http://www.gaslicht.com/div/document.asp?taal=nl&land=nl&id=7515 welke gigantische rekening?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:46 schreef Bart het volgende:
Nadeel van vastzetten is dat je voor een gigantische rekening kan komen te staan als je contract na drie jaar afloopt
Klopt, dat zeg ik toch ook, dan heb je minder betaald. Maar je gaat wel in 1x veel meer betalen. Als je levensstijl dusdanig is dat je op het randje leeft, en je energiekosten stijgen opeens met 100%, dan kan het echter wenselijk zijn dat het in kleine stappen gestegen is, ook al ben je in totaal duurder uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is natuurlijk geen reden om niet vast te zetten Bart. Ja, je gaat na 2, 3 of 5 jaar mogelijk meer betalen, maar dat zou m.i. juist het bewijs zijn dat je er goed aan hebt gedaan het vast te zetten. Anders had je al eerder meer betaald
Dat is misschien wel waar, maar de vraag hier was natuurlijk wat prijstechnisch de beste beslissing is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, dat zeg ik toch ook, dan heb je minder betaald. Maar je gaat wel in 1x veel meer betalen. Als je levensstijl dusdanig is dat je op het randje leeft, en je energiekosten stijgen opeens met 100%, dan kan het echter wenselijk zijn dat het in kleine stappen gestegen is, ook al ben je in totaal duurder uit.
Daar heb je gelijk in. Maar ik denk niet dat het kwaad kan om mensen te wijzen op eventuele gevolgen van een keuzequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar, maar de vraag hier was natuurlijk wat prijstechnisch de beste beslissing is.
Ach, kort voordat bekend werd gemaakt dat de prijzen gingen dalen (jun/jul), werden wij ook al platgebeld door Essent met de vraag of wij de boel vast wilden zetten.... verneuken doen ze je dus allemaalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:16 schreef pulletje het volgende:
Ik kreeg een aantal maanden geleden een brief van de Eon met de vraag of ik mijn prijzen vast wilde zetten.
Had hier niet voor gekozen en een maand later krijg ik een brief dat de prijzen van gas en electra verlaagd waren.
Als ik wel had gereageerd op die eerste brief, had ik niet geprofiteerd..
Het zal wel normaal zijn, maar vond het ergens toch niet echt netjes van Eon..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |