abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72756935
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:07 schreef Thy... het volgende:

[..]

Verrassend.. not

Gelukkig vind ik deze show toch niks dus graag plaats maken voor een echte space scifi!
pi_72768744
quote:
ABC: 'Defying Gravity' Very Much Alive
Despite taking low number of audience each week, "Defying Gravity" will still escape from being cut. The show's publicist, Nicole Marostica, issued a statement that ABC is not giving up on the show and is still figuring out a time slot to air the last 5 episodes of season 1. Marostica didn't give any indication though on when roughly the show will return on screen.

The speculation that the show is canceled after only eight episodes was based on the fact that a preview for next week was not given at the end of the September 13 episode. Plus, the show has been absorbing only 2.5 million viewers in average since the third episode. The only reason that ABC puts the show in vacuum apparently is because it started the summer season late and didn't have the time to air all the 13 episodes.
pi_72885591
hmm, interessante aflevering was dit!
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_72920008
Aflevering 9, thank you Canada.

Goede en mooie aflevering.
Ik vraag me wel af waarom Jen als enige Beta niet kan zien.

[ Bericht 21% gewijzigd door Mr.Silencer op 20-09-2009 14:09:28 ]
  Redactie Games zaterdag 19 september 2009 @ 23:31:03 #30
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_72920350
Ik zit nog bij aflevering 6, is het misschien nu maar meteen beter om te kappen met kijken..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_72921252
Het begint nu pas intressant te worden, hopelijk krijgen we nog een seizoen.
pi_72964176
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:17 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aflevering 9, thank you Canada.

Goede en mooie aflevering.
Ik vraag me wel af waarom Jen als enige Beta niet kan zien.
Ik vermoed dat dat de hallucinatie van Jen is. Zij wil al sinds ze klein is als bioloog de ruimte in om buitenaards leven te vinden. Waarschijnlijk heeft ze hiervoor iets gedaan waardoor ze nu een schuldgevoel heeft. Via dit schuldgevoel wordt een 'hallucinatie' opgewekt waardoor ze het buitenaardse wezen niet kan zien.

De enige die nog geen hallucinatie heeft gehad is Steve. Ik ben benieuwd wat hij nog boven zijn hoofd heeft hangen.
Het 'tranentrekker' verhaal van Eve over haal viool vond ik trouwens tenenkrommend slecht. Ach kijk mij eens mijn leven geven voor het goede doel en dan een belangrijke ontdekking doen
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  Redactie Games maandag 21 september 2009 @ 17:13:25 #33
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_72971978
Schrödinger's Cat
En een klote cliffhanger in aflevering 8, fijn dat je dan de serie cancelled in Amerika..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_73343846
Aflevering 10 laat op zich wachten
pi_73354371
Is het gecancelled ofzo?
pi_73355085
Nee, er is alleen mee geschoven door de start van nieuwe series. Het wordt nu uitgezonden op een of andere obscure zender in Canada. Nadeel is dat die zender niet in HD uitzendt, dus de kwalitieit van de laatste 4 afleveringen zal vrij brak zijn.

Ep 10 is inmiddels te vinden trouwens
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:14:26 #37
17061 mvt
blame Canada
pi_73583190
Aflevering 11 ook. Hele mooie serie, kijkt goed weg en geeft een mooi verhaal over de ontdekking en naar nu blijkt ook met een hidden agenda.

Dat de mensen die er zitten zoveel problemen hebben maakt niet uit, geeft meer diepte. En het hele verhaal van beta geeft enorm veel aanknopingspunten voor een langere serie. Erg jammer als er na 13 afleveringen echt de stekker uit gaat.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_74023542
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:43 schreef Shoombak het volgende:
Is het gecancelled ofzo?
Nu wel.

Ach, het concept was wel aardig, maar ik kan niet zeggen dat ik het echt zal missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')