Verbouwd, nu geheel overdekt en gelukkig nog veel staanplaatsen (zo'n 90% van de capaciteit).quote:
55. BayArena (Leverkusen)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef Biertjuhhhh het volgende:
01. Kaalheide (Roda JC)
02. PLS (Roda JC)
03. De Geusselt (MVV)
04. Baandert (Fortuna)
05. Wagner & Partners Stadion (Fortuna)
06. De Koel (VVV)
07. Phillips Stadion (PSV)
08. Mycom Stadion (NAC)
09. Willem II Stadion (Willem II)
10. Vast & Goed Stadion (RBC)
12. Mandemakers Stadion (RKC)
13. De Goffert (NEC)
14. Alkmaarderhout (AZ)
15. Vijverberg (Graafschap)
16. Oosterpark (Groningen)
17. Zuiderpark (ADO)
18. ArenA (Ajax)
19. De Kuip (Feyenoord)
20. Het Kasteel (Sparta)
21. Abe Lenstra Stadion (Heerenveen)
22. Landeleegte (Veendam)
23. Adelaarshorst (GAE)
24. Oosterenk Stadion (Zwolle)
25. Gelredome (Vitesse)
26. Arke Stadion (Twente)
27. De Vliert (Den Bosch)
28. Galgenwaard (Utrecht)
29. Tivoli (Allemania Aachen)
30. San Siro (AC Milan)
31. Stade Chaban-Delmas (Bordeaux)
32. Patro Stadion (Patro MM)
33. Camp Nou (Barcelona)
34. Neu Tivoli (FC Wacker Tirol)
35. Kehrweg Stadion (K.A.S. Eupen)
36. Strahov (??) (Praag)
37. Polman Stadion (Heracles)
38 De Braak (Helmond)
39. Paul Janes Stadion (Fortuna Dusseldorf)
40. Woudestein (Excelsior)
41. Joseph Marien Stadion (Union)
42. Achter de Kazerne (Mechelen)
43. Edmund Machtens Stadion (FC Brussels)
44. Klein Heyzel (Brussel)
45. Stedelijk Sportstadion Hasselt (KSK Hasselt)
46. Koning Boudewijn Stadion (Brussel)
47. Het Kiel (GBA)
48. Rewirpower Stadion (Buchum)
49. DSB Stadion (AZ)
50. Kras Stadion (Volendam)
51. Ado den Haag stadion (Den Haag)
52. Eurborg (Groningen)
53. GN Bouw Stadion (Dordrecht)
54. Cristal Arena (Genk)
Lijstje weer even up-to-date
over Engels voetbal kan ik je weinig zeggen; voor Belgisch voetbal is er een onlineticketing voor alle clubs in de eerste klasse. Overigens komt het maar zelden voor dat een wedstrijd uitverkocht is. Alleen Standard Luik wil weleens vol zitten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:54 schreef Angelob het volgende:
Wat ik me afvraag, hoe kom je kaarten voor Engels, Duits en Belgisch voetbal? Via de site van de clubs zelf of wat, hoe doen jullie dat?
Ik heb voor de wedstrijd van Hoffenheim tegen Bochum gewoon online een ticket gekocht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef denniz1974 het volgende:
Voor Duitse clubs kan je kaarten gewoon bij de webshop van de bewuste clubs bestellen. Bayern, Schalke en volgens mij Hoffenheim zijn vrijwel altijd uitverkocht. Je komt voor die clubs dan helaas op de zwarte markt terecht.
Ik was vandaag voor de 2e keer in het nieuwe Tivoli. Vind het wel een lekker sfeervol stadion.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef RD4 het volgende:
Vandaag eindelijk in het nieuwe Tivoli geweest, was nu ook redelijk vol met 26000 man, zal morgen wat foto's posten.
52. Kyoto Sanga - Nishikyogokuquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef captaintokyo het volgende:
51. Oita Trinita - Oita City Athletics Stadium
ik was er ook toevallig, mooi stadionquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef RD4 het volgende:
Vandaag eindelijk in het nieuwe Tivoli geweest, was nu ook redelijk vol met 26000 man, zal morgen wat foto's posten.
http://www.sport.be/jupil(...)s.html?team_url=http://www.krcgenk.be&team_name=Racing%20Genkquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:13 schreef Professional het volgende:
Hoe zit het met kaarten voor Racing Genk?
Zie dat ze volgende week maandag thuis spelen tegen Cercle Brugge en zit er aan te denken eens een keer naar Genk te rijden.
53. Shimizu S Pulse - Nihondairaquote:
Woon jij toevallig in Parkstad ofzo?quote:Op maandag 30 november 2009 13:16 schreef RD4 het volgende:
Beetje rustig aan met mij nu, februari komt wss Upton Park en het stadion van Charlton erbij. Vorig weekend nogmaals bij Koblenz geweest.
Koblenz is niet zo ver, 2u met de trein. Waardeloos stadion op een dito locatie. 1 tribune en de rest is met steigers bijgebouwd. Schönes-Wochende ticket voor ¤35 en je kunt met 5 man reizen, dus 7 euro pp. Ik woon idd in een van de Parkstad gemeentes.quote:Op maandag 30 november 2009 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in Parkstad ofzo?
Hoever is dat reizen Koblenz ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |