JAWOHL.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:16 schreef Loenus het volgende:
Het vaste uitstapje naar de McBig (spreek uit als de nederlandse big) op iedere zaterdag was ook afgelopen zaterdag een feit. Ben werkzaam bij een bedrijf op hetzelfde bedrijventerrein, welke zeg ik lekker niet...
Daar aangekomen en beide voeten over de drempel te hebben gezet vraag ik me af hoe McDonalds de titel bedrijf heeft kunnen behalen. Het lijkt eerder een sociale werkplaats. Halve gare medewerkers op 1 mokkeltje na. De meesten hebben hun petje op standje rappende negert wat niet echt professioneel over komt. Ook schreeuwende woorden als: 'Hej debiel gooi mij die Bigtasty eens' vielen in het verkeerde keelgat. Wel met een twents accent, dat dan weer wel.
Ik kan zo nog wel even door gaan maar zal het kort houden door de volgende klachten:
- Geen of totaal niet bekwaam leiding gevend personeel;
- Het ontbreken van een bandje dat elke zaterdag zegt: 'De warme produkten komen wij bij u aan tafel brengen'. Het is toch fastfood....?
- Een Quarterpounder met druipert....
En zo kan ik nog wel ff door gaan. Zijn er hier mensen die ook wel eens bij deze falende bedoeling hun hamburger nuttigen?
In een fatsoenlijk restaurant verwacht ik dat de kok zijn uiterste aandacht besteedt en daar geef ik dan ook mijn geld aan uit. Dan wacht ik liever een halfuur bij wijze van spreken. Fastfood hoort zo pronto mogelijk in je maag te zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef Levolution het volgende:
Overigens zeer kansloos om over de service in een fastfoodrestaurant te klagen, ga dan naar een fatsoenlijk restaurant als je op je wenken bediend wil worden.
Klagen over de snelheid waarmee je je voedsel krijgt mag wel, want een fastfoodrestaurant moet zijn naam eer aan doen.
BurgerKing:quote:
gvd jahquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Ga dan ook naar Wendy's, veel beter.
McDonald's in CUL iddquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef Jarno het volgende:
Er loop tin CUL () een hele reeks over deze toko.
Ach, zo 1 keer per jaar is het leuk.
Iets minder, maar wel te doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef memrtn het volgende:
[..]
Er is wel een Applebees in Den Haag geloof ik.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef RickoKun het volgende:
Mensen die fastfoodketens afzeiken.
Hoer dan gewoon op, je hoeft er niet heen.
Jij hoeft met je bakkus ook niet in dit topic te komen. Ophoeren, je hoeft niet te kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef RickoKun het volgende:
Mensen die fastfoodketens afzeiken.
Hoer dan gewoon op, je hoeft er niet heen.
McDonalds werkt via een franchise principe. De bedrijfsleider van zo'n kleinere zaak is vaak eigen baas. Dus kun je in de praktijk net zulke kwaliteitsverschillen verwachten als bij snackbars die meestal van een andere eigenaar zijn (Febo, Bram Ladage e.d. even uitgesloten).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:40 schreef Aestivate het volgende:
Opvallend wel het verschil tussen de meer lokale en grotere fastfood vestigingen van hetzelfde merk. Kan me vinden in het verhaal van TS. Zelfde meegemaakt bij een Burger King, volgens mij in Enschede. Stonden bijna geen klanten toch duurde het even voor ik geholpen werd, de 'hamburger' klaar was (een opgewarmde, druiperige whopper) en ik eindelijk kon gaan eten.
De week erop in Utrecht centraal hetzelfde gehaald, stonden 30 man te wachten maar ik had mijn whopper eerder én hij smaakte beter.
Ze hebben daar wel de dubbele cheeseburgerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef VjenneKloetn het volgende:
De MacDonalds in Almelo centrum is ook om te huilen. Maar dan heb je het ook over een stad...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |