En dan schop je het naar R&P zeker?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan openen we deel 2 louter vanwege de zware teleurstelling en de psychologische schade
Ja, maareh, er wordt nu gewoon op twee plekken gepost over hetzelfde onderwerp.. Dan moet ik twee topics F5-enquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat mag... je mag ook gewoon een nieuw topic openen. Die reeks is meer de centrale reeks in DE, maar een dag als vandaag verdiend ook wel een eigen topic(reeks)
Wat heeft dat met Relatie & Problemen te maken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan schop je het naar R&P zeker?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:43 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja, maareh, er wordt nu gewoon op twee plekken gepost over hetzelfde onderwerp.. Dan moet ik twee topics F5-en
Zoals ik in dat andere topic wat ik aan het F5-en ben al postte:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef Xenwolfie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is wel erg nat ineens.
Psychische problemen vanwege het niet uitkomen van het weeralarmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Relatie & Problemen Psychologie te maken?
Dat je d'r uberhaupt op ingaat, gezien mijn PI en smileyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Psychische problemen vanwege het niet uitkomen van het weeralarm.
Joh, het zou al om 13.00 uur beginnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
Ik moet rond half vijf-vijf uur met de auto van Rotterdam naar Amsterdam.
Beetje lastig in te schatten nu of dat nou wel of niet gewoon kan zonder problemen.
Ja he? Gewoon gaan maar dus, die neiging heb ik ook nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Joh, het zou al om 13.00 uur beginnen.
Ze zitten er zoals gewoonlijk weer eens helemaal naast..
Ik heb liever dat ze het weeralarm wel afgeven en er niks gebeurt dan dat we plotseling overvallen worden door noodweer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Tering, wat een prutsers daar bij de KNMI, er gebeurt dus helemaal geen ene zak
Dat weten we pas morgenvroeg (of er niks is gebeurd....)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Tering, wat een prutsers daar bij de KNMI, er gebeurt dus helemaal geen ene zak
Laat weten wanneer je terug bent en dat je niet ergens in zee ligtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:00 schreef ursel het volgende:
Gebeurd anders nog steeds weinig.
Ga wel ff aan de kust kijken nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |