Geitje bokje bij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:08 schreef Ang3l het volgende:
Wow, ik heb nu zoveel minder bij dat ik zelfs mijn slaapzak IN mijn rugzak krijg!
Ik heb vast te weinig bij...............
Komt heus wel goed hoor, wat je bij je hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:08 schreef Ang3l het volgende:
Wow, ik heb nu zoveel minder bij dat ik zelfs mijn slaapzak IN mijn rugzak krijg!
Ik heb vast te weinig bij...............
Zo ben ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komt heus wel goed hoor, wat je bij je hebtGa nou niet lopen stressen.
Kut. Zie je?!!!???quote:
I know the feelingquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kut. Zie je?!!!???
STRESS!!!!!!!!!SSS!!!SSS
Maagd = perfectionist.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]Je moet immers a-l-t-i-j-d wat te mekkeren hebben op Lowlands!
Die was erg Geth Saaikema.
Voor mij welquote:Het maakt toch helemaal niet uit als jhe wat vergeet?
Die heb ikquote:Als je maar geld en een id bij (je) hebt.
Klopt, maar ik haat het als ik stink. Plus dat mijn huid niet btegen warmte+vocht kan en ik geen zin heb in weer weken medicijnenquote:En tja, dan zit je evt misschien als het even mocht tegenzitten enorm stinkend in de trein op de terugweg, maar dat maakt niet uit als iedereen stinkt in de trein op de terugweg van Lowlands.
Ja, tot Amsterdam Amstel.quote:Ga je trouwens met de trein?
Vanaf Amsterdam Amstel met de auto verder.quote:Hoe kom je eigenlijk op het terrein daar?![]()
Dan hoop ik dat de tent al staat!quote:En als het morgen echt zo enorm gaat regenen, sla je dan je haringen in een modderpoel?![]()
Nou ik heb al een keer een mudslide meegemaakt op LL, dus laten we hopen dat het gewoon droog blijft voor de verandering! Mag ook wel eens een keertje! Al was vorig jaar goed te doen. Beetje koud 's avonds (zelfs met 2 vesten over een tshirt en een sjaal)quote:Beetje Woodstock-achtige toestanden! Véértig jaar na dato!
En de stresskip en de mierenneuker etc etcquote:
Krijg ik niet eens opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:29 schreef Desmonkey het volgende:
20 kipnuggets en een big tasty menu met milkshake aka het tmm-dieet.
Voor mij valt dat onder de term perfectionistquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de stresskip en de mierenneuker etc etc
Het een hangt met het ander samen jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij valt dat onder de term perfectionist
quote:
quote:
een Brat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:42 schreef wonderer het volgende:
Ik liet het expres zo staan want je kunt best een "brat" zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |