nee, ik doe er een aantal mensen een plezier mee, maar nee, voorlopig nog nietquote:
Xiance?quote:
Ik had de pyramidheads en Maria vermoord heur!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Desmonkey het volgende:
* Desmonkey vermoordt mensen weer tot leven.
Ik heb er echt zo'n enorme stressteringhekel aan!quote:
Waaromquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er echt zo'n enorme stressteringhekel aan!
Ik weet dan nooit wat ik allemala me emoet nemen ook al heb ik 1001 lijstjes. En dan zit ik weer van "Zou het warm zijn?" en "Maar 's avonds is het stervenskoud, dat kan ik me nog herinneren" en "Als ik natregen wil ik droge broeken hebben" en "Ik wil het ook weer niet te warm hebben" tot uiteindelijk "Jamaar dit kan ik niet meer sjouwen...."quote:
dat kan heul nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Desmonkey het volgende:
* Desmonkey vermoordt mensen weer tot leven.
Dat hoort sowieso bij kamperenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:05 schreef wonderer het volgende:
Een van de redenen waarom ik nooit naar LL zou gaan
Na Silent Hill 1, Silent Hill 2: Restless Dream en Silent Hill Origins had ik echt zoiets van : Nu ff niet meer, te slecht voor mijn hartquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had de pyramidheads en Maria vermoord heur!
Klopt. Is ook niet mijn ding. Maar voor LL heb ik ;t over en 's nachts is het wel erg gezellig op de campings met drank en leuke mensen en zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |