abonnement Unibet Coolblue
pi_4003963
4,5 jaar geleden is mijn oom met messteken om het leven gebracht. Het was een roofmoord. Ik mis hem echt heel erg.
Als diegene voor mijn neus staat moeten ze me tegen houden(voor zover dat nog gaat ) Ze hebben wel iemand in Polen aangehouden maar ze weten nog niet zeker of dat de dader is.

Nu is voor 2 weken geleden mijn tante door een insluiper 's nachts 3 keer in haar been gestoken. Daarvan is de dader nog niet bekend. Gelukkig zijn er geen spieren geraakt en kan ze nog wel gewoon lopen maar emotioneel is ze nu helemaal een wrak. Als het donker wordt word ze heel erg bang wat ik ook begrijp natuurlijk.

Nu snap ik niet waarom ze altijd mijn familie moeten hebben Niet dat ik het een ander gun maar ons is het nu al 2 keer gebeurd.

Gelukkig heb ik een hele lieve vriendin waar ik het daarover altijd kan hebben maar toch......

Ik wou het hier ook ff kwijt want het zit me nog steeds dwars.

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 29 april 2002 @ 16:12:47 #2
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4004073
Weinig reacties. Waarschijnlijk omdat er geen antwoord op je vraag is. Het is daarom nog extra frustrerend voor je lijkt me. Heel veel sterkte ermee in ieder geval, het lijkt me verschrikkelijk.
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_4004107
quote:
Op maandag 29 april 2002 16:12 schreef deurmat het volgende:
Weinig reacties. Waarschijnlijk omdat er geen antwoord op je vraag is. Het is daarom nog extra frustrerend voor je lijkt me. Heel veel sterkte ermee in ieder geval, het lijkt me verschrikkelijk.
bedankt. Ik vraag ook niet om een antwoord maar ik wou het gewoon ff kwijt want ik denk er nog steeds elk moment van de dag aan.
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4004112
He, heel veel sterkte, de vraag die je stelt kan ik echt niet beantwoorden......zal wel iets te maken hebben met lot, of zo, weet het echt niet, sorry....

Als Fok! member kan ik je alleen een hart onder de riem steken......

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_4004153
misschien is het gewoon toeval? ee nandere verklaring zou ik niet kunnen bedenken eigenlijk..

iig heel veel sterkte *knuffel*

pi_4004165
Ik denk niet dat ze altijd jouw familie moeten hebben. Dat denk je nu maar. Het gras lijkt altijd groener bij de buren. Helaas is het gras bij iedereen wel een beetje verrot.
Saus, voor over de pasta
pi_4004175
Ik weet hoe je je voelt joh !
Vorig jaar is mijn vader van 87, de arme man kon haast niet lopen van de reumatiek, bij een inbraak in zijn huis compleet in elkaar geschopt (zonder enige aanleiding ) door een 'rijksgenoot' ,
als ik er weer aan denk schieten de tranen nog in m'n ogen..
Het is echt niet alleen jouw familie...
Sterkte !

Ron

pi_4004196
quote:
Op maandag 29 april 2002 16:18 schreef flatliner het volgende:
Ik weet hoe je je voelt joh !
Vorig jaar is mijn vader van 87, de arme man kon haast niet lopen van de reumatiek, bij een inbraak in zijn huis compleet in elkaar geschopt (zonder enige aanleiding ) door een 'rijksgenoot' ,
als ik er weer aan denk schieten de tranen nog in m'n ogen..
Het is echt niet alleen jouw familie...
Sterkte !

Ron


Heey jij ook veel sterkte.

Natturlijk is het niet alleen in mijn familie maar op zo'n moment lijkt dat heel sterk zo. Het voelt gewoon zwaar k*t.

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 29 april 2002 @ 16:33:22 #9
22392 Sinterklaashaas
Tupac Amaru Shakur R I P 71 96
pi_4004386
ey kut voor je en je fam.

van je oom helemaal en je tante is ook kut maar ik bekijk t zo,

zoveel pech heb je helemaal niet en je tante ook niet, ze leeft toch nog, ik heb 3 vrienden verloren toen een kamp-geval hun auto van de weg duwde, das pas erg...

van je oom kan ik me voorstellen. het is ook kut voor je tante maar bekijk t positief ze leeft nog, daar moet je dankbaar voor zijn ...

Cockteasen: "Een kip voor de haan neerzetten, zodra hij er op wil haal je de kip weg"
pi_4005725
ja dat is wel weer zo maar toch. Emotioneel is het echt zwaar klotuh
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4008612
Heel veel sterkte! Je hebt je oom wel op een vreselijke manier verloren zeg.. wens je niemand toe! en dat van je tante is ook heel erg! Succes, jij en de rest van de familie!
Somebody help me cause I'm falling
pi_4008769
quote:
Op maandag 29 april 2002 22:34 schreef Liekje het volgende:
Heel veel sterkte! Je hebt je oom wel op een vreselijke manier verloren zeg.. wens je niemand toe! en dat van je tante is ook heel erg! Succes, jij en de rest van de familie!
TNX Idd dat wens je niemand toe en zo bedoel ik deze topic zeer zekers niet maar zo voelt het op dit moment ff alsof het alleen bij mij gebeurd.

Bedankt voor alle reacties!! Het steunt me echt wel als er mensen reageren

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4008828
Ik wens dit ook niemand toe, ikzelf heb hier ook ervaring mee mijn broer is wel eens neergestoken en mijn oom ook, maar ik denk dat dat meer komt omdat mijn familie in het criminele circuit woont.
pi_4012164
quote:
Op maandag 29 april 2002 22:52 schreef DenniZ224 het volgende:
Ik wens dit ook niemand toe, ikzelf heb hier ook ervaring mee mijn broer is wel eens neergestoken en mijn oom ook, maar ik denk dat dat meer komt omdat mijn familie in het criminele circuit woont.
Mijn oom en tante niet dus het kan overal gebeuren en hoeft dus niet alleen in een crimineel circuit te gebeuren
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4012865
Heb vanmorgen gehoord dat er eindelijk weer 2 rechercheurs op de zaak van mijn oom zijn gezet die de boel weer gaan onderzoekn. Nu maar hopen dat ze weer wat aanwijzingen vinden.
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4015311
IK VOEL ME KUT!!!!!!!!!!!!!!!!
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4015803
in oldenzaal?? tis idd kut ja..
pi_4015905
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 18:16 schreef vexz het volgende:
in oldenzaal?? tis idd kut ja..
Nee het is niet in Oldenzaal gebeurd. Van mijn oom in A'dam en van mijn tante in Dalen
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4017375
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 18:27 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Nee het is niet in Oldenzaal gebeurd. Van mijn oom in A'dam en van mijn tante in Dalen


Dalen?
Jezus, ik dacht dat dat zo'n rustiek gat was...
M'n vriendin woont daar.
Dat verwacht je (nou ja, verwacht..) idd wel van een stad als Amsterdam.

Waarom leven we eigenlijk in zo'n zieke wereld??
Fijn hoor, weer iemand tot een mentaal wrak bevorderd!

Sterkte!

pi_4017434
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 21:18 schreef superrat het volgende:

[..]

Dalen?
Jezus, ik dacht dat dat zo'n rustiek gat was...
M'n vriendin woont daar.
Dat verwacht je (nou ja, verwacht..) idd wel van een stad als Amsterdam.

Waarom leven we eigenlijk in zo'n zieke wereld??
Fijn hoor, weer iemand tot een mentaal wrak bevorderd!

Sterkte!


Heey bedankt. Het kan overal gebeuren en niet alleen in a'dam. Dat zie je wel weer bij mijn tante in dalen. Dus de plaats maakt helemaal niks uit

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4017542
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 21:23 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Heey bedankt. Het kan overal gebeuren en niet alleen in a'dam. Dat zie je wel weer bij mijn tante in dalen. Dus de plaats maakt helemaal niks uit


Nee, je hebt gelijk..
Maar 't is wel macaber als he erover nadenkt.
pi_4017744
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 21:36 schreef superrat het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk..
Maar 't is wel macaber als he erover nadenkt.


Ja maar het maakt ook niet meer uit.

Ik mis mijn oom heel erg en mijn tante heeft nu veel emotionele problemen. Is hartstikke bang als het donker wordt enzo. Ik moet er niet aann denken dat het bij mij gebeurd.

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4017881
vreselijk lijkt me dat!
ze zeggen wel eens...1 komt nooit alleen, dat blijkt keer op keer maar weer.
ik hoop voor je dat de politie wat verder komt met de zaak, tuurlijk heb je daar je oom niet mee terug, en is de angst van je tante er ook niet minder op, maar het helpt wel bij het verwerkingsproces.
hoop voor je dat je alle ellende snel achter je kunt laten.
heel veel sterkte iig!
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
pi_4017978
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:11 schreef lauraEM500 het volgende:
vreselijk lijkt me dat!
ze zeggen wel eens...1 komt nooit alleen, dat blijkt keer op keer maar weer.
ik hoop voor je dat de politie wat verder komt met de zaak, tuurlijk heb je daar je oom niet mee terug, en is de angst van je tante er ook niet minder op, maar het helpt wel bij het verwerkingsproces.
hoop voor je dat je alle ellende snel achter je kunt laten.
heel veel sterkte iig!
Het is heel moeilijk om het achter me te laten. Van mijn oom is nu bijna 4 jaar geleden maar ik mis hemn nog even erg als een paar dagen erna. Over een paar dagen zou hij jarig zijn geweest. Op zo'n dag wordt je er weer extra aan herinnerd.

In ieder geval bedankt voor je medeleven.

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4062023
morgen zou mijn oom jarig zijn. Op zo'n dag denk je echt heel veel aan je oom en mis je hem echt heel erg.
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')