Hallo,
Mijn PayPal account is geblokkeerd omdat een onterecht bedrag van 19,40 werd afgetrokken van mijn bank, toen heb ik die terug laten vorderen toen is mijn account geblokkeerd (kan ook niet meer inloggen) ik moest een cheque opsturen naar Italië dat heb ik gedaan, dat is al weer 3 weken geleden, niks gebeurd.
Ondertussen krijg ik allemaal mails van PayPal dat ik mijn laatste herinnering nu heb anders word het bedrag door incassobureaus ingevorderd en schakelen ze advocaten in en die ik moet gaan bekostigen.
Ik kan niet eens in mijn account komen om alles op te lossen, kon alleen een cheque opsturen, heb ik gedaan en er gebeurd gewoon niks, het gaat om een dom bedrag van ¤5,-.
Het telefoonnummer van PayPal: 0900 265 89 50 slaat na 1 minuut af en geen gehoor. Het nummer 020 5304344 van Public Relation van PayPal kan niks voor me doen.
Ik heb verder met ConsuWijzer, AFM, De Nederlandse Bank, PR van PayPal gebelt niemand kan nummers vinden of wat voor me doen.
Wat kan ik nu doen?
[b]Op
zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.