TS is verkouden en verveelt zich de tering. Ik moest denken aan een veel ouder topic op fok over hookers.nl waar ik toen zo hard op heb gelachen en besloot om weer is een bezoekje te nemen om wat LOLvoer tot mij te nemen.
De site waar de "Wandelaars"(hoerelopers) hun ervaring delen betreft welke hoer en hoe goed ze wel niet kan batsen/pijpen blablabla
Naast dat je voornamelijk bij de slechte recensies van hoeren (voornamelijk klachten over een stinkende doos "DoH" ) Ik redelijk de slappe lach krijg kan ik nog altijd echt serieus die hele wereld niet begrijpen.
Het dringt niet tot me door dat die hoerenlopers zo ongelooflijk gevoelloos een mening geven over die vrouwen.
Je leest vaak:
-Ze had zwangerschap sporen op der buik.
-Ze had vlekken op de reet.
-Pijpen was Matig
-ze deed het condoom om me slappe lul heen.
En op die manier bloedserieus alsof het de normaalste zaak van de wereld is discussiėren over hoeren.
Ik snap het niet..
- Sex voor geld. Het is die hoeren hun werk. Verwachten ze liefdevolle pure sex?
- Denken ze echt respect te krijgen van zo,n vrouw?
ranzige mannetjes die serieus over hoeren discussiėren waar deze wereld gewoon een belachelijke vertoning is in NL. Prima dat een hoer een hoer wilt zijn. Maar er lopen er veel meer rond die dat niet willen maar onder druk moeten.
En dan gaan dat soort gore gasten dan even vol overheen zonder enig medelijden en gaan nog zeuren op zo,n forum als hookers.nl ook
Reden dat ik het me enigszins aantrek is omdat TS ooit een meisje had ontmoet in Hongarije waar ik toen moest zijn voor werk. Ze werkte daar als gastvrouw in een restaurant. Ik raakte met haar aan de praat en toen vertelde ze dat zij toen ze 19 was onder druk achter de ramen had gestaan in den haag.
[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 06-09-2010 08:34:49 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.