Ik word er misselijk van.quote:KROPSWOLDE - Een 17-jarig meisje is dinsdag rond het middaguur omgekomen bij een ongeval bij het station van Kropswolde.
Het ongeluk gebeurde op een spoorwegovergang, naast het station. Het meisje wilde waarschijnlijk de trein halen en liep daarom onder de spoorbomen door. Ze zag echter niet dat er een goederentrein aankwam. Ze werd gegrepen en was op slag dood.
Een vriend van het slachtoffer, een 23-jarige jongen uit Zwolle was ook onder de spoorbomen doorgelopen, maar bleef ongedeerd. Hij is opgevangen door de politie, evenals andere mensen die getuige waren van het ongeluk.
Tussen Groningen en Zuidbroek werden bussen ingezet. Rond drie uur werd het treinverkeer hervat.
Ah je hebt stiekem je complete tekst herzien, waarvoor dank.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef Rosbief het volgende:
Jezus, 't kofschip is ook niet aan jou besteed he.
Janksmoel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Het is in de provincie Groningen gebeurd, dus wordt er logischerwijs () geen aandacht aan besteed:
En waarom is dat nodigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef MeetMeHalfway het volgende:
edit. Hyves van betreffende meisje: http://nadiiia33.hyves.nl
Kan je zien of je linkjes met haar hebt!quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat er nieuwsbronnen zijn die naam en achternaam publiceren...quote:
En om het geheel compleet te maken dacht jij er even hyves er bij te tyfen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:06 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat er nieuwsbronnen zijn die naam en achternaam publiceren...
Zeg me alsjeblieft dat dat haar niet is...Weet je dat echt zeker?quote:edit. Hyves van betreffende meisje: http://nadiiia33.hyves.nl
Wat doe je moeilijk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:13 schreef cheqy het volgende:
[..]
En om het geheel compleet te maken dacht jij er even hyves er bij te tyfen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:14 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat dat haar niet is...Weet je dat echt zeker?
Er is geen reden om uit te gaan van zelfmoord, ze wilde met een vriend snel de trein halen, aldus de berichtgeving, dus elke suggestie dat het zelfmoord was is gewoon projecterend (Dat je je eigen emoties/gedachten probeert te matchen aan niet-gerelateerde situaties).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef Silven het volgende:
Wel triest, zo jong en dan het leven al niet meer zien zitten..
Zeker weten dat het niet die van het meisje is dat is omgekomen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef Silven het volgende:
Wel triest, zo jong en dan het leven al niet meer zien zitten.. Dat is overigens niet haar Hyves.
Gast, je woont in Roosendaal. Wat weet jij er nou van?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef Silven het volgende:
Wel triest, zo jong en dan het leven al niet meer zien zitten.. Dat is overigens niet haar Hyves.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |