En zoals je ziet wil Bassie alleen maar sexquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:51 schreef jogy het volgende:
Anyway, de enige reden waarom ik de titel had veranderd was omdat ie niet klopt, bans zijn weldegelijk ontkoombaar, het slotje was een automagisch slotje en Bassos was weer wijsheden aan het spuien als een ejaculerende stier.
Wie. Niet? Van de mannen met een actief reproductieorgaan dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zoals je ziet wil Bassie alleen maar sex
Het neemt wel af in de loop der jaren die oerdrift.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie. Niet? Van de mannen met een actief reproductieorgaan dan natuurlijk.
Ongeveer 1 op 1 met het aftakelen van je reproductieve systeem?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het neemt wel af in de loop der jaren die oerdrift.
Ik heb geen idee, wel 1 op 1 met aantal jaren getrouwd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ongeveer 1 op 1 met het aftakelen van je reproductieve systeem?
Goed dat ik dat nog heb kunnen ontwijken dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wel 1 op 1 met aantal jaren getrouwd.
Het is een ingewikkelde constructie dat trouwen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Goed dat ik dat nog heb kunnen ontwijken dan.
ye, een hele meute mensen van allerhande forums die deze mythe willen ervarenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef jogy het volgende:
Maar Bassos, één ding moet ik je meegeven; je trekt wel nieuw publiek naar TRU toe, thanks.
De TT deedt het.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef jogy het volgende:
Maar Bassos, één ding moet ik je meegeven; je trekt wel nieuw publiek naar TRU toe, thanks.
Nu nog met zijn allen de diepte ingaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef jogy het volgende:
omtrek of lengte?quote:
Ik wens je veel succes gozer, al ben ik er ooit achter gekomen dat je men er beter naar toe kan begeleiden dan mysterieus te gaan posten, geef ze een herkenbaar handvat en sleep ze mee de diepte in van de esoterie, doet hun ogen openen en de vogeltjes zingen, een persoonlijk apocalyps van monumentale omvang, mensen huilend van verdriet én blijdschap dat hun bubbel is gebarsten en de filters zijn weggetrokken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef bassos het volgende:
[..]
Nu nog met zijn allen de diepte ingaan.
Dat kan ook.
Ah daarom ben je nu ook blauw?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:25 schreef Dragorius het volgende:
Inderdaad, zoals een wijze mod mij ooit zei > gebruik honing in plaats van azijn, dan blijft er meer plakken.
Nope, dat is weer een verhaal voor bij een andere "verhevene" die ons kan "verlichten"quote:
Wetenschappelijke theorien blijven waarheid totdat de oude garde afgestorven is en er eindelijk de ruimte voor de inherent duidelijke vernieuwing mogelijk is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:19 schreef jogy het volgende:[..]
Ik wens je veel succes gozer, al ben ik er ooit achter gekomen dat je men er beter naar toe kan begeleiden dan mysterieus te gaan posten, geef ze een herkenbaar handvat en sleep ze mee de diepte in van de esoterie, doet hun ogen openen en de vogeltjes zingen, een persoonlijk apocalyps van monumentale omvang, mensen huilend van verdriet én blijdschap dat hun bubbel is gebarsten en de filters zijn weggetrokken.
Ik leer nog elke dag bij op dit forum.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nope, dat is weer een verhaal voor bij een andere "verhevene" die ons kan "verlichten"
Verwacht je nog zolang mee te gaan dan? Wanneer sterft de oude garde af?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:37 schreef bassos het volgende:
[..]
En dan krijg je via mij directe aanwijizingen wat je kan doen.
Kun je nagaan wat er allemaal nog gaat komen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik leer nog elke dag bij op dit forum.
Dus als de oude garde ff dood wil gaan, dan krijgen we info van Bass-OS hoe we verder motten!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:37 schreef bassos het volgende:
[..]
Wetenschappelijke theorien blijven waarheid totdat de oude garde afgestorven is en er eindelijk de ruimte voor de inherent duidelijke vernieuwing mogelijk is.
Dus...
It's my life.
It's your life too.
En dan krijg je via mij directe aanwijizingen wat je kan doen.
Dat is een uiting van afhankelijkheid die laat zien hoe het eigenlijk niet vanuit het centrum van het individu komt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:40 schreef H1F5 het volgende:[..]Dus als de oude garde ff dood wil gaan, dan krijgen we info van Bass-OS hoe we verder motten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |