www.themcrookedvultures.comquote:According to Antiquiet, Dave Grohl told Mojo magazine in 2005, "The next project that I'm trying to initiate involves me on drums, [Queens of the Stone Age's] Josh Homme on guitar, and [Led Zeppelin's] John Paul Jones playing bass. That's the next album. That wouldn’t suck."
Four years and hundreds of rumors later, it seems like this no-qualifier-necessary, cap-S Supergroup is ready for its close-up. They've got a name: Them Crooked Vultures. (Via Antiquiet.) There's an oh-so-cryptic show listing for a post-Lollapalooza midnight gig this Sunday, August 9, at Chicago's Metro that features symbols for the Foo Fighters, Led Zeppelin, and Queens of the Stone Age. And there's also an official-looking website that links to Them Crooked Vultures hubs on MySpace, Facebook, and Twitter. The Twitter lists Them Crooked Vultures' bio as "Dave Grohl, Josh Homme, John Paul Jones." Super and online friendly!
While a fall tour and new album are currently being whispered about, official spokespeople are keeping mum about Them Crooked Vultures at press time.
Ja, maar alleen de kans al om Joshe, Dave en John in het echt te zien...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:12 schreef JeroenV het volgende:
Toch gaan de kaartjes wel weg voor hoge prijzen, terwijl er nog geen nummer bekend is.
Toch beetje gevoel van "heb ik daarvoor 3half uur voor in de rij gestaan". Maar ja voor hetzelfde geld was het wel uitverkocht....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog niet uitverkocht [ afbeelding ]
Ach, het was vast wel gezellig, toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Cudles het volgende:
Toch beetje gevoel van "heb ik daarvoor 3half uur voor in de rij gestaan".
Dan stond ik vlak achter jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef Cudles het volgende:
[..]
Net gedoucht, het is van plastic dus het kan er wel tegen.
Ik sloot om 15:15 aan met zo'n 150 man voor mij en had om 18:51 me kaartje met zo'n 1000 man achter mij als het niet meer is. Er stond nog een rij tot halverwege de terrasjes op het plein.
Denk dat de artiest daar vrij weinig van merkt of een kaartje nou 20 of 40 euro kost. Denk dat het meer beetje is om het exlusief te houdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef Aisumasen het volgende:
Uit een artikel van Nu.nl: "Het is duidelijk dat ze het niet om het geld doen, dan hadden ze ook de Heineken Music Hall kunnen boeken."
Ze zullen het vast niet enkel voor het geld doen, maar het is niet zonder reden dat die tickets 40 euro kosten.
Alsof ze de HMH in zo'n korte tijd hadden kunnen uitverkopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef Aisumasen het volgende:
Uit een artikel van Nu.nl: "Het is duidelijk dat ze het niet om het geld doen, dan hadden ze ook de Heineken Music Hall kunnen boeken."
Hahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:41 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, het was vast wel gezellig, toch?
Beetje met zijn allen liedjes van Foo Fighters, QOTSA en Led Zeppelin zingen, en zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |