Jaa, het is een tweelingbroertje!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 05:43 schreef TeleluvR het volgende:
Fok eindelijk weer online, lijkt wel een knipperlicht, maar bij deze:
[ afbeelding ]
Mijn idee! Ding klinkt goed, ondanks brakke brug en 3 E-snarenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Jaa, het is een tweelingbroertje!!
Vet hoor!! Nooit meer wegdoen deze.....
Vet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn idee! Ding klinkt goed, ondanks brakke brug en 3 E-snaren
Dat zijn geniale pedalen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:59 schreef GoodGawd het volgende:
Heeft iemand zo'n beaty?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
(Keeley modded Boss)
Mail maar...quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Tele hoeveel vraag je voor die LP? Is een std.? Foto's?
Ja ik weet. En ik ze ook graag, maar die bluesbreaker en die Ibanez TS808 worden niet meer gemaakt, en via markplaats kopen vind ik altijd zo creepyquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat zijn geniale pedalen.
Tele hoeveel vraag je voor die LP? Is een std.? Foto's?
Zolang het niet al te veel op de riff van Enter Sandman lijkt maak ik me meestal niet zo drukquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:11 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoe controleren jullie trouwens of een melodie/riff die je net verzonnen hebt origineel is?![]()
Alle muziek die ooit gemaakt is even afluisteren .. dat is toch niet te doen
Ik neem meestal de "inspired by" uitwegquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:11 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoe controleren jullie trouwens of een melodie/riff die je net verzonnen hebt origineel is?![]()
Dat doet gibson ook!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik neem meestal de "inspired by" uitweg.
Dat klinkt inderdaad als iets dat hier gezegd wordt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Had er hier iemand gezegd dat gitaren beter niet bij Tonika kon kopen?
Als je naar de prijzen kijkt dan zijn de grote internetstores altijd goedkoper dan je lokale gitaarboer. Maar ik kan me er ook iets bij voorstellen dat je een gitaar in die prijsklasse eerst eens zou willen proberen en dat het ook wel fijn is ivm garantie enzo dat de winkel een beetje in de buurt zit.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Nou, als ik zo naar de prijzen kijk.![]()
Gibson Les Paul Standard 2008 bij Music-Store: ¤1999,99,-
Dezelfde bij Tonika ¤2298,-
Ja dat is ok als je weet wat het eventuele "origineel" is, maar wat als je een song maakt en achteraf blijkt dat iemand al jaren eerder precies hetzelfde heeft gemaakt zonder dat je daar ooit van gehoord hebt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik neem meestal de "inspired by" uitweg.
Ik denk dat ik dan al met al beter naar bijv. de Feedback in Apeldoorn gaan, dat is niet te ver maar wel een redelijk grote winkel met een redelijk aanbod? Ik ben er nog nooit geweest maar hebben ze daar wat gitaren hangen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je naar de prijzen kijkt dan zijn de grote internetstores altijd goedkoper dan je lokale gitaarboer. Maar ik kan me er ook iets bij voorstellen dat je een gitaar in die prijsklasse eerst eens zou willen proberen en dat het ook wel fijn is ivm garantie enzo dat de winkel een beetje in de buurt zit.
Dan geef je ze de 4 euro die ze misgelopen zijn en dan praten we er niet meer over.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja dat is ok als je weet wat het eventuele "origineel" is, maar wat als je een song maakt en achteraf blijkt dat iemand al jaren eerder precies hetzelfde heeft gemaakt zonder dat je daar ooit van gehoord hebt?
de ik heb dit geschreven maar misschien heeft ooit iemand anders dat ook al gedaan uitweg ? *
* Would that hold in court?
Ik heb wel eens zoiets geroepen maar dat ging over snaren. Die zijn daar belachelijk duur.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Had er hier iemand gezegd dat gitaren beter niet bij Tonika kon kopen?
maar dat was toch een cover gebaseert op een andere cover van het zelfde nummer?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan geef je ze de 4 euro die ze misgelopen zijn en dan praten we er niet meer over.
In het meest realistische scenario maakt het allemaal geen klap uit.
Wij hebben een cover van Smells Like Teen Spirit op cd uitgebracht, ik wacht nog steeds op een telefoontje van mevrouw Love.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |