abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:16:36 #1
266632 Loenus
Oke, You're Right
pi_71989302
Het vaste uitstapje naar de McBig (spreek uit als de nederlandse big) op iedere zaterdag was ook afgelopen zaterdag een feit. Ben werkzaam bij een bedrijf op hetzelfde bedrijventerrein, welke zeg ik lekker niet...

Daar aangekomen en beide voeten over de drempel te hebben gezet vraag ik me af hoe McDonalds de titel bedrijf heeft kunnen behalen. Het lijkt eerder een sociale werkplaats. Halve gare medewerkers op 1 mokkeltje na. De meesten hebben hun petje op standje rappende negert wat niet echt professioneel over komt. Ook schreeuwende woorden als: 'Hej debiel gooi mij die Bigtasty eens' vielen in het verkeerde keelgat. Wel met een twents accent, dat dan weer wel.

Ik kan zo nog wel even door gaan maar zal het kort houden door de volgende klachten:

- Geen of totaal niet bekwaam leiding gevend personeel;
- Het ontbreken van een bandje dat elke zaterdag zegt: 'De warme produkten komen wij bij u aan tafel brengen'. Het is toch fastfood....?
- Een Quarterpounder met druipert....

En zo kan ik nog wel ff door gaan. Zijn er hier mensen die ook wel eens bij deze falende bedoeling hun hamburger nuttigen?
pi_71989371
Hengelo OV
Noot noot.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:34:47 #3
254253 Stoofvlees
Jimmy aka Stoofvlees
pi_71989896
stormloop topic!
pi_71989916
BurgerKing
McDonalds
Twente
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:35:35 #5
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_71989926
Goh.. dat verwacht je niet in een fastfoodrestaurant.
pi_71989951
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:34 schreef Stoofvlees het volgende:
stormloop topic!
JAWOHL.

Nee even ontopic: In Spanje kwam ik op een moment met een stel vrienden in een MacDonalds en daar waren ze niet eens onfatsoenlijk ofzo, daar was het personeel ronduit asociaal. Zo kreeg ik geen rietje bij mijn cola ( ) en toen ik daarom vroeg werd die kerel boos en zei dat ik alles had wat ik nodig had...

Blaze with the fire that is never extinguished
pi_71990072
Opvallend wel het verschil tussen de meer lokale en grotere fastfood vestigingen van hetzelfde merk. Kan me vinden in het verhaal van TS. Zelfde meegemaakt bij een Burger King, volgens mij in Enschede. Stonden bijna geen klanten toch duurde het even voor ik geholpen werd, de 'hamburger' klaar was (een opgewarmde, druiperige whopper) en ik eindelijk kon gaan eten.

De week erop in Utrecht centraal hetzelfde gehaald, stonden 30 man te wachten maar ik had mijn whopper eerder én hij smaakte beter.
pi_71990118
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Hengelo OV
Dit

En TS werkt bij de Ikea?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_71990805
TS werkt bij de Ikea, Mediamarkt, Bcc, bouwmarkt, Intersport, Wokchinees, Toys 'r Us of een van de bedrijven die ik vergeten ben te noemen
pi_71990891
De MacDonalds in Almelo centrum is ook om te huilen. Maar dan heb je het ook over een stad...
pi_71990953
TS werkt gewoon bij de McBig.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:13:40 #12
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_71991194
Die Mac stikt van de Syrische werknemers.
Nog erger zijn de Macs in Rotterdam: daar stikt het van de negers. En die zijn lui, man daar duurt het wel een uur voordat je fastfood op tafel krijgt.

Overigens zeer kansloos om over de service in een fastfoodrestaurant te klagen, ga dan naar een fatsoenlijk restaurant als je op je wenken bediend wil worden.
Klagen over de snelheid waarmee je je voedsel krijgt mag wel, want een fastfoodrestaurant moet zijn naam eer aan doen.
This isn't even my final form.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:13:43 #13
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71991195
TS zal er ook wel uit zien als die big uit de OP als ie zo vaak naar de Mac gaat

Owja:: Burger King
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_71993080
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:16 schreef Loenus het volgende:
Het vaste uitstapje naar de McBig (spreek uit als de nederlandse big) op iedere zaterdag was ook afgelopen zaterdag een feit. Ben werkzaam bij een bedrijf op hetzelfde bedrijventerrein, welke zeg ik lekker niet...

Daar aangekomen en beide voeten over de drempel te hebben gezet vraag ik me af hoe McDonalds de titel bedrijf heeft kunnen behalen. Het lijkt eerder een sociale werkplaats. Halve gare medewerkers op 1 mokkeltje na. De meesten hebben hun petje op standje rappende negert wat niet echt professioneel over komt. Ook schreeuwende woorden als: 'Hej debiel gooi mij die Bigtasty eens' vielen in het verkeerde keelgat. Wel met een twents accent, dat dan weer wel.

Ik kan zo nog wel even door gaan maar zal het kort houden door de volgende klachten:

- Geen of totaal niet bekwaam leiding gevend personeel;
- Het ontbreken van een bandje dat elke zaterdag zegt: 'De warme produkten komen wij bij u aan tafel brengen'. Het is toch fastfood....?
- Een Quarterpounder met druipert....

En zo kan ik nog wel ff door gaan. Zijn er hier mensen die ook wel eens bij deze falende bedoeling hun hamburger nuttigen?

Loenes jongen, ga eens gewoon wat gezonder eten of desnoods nodig je je maatjes uit en bak je thuis wat lekkers. Heel gezellig, beetje zuipen, beetje hamburgers bakken. Oftewel:

McDonalds
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_71993211
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef Levolution het volgende:
Overigens zeer kansloos om over de service in een fastfoodrestaurant te klagen, ga dan naar een fatsoenlijk restaurant als je op je wenken bediend wil worden.
Klagen over de snelheid waarmee je je voedsel krijgt mag wel, want een fastfoodrestaurant moet zijn naam eer aan doen.
In een fatsoenlijk restaurant verwacht ik dat de kok zijn uiterste aandacht besteedt en daar geef ik dan ook mijn geld aan uit. Dan wacht ik liever een halfuur bij wijze van spreken. Fastfood hoort zo pronto mogelijk in je maag te zitten.
pi_71993250
Oh, en die Mac in Hengelo is zowaar nog gaarder dan de Macs in Almelo.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:20:29 #17
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_72008062
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:35 schreef DirkZz het volgende:
BurgerKing
McDonalds
Twente
BurgerKing:
McDonalds:
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_72008086
Ga dan ook naar Wendy's, veel beter.
If you speak about the evil that the government does. The Patriot Act'll track you to the type of your blood.
pi_72008097
ben blij dat de mcbig grap even uitlegt..... hijs nog steeds niet grappig
pi_72008119
Is dat die Mc bij de Ikea enzo? Je moet ook gewoon de trein pakken en naar de BK op station Enschede.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:27:35 #21
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72008294
Wat een tenenkrommende OP. Leer Nederlands!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_72008338
Er loop tin CUL ( ) een hele reeks over deze toko.

Ach, zo 1 keer per jaar is het leuk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_72008556
waarom ga je er dan naar toe
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:41:40 #24
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72008734
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Ga dan ook naar Wendy's, veel beter.
gvd jah
Helaas niet in NL.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72008886
Nu krijg ik zin in een lekkere BigMac.

Hmmm ik word teringgeil nu.
Roken is lekker
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 13:49:06 #26
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72008950
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef Jarno het volgende:
Er loop tin CUL ( ) een hele reeks over deze toko.

Ach, zo 1 keer per jaar is het leuk.
McDonald's in CUL idd . Dat is met recht vloeken in de kerk.
pi_72009189
Mc Donalds haarlem Die is pas erg, overal duiven...
effe normaal he
pi_72009471
Fastfood .
pi_72037640
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:41 schreef wise het volgende:

[..]

gvd jah
Helaas niet in NL.
Er is wel een Applebees in Den Haag geloof ik.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:15:49 #31
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72037676
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef memrtn het volgende:

[..]

Er is wel een Applebees in Den Haag geloof ik.
Iets minder, maar wel te doen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:17:37 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_72037749
Mensen die fastfoodketens afzeiken.

Hoer dan gewoon op, je hoeft er niet heen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:19:38 #33
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_72037809
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef RickoKun het volgende:

Je weet..
pi_72038483
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef RickoKun het volgende:

Jij hoeft met je bakkus ook niet in dit topic te komen. Ophoeren, je hoeft niet te kijken.
pi_72038599
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:40 schreef Aestivate het volgende:
Opvallend wel het verschil tussen de meer lokale en grotere fastfood vestigingen van hetzelfde merk. Kan me vinden in het verhaal van TS. Zelfde meegemaakt bij een Burger King, volgens mij in Enschede. Stonden bijna geen klanten toch duurde het even voor ik geholpen werd, de 'hamburger' klaar was (een opgewarmde, druiperige whopper) en ik eindelijk kon gaan eten.

De week erop in Utrecht centraal hetzelfde gehaald, stonden 30 man te wachten maar ik had mijn whopper eerder én hij smaakte beter.
McDonalds werkt via een franchise principe. De bedrijfsleider van zo'n kleinere zaak is vaak eigen baas. Dus kun je in de praktijk net zulke kwaliteitsverschillen verwachten als bij snackbars die meestal van een andere eigenaar zijn (Febo, Bram Ladage e.d. even uitgesloten).

Alhoewel elk McDonalds restaurant moet voldoen aan de door McDonalds gestelde eisen. Je kan een klachtenformulier invullen en hopen dat daar wat mee gedaan worden.

De wat grotere McDonalds restaurants in de steden worden gerund door wat grotere franciseondernemingen die meestal veel professioneler zijn georganiseerd. Die op NS stations worden gerund door de NS dochter Servex (dat geldt trouwens ook voor de Burgerkings en alle andere eettentjes en winkels in de stationshallen).
pi_72045048
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef VjenneKloetn het volgende:
De MacDonalds in Almelo centrum is ook om te huilen. Maar dan heb je het ook over een stad...
Ze hebben daar wel de dubbele cheeseburger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')