Okeee
Denk je te gaan studeren in het buitenland verwacht je natuurlijk feestjes en gezelligheid met je kamergenoten... NOT! TS heeft een kamer toegewezen gekregen aan de rand van Helsinki op een half uur rijden van het centrum en de gezelligheid. TS zit in een studentencomplex, heeft een kamer in een app met gemeenschappelijke ruimtes maar er is fucking niemand hier! Volgens mij ben ik de enige hier in dit complex. Heb in het hele gebouw geen 1 student gezien, mijn app is LEEG (behalve ik dan). de overige appartementen zijn ook leeg. Alleen hier brand fucking licht en is een teken van leven. Mijn app zit deels in het bos dus het is ook nog eens muisstil hier. Ik ben vandaag naar de studentenhuisvesting geweest om te vragen of ik mag verhuizen naar Domus academica of Pasila, beide studentencomplexen waar het barst van de levendigheid, feestjes, gezelligheid etc, maar het antwoord was NEE!. Het is dit of niks zei ze of ik moest via de particuliere markt iets regelen (om vervolgens minimaal 500 euro te betalen

).
Klacht:
Helemaal alleen in een gedeelde studentenappartement
Helemaal alleen in het studentengebouw/complex
Veel te stil hier
Het regent hier al de hele dag