ik heb nooit een hoofd met voegen gezienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:09 schreef Geertje58 het volgende:
Zevenaar meld wind zuid 5km/h.
27 gr en luchtvochtigheid van 61%
Mijn hoofd knalt uit zijn voegen en dat betekent dat er onweer in de lucht zit..![]()
Dus het belooft nog wat...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ik heb nooit een hoofd met voegen gezien
PAS OP JIJ......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ik heb nooit een hoofd met voegen gezien
neem een koude douchequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik hou het haast gewoon niet meer uit met de hitte,
Na 20 minuten ben ik dan alweer helemaal zeiknat (niet van het water maar van het zweet) Ik hoop dat het noodweer zo snel mogelijk komt, ga ik lekker buitenzitten, koel ik lekker afquote:
Je maakt een grapje hoop ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef voyeur het volgende:
Is de luchtvochtigheid dan zo hoog in Nederland?
En die hittequote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:05 schreef Scorpie het volgende:
1 uur hier in Rotterdam, en stralend mooi weer.
WE GAAN ALLEMAAL DEAAAAAAAAUD!!!!
Hier in Woensdrecht ook schitterend weer en op wat rukwinden na ziet het er voorlopig niet naar uit dat het zal omslaan in noodweer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:05 schreef Scorpie het volgende:
Nee, ik woon er niet, dus ik weet het niet.quote:
Volgens mij lullen ze gewoon weer met dat noodweer. Paar maanden geleden ook nodweer voorspelt maar overal veel regen (Enschede stonden wegen onder water) en in Rdam geen regen gezien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:05 schreef Scorpie het volgende:
Ik begin te geloven dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:19 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Volgens mij lullen ze gewoon weer met dat noodweer. Paar maanden geleden ook nodweer voorspelt maar overal veel regen (Enschede stonden wegen onder water) en in Rdam geen regen gezien.
Trouwens volgens teleweer morgen 28 graden kans op onweer??
Buienradar laat zien dat de buien ons land niet eens raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |