En rustige begeleiding met een voortgang naar het gewenste doelloze doel van het moment.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:04 schreef bassos het volgende:
[..]
Niet afkraken.
Schermen.
De degens inderdaad kruizen.
As brothers fight ye.
Het is het verkennen van de werkelijkheid zonder dat er grenzen zijn.
Dat heeft openheid nodig.
Dan ben je zeker wel heel erg trots hé?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:46 schreef bassos het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Volgens mij gaat het niet om de hoeveelheid maar om de hoedanigheid van de aandacht.
Kan aan mij liggen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:04 schreef bassos het volgende:
[..]
Niet afkraken.
Schermen.
De degens inderdaad kruizen.
As brothers fight ye.
Het is het verkennen van de werkelijkheid zonder dat er grenzen zijn.
Dat heeft openheid nodig.
Vooral dat > niet alles hoeft/moet een doel hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:06 schreef jogy het volgende:
[..]
En rustige begeleiding met een voortgang naar het gewenste doelloze doel van het moment.
Ok maar doelloze en nietszeggende posts wat doe je daar dan mee?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vooral dat > niet alles hoeft/moet een doel hebben.
Afhankelijk van context...We gaan niet als mods alles wat ook maar even off-topic gaat weg-editten en weetikveelwat. Het blijft Fok!, geen dictatuur. Men moet onderwijl ook plezier ervaren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok maar doelloze en nietszeggende posts wat doe je daar dan mee?
Welke vragen ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:06 schreef Dragorius het volgende:
Ja en dan stellen mensen inhoudelijke vragen en dan ga je krampachtig in verweer met verwijzingen, ontwijkingen en wedervragen. Dat heeft niet zoveel nut.
Heh, dat heb ik al verteld.quote:Even een zij-weggetje > wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven? Ben daar best benieuwd naar
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Afhankelijk van context...We gaan niet als mods alles wat ook maar even off-topic gaat weg-editten en weetikveelwat. Het blijft Fok!, geen dictatuur. Men moet onderwijl ook plezier ervaren.
Die al eerder zijn gesteld, bassos met een slecht geheugen.quote:
Ja alsof ik dat toen heb onthouden, toen had je mijn interesse nog niet gewektquote:Heh, dat heb ik al verteld.
Pipo met een slecht geheugen.
TRU is een mooi subforum jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok ik probeer me in te leven in dit subforum, dit topic is een mooi begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Wat je wil, alleen zal het vaker op 'negeren' uitkomen vermoedelijk ookal zit er een goede boodschap in verborgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok maar doelloze en nietszeggende posts wat doe je daar dan mee?
Hoe jij dat oplost was me al tijden duidelijk, en Dragonius heeft zich er ook uitgelult.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat je wil, alleen zal het vaker op 'negeren' uitkomen vermoedelijk ookal zit er een goede boodschap in verborgen.
Interesse wekken 101, eerst de bubbel doorprikken en dan pas informatie geven die erop doorgaat zegmaar. Anders doet het niks.
Je lijkt een deel begrepen te hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:18 schreef jogy het volgende:[..]Wat je wil, alleen zal het vaker op 'negeren' uitkomen vermoedelijk ookal zit er een goede boodschap in verborgen.
Interesse wekken 101, eerst de bubbel doorprikken en dan pas informatie geven die erop doorgaat zegmaar. Anders doet het niks.
Je draaft nu beetje door.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Je lijkt een deel begrepen te hebben.
Met name de grap van negeren en racisme.
Kudos.
Ik had er ook nog een PI bij moeten zetten, my badquote:
Lol.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:24 schreef sig000 het volgende:[..] Je draaft nu beetje door.
Realiteit is wat het is net als pragmatisch ermee omgaan om [whatever je wil/moet] te bereiken niet anders voorgedaan kan worden dan realistisch gedrag. En waar jij racisme vandaan trekt is me even onduidelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Je lijkt een deel begrepen te hebben.
Met name de grap van negeren en racisme.
Kudos.
Ah dat is gewoon flauw.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:28 schreef jogy het volgende:[..]Realiteit is wat het is net als pragmatisch ermee omgaan om [whatever je wil/moet] te bereiken niet anders voorgedaan kan worden dan realistisch gedrag. En waar jij racisme vandaan trekt is me even onduidelijk.
Heb je mijn posthistorie nagekeken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:25 schreef bassos het volgende:
[..]
Lol.
Een nieuwe.
Tot nu toe heeft nog nooit iemand me beschuldigd van het zijn van een paard.
Houd dan eens je fucking kut onzinnige bullshit dingen voor je in plaats van ze openbaar te braken in TRU.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:30 schreef Dragorius het volgende:
Scheld eens niet zo, je gebruikt constant krachttermen. En ja, ik vind dat oprecht vervelend, doet afbreuk aan de integriteit van het topic. (geen sarcasme)
Honing ipv azijn, remember?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |