Ja, nouja, ik had 't volume nog niet op mute staanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kijk niet voor hun zangkunsten hoor
Goede sma.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:47 schreef Goofisch het volgende:
Kijk. Hier geniet in nou van
Die heeft een goede stem en kan gitaar spelen. Die is gewoon muzikaal en ook nog is knap.
Die gitaar heb ik trouwens ook. Zelfde model. Me oude![]()
Hij blijft wel The Kingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht, iedereen hoopt ontdekt te worden als Esmee Denters.
De enige echte Youtube celeb is Tay Zonday.
Nee nee! Maak geen grap over Emcee Pygmeequote:
Wat the FOK! heeft die gozer met zijn stembanden gedaan?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wat the FOK! heeft die gozer met zijn stembanden gedaan?
Trucage?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Teveel deepthroats gedaan toen hij 5 jaar de bak in ging voor openbare prostitutie.
De tieten van die rechter zijn niet verkeerd, het zingen is helaas niet om aan te horenquote:
Jaloers?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Teveel deepthroats gedaan toen hij 5 jaar de bak in ging voor openbare prostitutie.
Waarom zijn er ook altijd mensen die denken dat je dan zelf jaloers bentquote:
jaaaajaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:21 schreef Dropdown het volgende:
Afgekapt 'kijk mij eens stoer doen en net doen alsof ik verstand van zingen heb en Idolsjurylid had moeten worden'-topic.
Ja goed zegquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:39 schreef RioolSpook het volgende:
Ik vind haar erg goed
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/woCdfkOsmII&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/woCdfkOsmII&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Ja wel goed idd.quote:
Heel mooi !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |