tuut... tuut...tuut...tuut...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:57 schreef Cmonv het volgende:
[..]
"Heej, was jij diegene van die rode string?"
Wat versta je daaronder? Tijdens een eerste telefoontje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
Gewoon bellen, oprechte dingen zeggen, komt goed. Als ze het niet op prijs stelt hoor je het wel.
Als was in je handen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Deetch het volgende:
"Ik was vergeten om je mee uit te vragen omdat ik je leuk vind dus vandaar dat ik je nu bel"
"Pardon maar, ik wil mijn kloppende eikel in je baarmoeder."quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat versta je daaronder? Tijdens een eerste telefoontje?
Deden ze dat vroeger ook?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef spoor4 het volgende:
Kun je niet op een andere manier contact leggen? MSN of Hyves of zo. Is wat minder opdringerig.
Daar ben ik ook bang voor, maar aan de andere kant ze was ook vrij plotsling ontslagen -- dus echt tijd om elkaars contact informatie te delen hadden we niet. Ik kwam er pas na afloop achter....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:01 schreef Anchor het volgende:
Ze vindt het heus niet leuk als jij haar belt zonder jou haar nummer te hebben gegeven.
Nou daarom! Gewoon erop wagen, anders heb je toch geen rust. Misschien vindt ze het enig dat je belt, misschien minder enig, maar wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:05 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, maar aan de andere kant ze was ook vrij plotsling ontslagen -- dus echt tijd om elkaars contact informatie te delen hadden we niet. Ik kwam er pas na afloop achter....
Vraag of de persoon waarvan je het nummer hebt gekregen aan haar wil vragen of diegene haar nummer aan jou mag geven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:05 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, maar aan de andere kant ze was ook vrij plotsling ontslagen -- dus echt tijd om elkaars contact informatie te delen hadden we niet. Ik kwam er pas na afloop achter....
Nou, gemeende dingen. Dat hij haar nummer toevalligerwijs had gefixt en dat het hem leuk lijkt om haar te spreken, etc.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat versta je daaronder? Tijdens een eerste telefoontje?
Wat mij steeds bezig houdt... waarom was ze ontslagen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:05 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
[..]
Vroeger trouwde men zo snel mogelijk om maar seks te kunnen hebben en vervolgens zat je aan elkaar vast. Het was immers verwerpelijk om uit elkaar te gaan. Je zou verkettert worden door de samenleving.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:13 schreef Westlife-fan het volgende:
[..]
Wat mij steeds bezig houdt... waarom was ze ontslagen?
Heel, heel, heeeeeeeel vroeger trok je haar gewoon aan 'r haren mee een grot in. Toen was het pas makkelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:24 schreef Karammel het volgende:
[..]
Vroeger trouwde men zo snel mogelijk om maar seks te kunnen hebben en vervolgens zat je aan elkaar vast. Het was immers verwerpelijk om uit elkaar te gaan. Je zou verkettert worden door de samenleving.
Vroeger was alles makkelijker.
good times :dquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:27 schreef Anchor het volgende:
[..]
Heel, heel, heeeeeeeel vroeger trok je haar gewoon aan 'r haren mee een grot in. Toen was het pas makkelijk.
Dat zou mij dus echt aan mijn reet roesten. Als er een 10% kans is dat ze het wel leuk vindt is het het nogsteeds wel waard toch. In het ergste geval is iemand die je nooit meer zal tegenkomen boos op jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:01 schreef Anchor het volgende:
Ze vindt het heus niet leuk als jij haar belt zonder jou haar nummer te hebben gegeven.
Vroeger stond iedereen in het telefoonboek.quote:
Want? Als er een mogelijkheid is om die 10% kans te verhogen roest het je alsnog aan je reet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:39 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dat zou mij dus echt aan mijn reet roesten. Als er een 10% kans is dat ze het wel leuk vindt is het het nogsteeds wel waard toch. In het ergste geval is iemand die je nooit meer zal tegenkomen boos op je
TS heeft toch geen andere opties?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:49 schreef Anchor het volgende:
[..]
Want? Als er een mogelijkheid is om die 10% kans te verhogen roest het je alsnog aan je reet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |