erg goed
Dat zijn dan de keuzes die je maakt, werk je om te leven of leef je om te werken. Ja 't is nu wel moeilijk, maar jij hebt ook nu een sociaal probleemquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:04 schreef dataman het volgende:
Catbert: Ik kan niet zomaar tegen mijn baas zeggen dat ik alleen nog maar tussen 9 en 5 op werkdagen wil werken ?
Beetje realistisch aub. Natuurlijk heeft mijn werk prioriteit. Ik moet ook eten en een dak boven mijn hoofd hebben. Er is voor mij geen vangnetje. En werk ligt momenteel niet voor het oprapen.
Ik had een andere TT gemaakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef Lips het volgende:
Sorry maar bij de TT dacht ik dat je een how to had geschreven
Nee, maar ik zie niet waarom je baas niet mee kan werken aan een paar vaste avonden waarop je iets met anderen kan doen. Als je aangeeft dat je zo geen sociaal leven kan opbouwen kan ik me nauwelijks voorstellen dat daar geen rekening mee gehouden kan worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:04 schreef dataman het volgende:
Catbert: Ik kan niet zomaar tegen mijn baas zeggen dat ik alleen nog maar tussen 9 en 5 op werkdagen wil werken ?
mischien moet je een minder hippe kroeg proberen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef dataman het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |