abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72002847
Hallo. Mijn vriendin wil graag een opleiding doen voor dierenartsassistente. Omdat zij in verband met werk en een aantal andere activiteiten niet echt de mogelijkheid heeft om fysiek ergens een opleiding te gaan volgen, wil zij een thuisstudie doen. Dan nog heeft ze wel een aantal contactmomenten voor die studie, maar dat zou te behappen zijn.

Maar dan: LOI of NTI? Welke opleiding is 'beter'. Zijn er mensen met ervaringen (niet per se in die studierichting natuurlijk). Tevreden of ontevreden over een van beide? In sollicitaties nog ergens tegenaangelopen in de trant van: pfffft, NTI, had je nooit moeten doen, als je LOI had gedaan, ja dan hadden we je aangenomen...
Let me ask you something. If the rule you followed brought you to this, of what use was the rule?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:09:03 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_72002931
ik ben ook nieuwsgierig! (tvp dus)
pi_72002989
stupidity has become as common as common sense was before
pi_72003028
Ik heb via LOI een opleiding beveiliger 2 gedaan, lesstof was perfect, duidelijk en overzichtelijk en alle theorieexamens in 1 keer gehaald.
Ik heb toendertijd ook zitten twijfelen, NTI is iets goedkoper, maar blijkt allemaal veel rommeliger te zijn. Verder met LOI makkelijk aan een stageplaats kunnen komen en na de stage ook makkelijk aan werk kunnen komen
pi_72003530
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
Beetje inlezen mag hoor

Ervaringen met opleiders (NCOI, NTI, LOI etc)?
Sorry
Let me ask you something. If the rule you followed brought you to this, of what use was the rule?
pi_72026018
Geen van beide is beter. Sterker nog: beide thuisopleiders is 10x niks

Gewoon deeltijd doen en dan regulier. Geeft ook meer waarde op de arbeidsmarkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')