De winter is nog ver weg, maar binnenkort wordt er al geboekt, en daarbij moet worden aangegeven of je een snowboard of ski's wil reserveren.
Vorig jaar heb ik een week geskied en dit is met ontzettend goed gevallen, ik was met een groep waarvan een paar skieen en een paar snowboarden. Als ik echter naar de stem van het internet luister is snowboarden leuker, ik lees veel over mensen die eerst hebben geskied, toen zijn overgestapt op snowboarden en nooit meer terug zijn gekeerd, omgekeerd zie je echter nauwelijks. Ik vraag me nu af of ik volgend jaar ook zal proberen te snowboarden, het nadeel is dat ik dan bij 0 begin en mijn vrienden al verder zijn....
Als snowboarden echt leuker is dan skieen ga ik het toch misschien proberen, anders blijf ik liever bij skieen. Wat je leuker vindt verschilt uiteraard per persoon maar ik heb het idee dat de meesten snowboarden leuker vinden.
Dit topic is niet bedoeld voor een flamewar, ik hoop ervaringen te horen van mensen die beide skieen en snowboarden hebben gedaan.